Clinic NYE Aftherapy 1.1.2009 @ Rose Garden, Helsinki // IMPORTANT REHABILITATION INFORMATION!

64 posts, 4 pages, 19,058 views

Lauri

Posts: 1,051

#41 • • Lauri Devoted

Lil Tony, 19.12.2008 02:16:
---
-Clinic-, 19.12.2008 02:02:

<clip> mutta tää

- 1 kpl energiajuomaa per asiakas 05-09 välillä
- rajattomasti limua, vettä ja mehuja 05-09
- ilmaista aamupalaa/pikkupurtavaa 05-07
- jonottajille ilmaista grillimakkaraa 05-07

On mun mielestä huonoa hommaa, koska jos 5-9 välillä halutaan tehdä jotain myyntiä niin se tulee noista tuotteista. Miksi tarjota ilmaiseksi kun ihmiset varmaan mielellään supportaa hyvin mielellään aamubileitä, joissa kyseiset tuotteet ovat yleensä aika hintavia. Mutta siis kaikki omalla tavallaan. Kohta ollaan siinä tilanteessa että kaikkien pitää tarjota sama setti ilmaiseksi jotka haluavat kilpailla aamuista ja kohta aamut on ilmaisia jne. ja mitä se tarkoittaa, laatu kärsii kaikki kärsii. Mut tehkää niinkuin tykkäätte, mä vaan ilmoitin mielipiteen asiasta ja tiedän mihin toi johtaa, jos et tunne historiaa niin yksi suurimmista syistä että aamut loppuivat oli se että ne ei tuottanut enään penniäkään...



Mun mielestä toi on hieno homma, jos jollain on mahdollisuus tuollaisessa
kontekstissa, kuin aamubileet, tarjota jotain hyödykkeitä vastikkeetta.
Aamubileet alkavat vasta oikeasti 09, joten mitä väliä sillä 05-09 myynnillä
on. Yksi suurin syy miksi isot aamut loppuivat, oli se, että tuli kilpailevat
aamut ja jengi alkoi jakaantumaan. Nythän tilanne on elpynyt sen ansiosta,
että aamut järkätään niin pienissä paikoissa, että tunnelma pysyy kliffana
vaikkei väkeä olisikaan 500.

Mutta huono homma tuossa kylkiäismeiningissä on se, että sitä mainostetaan.
Itse arvostaisin huomattavan paljon "underpromise, overdeliver" tyyppistä
meininkiä. Mutta enpä tuomitse, kun itselle nuo ovat tilaisuuksia jotka kiinnostaa
vain asiakkaana. :)

Hyvää joulua kaikille ja toivottavasti jatkot jatkuu! ;)
iBOU

Posts: 555

#42 • • iBOU marX escobar

serotonot, 5.12.2008 13:22:
Ei malttais odottaa et pääsee taas tuuttailemaan livesettiä rosessa :)



Jokos setti on kasassa?
Randy Jay

Posts: 19

#43 • • Randy Jay
Kyllä se on todella ok tarjota ruokaa jengille. Osa taas kuitenkin niin sekaisin eikä syönyt pariin päivään... Tällä nimen omaan pidetään skene hengissä. Kirjaimellisesti.

On sit taas monta asiaa millä sitä ei pidetä. Vaikka sillä että baari vetää puolet aidosti skeneä rakentavan bilejärkkärin lippurahoista... ihan kun se viinan myynti ei riittäisi. Muuten liput voisi välillä olla halvempia tai bileet tuplasti parempia?
bates

Posts: 707

#46 • • bates Tirehtööri
Aika päräyttävät aamukinkamat kyllä tulossa - varmasti hyvä alku uudelle vuodelle! Ja big up kyllä Clinicille tästä kuluneesta vuodestakin *hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.

-Clinic-

Posts: 838

#47 • • Edited -Clinic-
Ulkosalla on siis lämmitetty teltta, jottei kylmyys tahi taivaalta tippuva vesi eri muodoissaan pääse pilaamaan kenenkään tulevan vuoden ensimetrejä. Lisäksi ulkona on makkaragrilli, jonka antimista asiakkaamme pääsevät nauttimaan vaikkapa jonotuksen lomassa. Makkaraa on tarjolla 5-7 tai siihen asti kuin sitä riittää.

Myös koko asetelma on jotain ainutlaatuista, sillä Beatroot on myös 9 eteenpäin auki ja siellä kuullaan rauhallisempaa musiikillista kattausta vuoden ensituntien rauhoitteluhetkien tarpeisiin.

Ruuhkien välttämiseksi Rose Garden on varautunut extra-määrällä lipunmyynti- ja narikkahenkilökuntaa.


