79 posts, 4 pages, 23,872 views
bedlam, 18.7.2008 15:41:
Minulta taasen ei tuu settiä ollenkaan. Joutuupi perumaan saareen tulon.
Muuten ois tullu brutaalia hard nrg:tä tuutin täydeltä.
Jimmyfi, 22.7.2008 17:03:
liekkö miten suunniteltu tuota soittojärjestystä?
soitetaan sillo ku siltä tuntuupi..?
kerta tota aikaa on niin mulla vois löytyy matskuu jopa 3.settiin... ehkä pitäs ottaa vaan sit oma apple ja torq mukaan ku soittolistat on iTunes integrated:P
Le Petit TPi, 12.6.2008 01:16:
Toka setti meinattiin Kaliten kanssa heittää b2b ja luvassa on pikkusormi pystyssä - flangeri täpöllä nostatuskohdat alleviivaten - hekumaalisen kuumotuksen aikaan saavaa - hardtrancea!
Zutsuu, 31.7.2008 13:24:
Tuli nyt valitettavasti musta itsestä riippumattomia esteitä matkaan, joten joudun perumaan Kuopioon tulemisen T_T. Pahoitteluni jos joku odotti..
Joku toinen kerta ehkä sitten.. mut pitäkää hauskaa! Toivottavasti joku voi tuurata mua mitä hardcoreen tulee?
L@t, 31.7.2008 23:49:
bileiden onnistuessa ensi vuonna taas uudestaan saarelle
Substanced,
Ei oo totta mun piti just tulla sanoon, että en ite pääse tänne oksennustaudin takia. Pahoitteluni asiasta, ehkä pitää palata myöhemmin asiaan. åp+
Substanced, 31.7.2008 17:02:
---
Zutsuu, 31.7.2008 13:24:
Tuli nyt valitettavasti musta itsestä riippumattomia esteitä matkaan, joten joudun perumaan Kuopioon tulemisen T_T. Pahoitteluni jos joku odotti..
Joku toinen kerta ehkä sitten.. mut pitäkää hauskaa! Toivottavasti joku voi tuurata mua mitä hardcoreen tulee?
---
Ei oo totta mun piti just tulla sanoon, että en ite pääse tänne oksennustaudin takia. Pahoitteluni asiasta, ehkä pitää palata myöhemmin asiaan. åp+