124 posts, 7 pages, 27,330 views
Nuspirit Helsinki, 6.5.2008 10:09:
- Crystal Castles (CAN)
- M.A.N.D.Y. (GER)
- Ame (GER)
Verano, 7.5.2008 14:46:
---
Flow08, 17.4.2008 16:12:
-
---
Kun tuo alue on nyt kolminkertainen viime vuoteen verrattuna, niin kuinkas on lippujen suhteen? Kuinka paljon enemmän niitä on myynnissä/ kuinka paljon enemmän otetaan ihmisiä sisään?
Olen kyllä hyvin luottavainen, että ne viime vuoden muutamat epäkohdat on huomioitu ja homma pelaa taas paremmin. Uudet järjestelyt vaikuttavat hyviltä. Ei sillä, että viime vuodesta olisi ollut sen enempää valitettavaa, päin vastoin, oli hemmetin kivaa.
Malttamattomasti festareita odotellen.
Homegrove, 7.5.2008 14:54:
Mites näiden kemujen liput on mennyt kaupaksi? Uskaltaako jättää lomarahoista ostamiseksi jos loma alkaa heinäkuun lopulla?
Nuspirit Helsinki, 7.5.2008 15:07:
Itse asiassa yleisöalue ei kasva ihan niin paljon vaan noin tuplaksi. Loput "tuhlataan" tuotannollisiin tiloihin jne. Lippuja ei myydä valtavasti enempää vaikka kysyntää näyttäisi kieltämättä olevan... Mutta kyllä se yleisökapasiteetti nousee jonkin verran.
Verano, 7.5.2008 15:26:
---
Nuspirit Helsinki, 7.5.2008 15:07:
Itse asiassa yleisöalue ei kasva ihan niin paljon vaan noin tuplaksi. Loput "tuhlataan" tuotannollisiin tiloihin jne. Lippuja ei myydä valtavasti enempää vaikka kysyntää näyttäisi kieltämättä olevan... Mutta kyllä se yleisökapasiteetti nousee jonkin verran.
---
Kiitos vastauksesta :) Yleisön sisäänkäynti on ainoastaan Kalasataman puoleltako?
näköradiomies, 7.5.2008 16:33:
pitää vissii hehkuttaa ekana et vittu ROBERT HOOD! O/