VOEMA - The Island 2008 2.8.2008 @ Kuopio

79 posts, 4 pages, 23,873 views

anzku83

#41 • • anzku83
Tuleeko saarella olemaan UV-valoja? Pukeutumista miettiessä... Ja monenko aikaan venekuljetukset alkavat saareen?

--
Daze into da lazers!

Jimmyfi

#42 • • Jimmyfi
tossa katellu että meitsin eka setti taitaa mennä gabriel dresden tyylisessä lempeässä soundissa ja alex kunnarin lifter soi ainakin meitsin setis :D toinen on kyl hardstylee ihan suoraan :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Jimmyfi

#43 • • Jimmyfi

bedlam, 18.7.2008 15:41:
Minulta taasen ei tuu settiä ollenkaan. Joutuupi perumaan saareen tulon.
Muuten ois tullu brutaalia hard nrg:tä tuutin täydeltä.

mitä hittoa?1?!! eikai sinulla ole elamae?!?!

--

hane

#45 • • hane
Kiva että monenlaista mussiikkia tulossa, ainakin psyke ja trance kuulostaa oikein sopivalta, jospa sinne tulisi raahauduttua katsomaan menoa....niin ja mites pääseekö sieltä yön mittaan ollenkaa sit pois, takas sivistykseen?*hymy*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Jimmyfi

#47 • • Jimmyfi
liekkö miten suunniteltu tuota soittojärjestystä?
soitetaan sillo ku siltä tuntuupi..?

kerta tota aikaa on niin mulla vois löytyy matskuu jopa 3.settiin... ehkä pitäs ottaa vaan sit oma apple ja torq mukaan ku soittolistat on iTunes integrated:P

--

[NDJ]

#48 • • [NDJ] Tremble, SeutulanPolkkaJullet

Jimmyfi, 22.7.2008 17:03:
liekkö miten suunniteltu tuota soittojärjestystä?
soitetaan sillo ku siltä tuntuupi..?

kerta tota aikaa on niin mulla vois löytyy matskuu jopa 3.settiin... ehkä pitäs ottaa vaan sit oma apple ja torq mukaan ku soittolistat on iTunes integrated:P

Se ois sinänsä ihan hyvä vähän miettiä jotain karkeeta soittojärjestystä ettei homma mee sellaseks sekameteliks tyyliin eka setti on hc:tä ja seuraava ysäritrancee tjsp.. Ja et kaikki saa sen/ne omatt settinsä, koska se helposti on varsinki loppuillasta sitä "eeeeeku annammmäsoitan eka ny örmörp"
Mut eiköhän voeman poijjaat meitä ohjaa ja funtsi tän homman valmiiks.. *ding*
Kalite

#50 • • Kalite VOEMA

Le Petit T€Pi, 12.6.2008 01:16:

Toka setti meinattiin Kaliten kanssa heittää b2b ja luvassa on pikkusormi pystyssä - flangeri täpöllä nostatuskohdat alleviivaten - hekumaalisen kuumotuksen aikaan saavaa - hardtrancea! *jiihaa*

Jees, näin on näppylät! On tulossa tiukkaa matskua b2b setissä - kaikki varpaat ja saparot, pikkusormia unohtamatta, pystyssä! *nauru* Mun eka setissä tulee kesäistä ja kevyempää trancea.
L4T3

#51 • • Edited L4T3 - VOEMA Psy King -
This is the point, it's not bullshit. I'm not just talking about my wife, I'm talking about my life, I can't seem to get that through to you. I'm not just talking about one person, I'm talking about everybody. I'm talking about form. I'm talking about content. I'm talking about interrelationships. I'm talking about God, the devil, Hell, Heaven! Do you understand, finally ?!!

*nauru*
Teknojta

#52 • • Edited Teknojta Shamancore Practitioner
Tuli nyt valitettavasti musta itsestä riippumattomia esteitä matkaan, joten joudun perumaan Kuopioon tulemisen T_T. Pahoitteluni jos joku odotti..
Joku toinen kerta ehkä sitten.. mut pitäkää hauskaa! Toivottavasti joku voi tuurata mua mitä hardcoreen tulee? *pahis*
Substanced

#53 • • Substanced FINRG Recordings

Zutsuu, 31.7.2008 13:24:
Tuli nyt valitettavasti musta itsestä riippumattomia esteitä matkaan, joten joudun perumaan Kuopioon tulemisen T_T. Pahoitteluni jos joku odotti..
Joku toinen kerta ehkä sitten.. mut pitäkää hauskaa! Toivottavasti joku voi tuurata mua mitä hardcoreen tulee? *pahis*

Ei oo totta mun piti just tulla sanoon, että en ite pääse tänne oksennustaudin takia. Pahoitteluni asiasta, ehkä pitää palata myöhemmin asiaan. *eiei*åp+
Jimmyfi

#54 • • Edited Jimmyfi
VOE rapu! 2 jää sit pois :(

ps meitsiltä sit tulee special Schranz setti yöllä jos jotakuta tanssittaa kolina.,,

--

starfish

#57 • • starfish

Substanced,
Ei oo totta mun piti just tulla sanoon, että en ite pääse tänne oksennustaudin takia. Pahoitteluni asiasta, ehkä pitää palata myöhemmin asiaan. *eiei*åp+

Äääläää! Nyt ei kyllä riitä pahoittelut.
Sinne on tultava vaikka pää kainalossa. *släp*
VOEMA

#58 • • VOEMA Sawon VOEMA

Substanced, 31.7.2008 17:02:
---
Zutsuu, 31.7.2008 13:24:

---

Harmi että kaverit ei pääse paikalle, ehkä sitten ensi vuonna. *lohduttel*

Eipä hätää, soittoslottien vapauduttua tilalle on saatu Spas ja Erik! *jiihaa*
(Etusivun lineup päivitetty)
meizi m

#60 • • meizi m Jytkemeister supreme
Ee pysty tuleen jos on koirat kielletty taas.

--
...