uusi vuosi!!!

33 posts, 2 pages, 6,914 views

2000

#21 • • 2000 Opetuslapsi
Kåreniin asti pitäisi yrittää päästä...
No 3kk on niin pitkä aika minun elämässä, että parempi katsoa vasta 31.12 aamulla mihin sitä kilpurinsa suuntaa *vink*

--
2 nasty 4 U

#22 • • anukoo Guest
edenit oli kyllä upeat. vieläkin muisten lämmöllä.
FraGile X

#23 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Eikös Tampereelle ole mitään häppeninkiä muka uudeksi vuodeksi...Missä kaikki aktiiviset klubi-ihmiset oikein on tampereelta ?!?!?!? Jotain tännekin nääs pitäis järjestää...eikä aina sinne turkuun....*piru*

--
No more Rock`n Roll !!!

patis

#24 • • patis 10
Katrina:

Edenit oli kivat, mutta kivaa ei ollut kävellä aamulla kotiin ja palelluttaa jalkoja niin pahasti, että kärsin koko kevään virtsaputkentulehduksista! *hellokitty*

Oisit hyvö ihminen pyytänyt kyydin!

Mä poistun paikalta autolla ja yksinäni...
#25 • • Cera Guest
anukoo:

edenit oli kyllä upeat. vieläkin muisten lämmöllä.

jeah.
jos voisin unohtaa sen ihanan hetken kun tajusin että mun lompakko on viety.. *dissaa**uuh*

nojoo. olihan siellä kai kivaa. ehkä tää uusvuos onsit parempi ! en esim. ota kukkaroa mukaan.. ja toiseksi en jätä narikkaan mitään.. *igor*

joo. whinewhine. hihuhihu. minnekköhän sitä on ees menossa. jos turussa oikeesti on jotain niin ehkä voin saada kyydin sinne? *ökkö*
Katrina

#26 • • Katrina
patis:

Katrina:Edenit oli kivat, mutta kivaa ei ollut kävellä aamulla kotiin ja palelluttaa jalkoja niin pahasti, että kärsin koko kevään virtsaputkentulehduksista! *hellokitty*

Oisit hyvö ihminen pyytänyt kyydin!

Mä poistun paikalta autolla ja yksinäni...

Täytyy muistaa ensi kerralla, että aina on paikalla mukavia autoilevia miehiä!
UnityF

#27 • • UnityF joo just se
isot bileet!!!!*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
Jussi Soro

#28 • • Jussi Soro choon!
Kåren nye:

Isot kemut turussa Kårenilla kolmen clubin kokoontuminen!!!
Ja ulkomaalaisia artisteja

Jeps, tänne on tulossa kyl hävyttömän tiukka line-up. Jää helsingin bileet varmaan aika pahasti kakkoseks...
#29 • • tuntematon Guest
JussiS:

Kåren nye:Isot kemut turussa Kårenilla kolmen clubin kokoontuminen!!!
Ja ulkomaalaisia artisteja

Jeps, tänne on tulossa kyl hävyttömän tiukka line-up. Jää helsingin bileet varmaan aika pahasti kakkoseks...

lineuppi ei vaan yksinään tee bileitä.. kåren *eiei*
#30 • • yana Guest
ohos taas olen tunteitta
Jussi Soro

#31 • • Jussi Soro choon!
tuntematon:

Mikäs Kårenissa on vikana? Kaikki aina kiroo sitä, mut kukaan ei kerro et mikä siinä mättää?
#32 • • yana Guest
JussiS:

tuntematon:

Mikäs Kårenissa on vikana? Kaikki aina kiroo sitä, mut kukaan ei kerro et mikä siinä mättää?

se on tunnelmaltaan kuin jumppasali ja kouluruokala. siellä ei ole kunnon chillistely mestoja ja muutenkin missään ei oikein voi olla mukavasti. mestaan pitäisi dekota ihan vitusti että siitä saisi edes jonkun näköisen. tila on muodoltaan todella ankea ja sinne syntyy herkästi todella nihkeitä tukoksia. oliks alkuun syitä?

niinjoo.. baaritiski?!? missä missä?!?

noi kaikki menisi jos siellä olis muuten warehouse-fiilis mutta kun ei niin ei. pyh. joku vois räjäyttää sen mestan mun puolesta

[muokattu 10.10.2002 14:15]
Jussi Soro

#33 • • Jussi Soro choon!
yana4000:

se on tunnelmaltaan kuin jumppasali ja kouluruokala. siellä ei ole kunnon chillistely mestoja ja muutenkin missään ei oikein voi olla mukavasti. mestaan pitäisi dekota ihan vitusti että siitä saisi edes jonkun näköisen. tila on muodoltaan todella ankea ja sinne syntyy herkästi todella nihkeitä tukoksia. oliks alkuun syitä?

niinjoo.. baaritiski?!? missä missä?!?

noi kaikki menisi jos siellä olis muuten warehouse-fiilis mutta kun ei niin ei. pyh. joku vois räjäyttää sen mestan mun puolesta

[muokattu 10.10.2002 14:15]

Joo, ihan hyvii syitä noi kaikki, mut tosiasia on, että jos Turussa haluut jotain järjestää, niin Kåren on tällähetkellä ainoo paikka...

Revi siitä sitten.