Clinic kiittää kaikkia kuluneesta vuodesta! Ensi vuonna jatketaan entistä tiukemmalla meiningillä. Luvassa mm. Markus Mehta, Marc Romboy, Tomcraft, sekä lukuisia muita kovia nimiä.
-Casper-

Posts: 1,363

#50 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Aamulla bailataan!!!*tanssittel*
sapeli

Posts: 11,768

#51 • • sapeli jokukukamikä?
Bilettäjän näkökulmasta mun mielestä näissä tarjoiluissa ei ole mitään muuta kuin plussaa. Jos ollaan aamuyöstä kahden vaiheilla mihin ollaan menossa, kyllä mun silmissä on iso bonus jos saa esim. mehua ilmaiseksi, puhumattakaan näistä muista jutuista. Ehkä siinä on jopa jotain UG-henkeä, kun ei ole koko ajan rahastus meneillään. *hymy*

Eipä sillä, jos jossakin toisissa bileissä on kiinnostavammat DJ:t tai enemmän kavereita, ei tämä asia saisi mua muuttamaan mieltäni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Clinic-

Posts: 838

#52 • • -Clinic-
Joudumme ikäväksemme ilmoittamaan että luvatut lämmitetyt teltat ovat edellisen vuokraajan jäljiltä saamattomissa, emmekä näillä näkymin saa niitä mitenkään haltuumme ennen bileitä. Muu tarjoilu kyllä pitää edelleen kutinsa.

Clinic pahoittelee syvästi!

Tästä pienestä takaiskusta huolimatta odotamme huomisaamua innokkaasti!


We are sorry to announce that the heated tents are unavailable due to reasons that we can't do anything about but nothing else has changed about the breakfast and such.

We are dreadfully sorry!

Nevertheless we are looking forward to the morning!
sts

Posts: 7,969

#53 • • sts Sama pyynti aitta!
Mikäli ei väsähdystä tapahdu niin taatusti tulen pyörähtämään!
Unik

Posts: 4,117

#54 • • Unik
Dj Unik Chart 01 / 09

Danny Tenaglia - Music Is The Answer (Rob Rives Mix)
16 Bit Lolitas - Murder Weapon (Original)
Quivver - Tick Tick (James Harcourt Remix)
DJ Josh Blackwell & Miss Babayaga DJ - Fairy Tale (Original Mix)
RPO & David Weed - Industry Part 2 (Perfect Stranger Remix)
Kid Massive & DJ Groover - Sweet Dreams feat. Elliotte Williams NDure (Club Dub Mix)
Eric Entrena & D-Unity - Drugs and Stuff (D-Nox & Beckers Remix)
James Harcourt - Call Response (Original Mix)
Da Fresh - Age Of Love (Original Mix)
Peter Bailey & Carlos Fauvrelle - Bring It On (DJ Vibe Remix)

...ehkä antaa hieman suuntaa mitä tulossa.
ilpo

Posts: 69

#55 • • ilpo [Fusion Drive]
yay. eka!

Toimi vallan hyvin aina kello 1300 asti, jolloin iski järjetön väsy. Kiitos kaikille yhtiökumppaneille, tästä on hyvä aloitaa uusi vuosinen.
recue

Posts: 87

#56 • • recue
yay toka!

Oli mukava soitella. Sitkeimmät sissit jakso jopa kuunnella loppuun asti! :D

Siitä sit jatkettiin vielä iltaan asti. Nyt koomattaa.
(5) (3)

Posts: 265

#57 • • (5) (3) -no rest for the evil-
riittävät äänenpaineet !!
tampere pelasti mut peak OMISTI!!!! huh. kivaa pitkäst aikaa=)

--
theworldismine

Peak

Posts: 116

#58 • • Peak
Todella hyvä meininki niinkuin cliniceissä aina! Ja juhlakansa oli hyvin mukana*aplodit*

Nyt vasta palautunut kunnolla, mut illalla sitten taas mennään---> Tech this out!
-Casper-

Posts: 1,363

#59 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Loisto aamut thanx Clinic. Pikkasen kuumotti soittaa Antin loistavan live setin jälkeen mut hyvä meininkihän jatku vaan*piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#60 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ui mitkä aamut <3 ihan loistava meno, porukka tanssi koko aamun ja musa oli hyvää. Erityiesti kimik & coma ja peak oli mun makuun. Jotenkin oon melkein ihmeissäni, kun oon ollu paikalla melkein 8h *nauru* niin se aika menee kun on hauskaa.

btw se makkarakasa loppuaamusta pisti vähän naurattaan *tirsk*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D