-Clinic-, 19.12.2008 01:11:
---
HTC, 19.12.2008 00:21:
Ymmärsit väärin tai postasin väärin. Siis eipä tee scenelle kauheen hyvää tarjota kaikkia ilmaiseksi aaubileissä varsinkaan niitä tuotteita mistä se raha tulee. Kohta liputkin ilmaisia ja viinat kanssa. Dj liksat hyvin pian siis 0 e ja siihen meni 20 v työ klubijärkkäreiltä tässä kylässä kankkulan kaivoon noi karkeasti sanottuna. Mut kaikki tekee tyylillään, no support. HTC
---
Öö... Nyt emme kyllä ihan täysin ymmärrä arvon kilpailevan tahon kritiikkiä. Haluamme tarjota erityisenä juhlapäivänä asiakkaillemme jotain erityistä, emmekä kyllä näe siinä mitään hirvittävän pahaa. On mielestämme jopa kornia, että väsyneen juhlijan ruokkiminen keskellä yötä koetaan pahana asiana. Harvemmin sitä kuulee valitusta siitä, että ruoka on liian halpaa :D
Pahoittelemme jos Clinicin ja Rose Gardenin halua pitää hyvää huolta asiakkaidensa ravitsemisesta ja nesteytyksestä aiheuttaa teille ikäviä fiiliksiä, mutta emme näe mitään syytä miksei tällaisia erikoistempauksia voisi juhlan kunniaksi silloin tällöin tehtailla :)
Pahoittelemme myös sitä, että olemme tänä vuonna tuhonneet sceneä mm. Joe T. Vannellilla, Luccalla, Aril Brikhalla, Deepgroovella, Tom Nevillellä, Rui Da Silvalla, Audiojackilla, Gusgusin Dj-keikalla, Tomcraftilla, Martin Eyererillä, Robert Babiczilla sekä Tiger Stripesilla.
Pahoittelemme myös sitä että olemme yllämainitun tapaista scenentuhoamista jatkamassa ensi vuonnakin säännöllisesti.
Marko, en katsoisi olevani kilpailija teidän aamubileiden kanssa koska teen aamuja 2 -3 kertaa vuodessa mutta tää
- 1 kpl energiajuomaa per asiakas 05-09 välillä
- rajattomasti limua, vettä ja mehuja 05-09
- ilmaista aamupalaa/pikkupurtavaa 05-07
- jonottajille ilmaista grillimakkaraa 05-07
On mun mielestä huonoa hommaa, koska jos 5-9 välillä halutaan tehdä jotain myyntiä niin se tulee noista tuotteista. Miksi tarjota ilmaiseksi kun ihmiset varmaan mielellään supportaa hyvin mielellään aamubileitä, joissa kyseiset tuotteet ovat yleensä aika hintavia. Mutta siis kaikki omalla tavallaan. Kohta ollaan siinä tilanteessa että kaikkien pitää tarjota sama setti ilmaiseksi jotka haluavat kilpailla aamuista ja kohta aamut on ilmaisia jne. ja mitä se tarkoittaa, laatu kärsii kaikki kärsii. Mut tehkää niinkuin tykkäätte, mä vaan ilmoitin mielipiteen asiasta ja tiedän mihin toi johtaa, jos et tunne historiaa niin yksi suurimmista syistä että aamut loppuivat oli se että ne ei tuottanut enään penniäkään...
Jos oon väärässä niin olen pahoillani :)
PS. Eiks me kehitetä tätä juttua eikä palata takaisin lähtöruuutuun. Kilpailu on tervettä ja se parantaa bileiden laatua