uusi vuosi!!!

33 posts, 2 pages, 6,534 views

Dragonfly

Posts: 542

#1 • • Dragonfly Mariarawr
enää kolmisen kuukautta, nyt uuden vuoden äksönii suunnitteleen :=:) ehdotuksii? :=:)

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#2 • • Dragonfly Mariarawr
okei... ne tietysti mutta mitä BILEITÄ olisi tiedossa? :=:)

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#3 • • Dragonfly Mariarawr
nii.. raketit kyllä ehkä pitäs evakuoida mun lähettyviltä... viimeks sytty takki tuleen.. huoh.. :=:) *eiei*

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#4 • • Dragonfly Mariarawr
hmmh... *blush* no.. sattuuhan sitä.. kröh.. :=:) mut bileitäbileitäbileitä!! :=:)

--
Uguu~

Mnj

Posts: 174

#5 • • Mnj Mönjä
Dragonfly:

enää kolmisen kuukautta, nyt uuden vuoden äksönii suunnitteleen :=:) ehdotuksii? :=:)



äh... mä en koskaa suunnittele mitään uusia vuosia etukäteen. menot päätetään samana päväivänä kun itse tapahtumakin on

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Dragonfly

Posts: 542

#6 • • Dragonfly Mariarawr
pitäähän sitä saada tietää minne menee.. jos menee kauemmas, kuka tulee kuskiks vai otetaako hotellihuone ja ryllätään se :=:)

--
Uguu~

Avatar
#7 • • Kirsikka Guest
viime uutena vuotena oli telakalla mainiot bileet.. jos siellä on taas niin sinne ehdottomasti..luultavasti..ehkä..kai.. *hymy*
Dragonfly

Posts: 542

#8 • • Dragonfly Mariarawr
lisää lisää lisää.. uusi vuosi on vaa kerra vuodes :=:D

--
Uguu~

sune

Posts: 2,096

#9 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä oon vähän pihal näist jutuist mut olin uutenvuoten jossai ihme bileis jossai oisko ollu hernesaares tai jotain? Sinne oli jotku liput millä pääs sisää ja sit piti viel maksaa joku 80mk sai viedä omat viinat etc. Mikähän juttu se oli.. et onkohan tollasia useinki? "laittomat" ko? *täh* *hih* joooh*pupu*
Eikä tää nyt liittyny tähän topiccii mitenkää mut tuli vaa tost uudestvuodest ja telakasta mieleen..:)

[muokattu 23.9.2002 13:47]

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
juuri samaiset telakkabileet =) ois kyl hurjan kiva jos seuraavanakin uutena vuotena ois sellaset.. en kyllä usko et ne silleen laittomat oli.. viime vuoden kesänä oli kans telakalla jotkut bileet missä olin, oli kans kivaa..

[muokattu 23.9.2002 13:55]
sune

Posts: 2,096

#11 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Okei *iloinen* Alaikänen kun olen niin olin kato eka yrittää makasiineille, mut enhän mä sinne päässy ja olin lähös himaa ja maleksin vittuuntuneena asemalla ja ´joku kiva poika tuli tarjoo lippuu sinne! Aika hassuu..*hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#12 • • Guest
viime vuotinen juttu ei ainakaan mun tietojeni mukaan ole toistumassa...mut oli viime vuos aika makoisa...15h töitä ko. mestassa missä kaikki naytti olleen :)

Uskon et tänäkin uutena vuonna oon jossain bileissä töissä...
jos tarvitaan..tirsk!

mut jos en oo niin bileissä silti ehdottomasti...

tulevan uuden vuoden bileitä ei ole vielä juurikaan mihinkään ilmoitettu kuten varmaan huomaatte niin missään forumissa niitä o turha kysyä..ihan kun me muut muka jotain tiedettäisiin ;)

- hulivili hupakko -
tuitui

Posts: 1,258

#13 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
toi edellinen olin siis minä :D:D

ja sellaista et bilekalenterissa näyttää ainakin olevan pussy clubi 31.12...ja mlnm pre - partyt..joita en usko olevan ;)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#14 • • yana Guest
Kesy:

Sinne oli jotku liput millä pääs sisää ja sit piti viel maksaa joku 80mk sai viedä omat viinat etc. Mikähän juttu se oli.. et onkohan tollasia useinki? "laittomat" ko? *



joo. onhan noita satunnaisesti. yleensä jos flabassa lukee "invitation only" tai jotain vastaavaa bileet ovat laittomat (joka myöskin tarkoittaa ettei niistä kannata pahemmin huudella julkisillakaan forumeilla).

yhdet ehdottomasti parhaat uudenvuodenbileet olivat 00/01 olleet dallashenkiset n.60hlö vetävät tuttujen/tuttujentuttu bileet erään hotellin penthousetiloissa. oli shampanjaa ja safkaa, loistavaa housea ja parveke jolta näki ilotulitukset aivan upeasti. koko homma tais kustantaa 200,- per naama etukäteen maksettuna luonnollisesti. plus mestasta pääsi parissa minuutissa illuihin jatkamaan *iloinen*

olis aika ässä veto ottaa isolla kimpalla hesperiasta pussyn ajaksi suurin sviitti aloittelu ja taukoilutilaksi *justjoo*

kannattaa muutenkin varailla sieltä huoneet jo nyt, ainahan sen voi perua jos jostain syystä uudenvuoden suunnitelmat muuttuvat. kun tolleen on tuntunut uusvuostrendinä ihmisillä ottaa huoneita keskustasta...

[muokattu 25.9.2002 03:00]
cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
edenit oli kyllä ihan huiput, ikävä kuulla jos vastaavanlaisia bileitä ei ole tulevana uutena vuotena tiedossa :(

..pussy ei kuulosta mun mielestä tarpeeksi houkuttelevalta paikalta viettää uutta vuotta.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Karski

Posts: 6,049

#16 • • Karski Pomon kätyri
cosmikki:

edenit oli kyllä ihan huiput, ikävä kuulla jos vastaavanlaisia bileitä ei ole tulevana uutena vuotena tiedossa :(

..pussy ei kuulosta mun mielestä tarpeeksi houkuttelevalta paikalta viettää uutta vuotta.



Eipä taida olla Edenin tyyppistä juttua tulossa tänä vuonna,
mutta ainakin mut on jo alustavasti buukattu yksiin bileisiin
uudeksi vuodeksi soittamaan. Eiköhän noista ilmaannu
jotain tietoa julkiseen tietoisuuteen kohtapuoleen *joo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

patis

Posts: 1,158

#17 • • patis 10
edenit oli kyl parhaat...
Avatar
#18 • • tuntematon Guest
u never know :)

vaik en
Avatar
#19 • • Kåren nye Guest
Isot kemut turussa Kårenilla kolmen clubin kokoontuminen!!!
Ja ulkomaalaisia artisteja
Katrina

Posts: 605

#20 • • Katrina
Edenit oli kivat, mutta kivaa ei ollut kävellä aamulla kotiin ja palelluttaa jalkoja niin pahasti, että kärsin koko kevään virtsaputkentulehduksista! *hellokitty*