LUNA In Kåren 27.9.2008 @ turku

87 posts, 5 pages, 16,284 views

Aeslie

Posts: 356

#81 • • Aeslie
Jos kuvaajien työnpanosta ei osaa arvostaa ni pystyn antaa yhden vinkin.

Ota kamera ite käteen kuvaa itse lisää itse ja kato sitten onko se niin hienoa ja helppoa ja nopeaa.

Ei muuta, kuvaajat tekee just niinku ne tahtoo just sil aikavälil ku ne tahtoo <3
Tini-

Posts: 92

#82 • • Tini-
Voi herranjumala,ku te ny sit niin loukkaannuitte mun sanomisista..jos jostain asiasta sanoo oman mielipiteen,ni kauhee meteli nousee...
Baikonur

Posts: 759

#83 • • Baikonur -LUNA-

laite, 13.10.2008 14:12:

Mun mielestä tää on ihan perseestä koska kyllä ilmaista työtä tekevän kuvaajan pitäis laittaa kuvat jo samana yönä tai mielellään jo bileitä edeltävänä päivänä kuvat nettiin. Ja pieni vatsatauti ei oo mikään selitys, True Reivajalle kelpaa viivästymisen syyksi ainoastaan kuvaajan kuolema josta on kolme päivää ennen bileitä esitettävä kirjallinen todistus, vähintään kahtena kappaleena.



*aplodit*

Meiän puolesta oli otettu vaan videokuvat kahdella videokameroilla.... jätkä , joka käsitteli viodeot ja melkein tehnyt valmiks kunno klippi, sai konen infarkti viime tiistaina (sorry, todistus puuttu, mutta romukasa löytyy hänen ikkunan alta *nyyh*). Videot hänen omasta kamerasta oli siiretty romukasalle silloin, ku se oli vielä vaikka vähän tietokone näköinen :) Ja kamerasta tietysti poistetut.... Mun videot jäi kamerassa:) kameran sain vast perjantaina.... Ja kohta on tulossa KUNNO videopätkä pippaloista *iloinen*

En voi luvata että huomenna saatte... mutta kuiteskin painan apinaraivolla LUNAtikkien hyödyksi :)
Stay tuned!
Baikonur

Posts: 759

#84 • • Baikonur -LUNA-


FIRST VIDEO IS NOW ON-LINE!
Tini-

Posts: 92

#85 • • Tini-

Baikonur, 27.10.2008 17:32:



FIRST VIDEO IS NOW ON-LINE!






Vihdoinki joku saanu aikasex noist bileist kuvia ja videoita..kiitosta vaan paljon!!!
Baikonur

Posts: 759

#86 • • Baikonur -LUNA-

Tini-, 28.10.2008 15:35:

Vihdoinki joku saanu aikasex noist bileist kuvia ja videoita..kiitosta vaan paljon!!!



Siis mun eka video :) Tosta on tullut jo pätkiä nettiin porukkalt