Flow Festival 15.8.2008 @ Helsinki

124 posts, 7 pages, 27,277 views

GERTY

#21 • • GERTY
joo kolmen päivän settihän tästä tulee, sunnuntaina Moritz von Oswald trio (mm. basic channel) *pepsodent**aplodit**nauru*
Nuspirit Helsinki

#22 • • Nuspirit Helsinki
Lippupiste on mutten mogannut eikä Flow-lippuja saa niiden kautta vasta kuin huomisesta alkaen. Tiketistä ja Stupidosta saa jo nyt.
pirpeli

#23 • • pirpeli
Saisinkohan ipenkin suostuteltua tänne.....Toivottavasti, sen vertasen miellyttävä line up, ihan joka päivä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#24 • • Edited jesus Guest
M.A.N.D.Y. !!1! *sydän*

Taitaa vaan osuu samaan aikaan kun Boom.. *igor*
isfnbojbbssn

#25 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Nuspirit Helsinki, 6.5.2008 10:09:
- Crystal Castles (CAN)
- M.A.N.D.Y. (GER)
- Ame (GER)

no apua! *sydän*

pitääpä tutkia tsäänssejä päästä Suomeen tollon!
Âmeki oli niiiiin kova ainaki viime perjantaina! <3

--
dasinoaisnvs

minimal_me

#26 • • minimal_me
Kaikenlaista!! Aika hullu ilta tulossa ainakin perjantain osalta tuolla Voimalaklubilla! Jeesus, viimevuoden setit oli kovat, mutta kyllä nyt otetaan pohjakosketus...
Verano

#27 • • Verano Merituuli

Flow08, 17.4.2008 16:12:
-

Kun tuo alue on nyt kolminkertainen viime vuoteen verrattuna, niin kuinkas on lippujen suhteen? Kuinka paljon enemmän niitä on myynnissä/ kuinka paljon enemmän otetaan ihmisiä sisään?

Olen kyllä hyvin luottavainen, että ne viime vuoden muutamat epäkohdat on huomioitu ja homma pelaa taas paremmin. Uudet järjestelyt vaikuttavat hyviltä. Ei sillä, että viime vuodesta olisi ollut sen enempää valitettavaa, päin vastoin, oli hemmetin kivaa.

Malttamattomasti festareita odotellen.
Homegrove

#28 • • Homegrove Further
Mites näiden kemujen liput on mennyt kaupaksi? Uskaltaako jättää lomarahoista ostamiseksi jos loma alkaa heinäkuun lopulla?

--
Forward thinking house music

Nuspirit Helsinki

#29 • • Nuspirit Helsinki

Verano, 7.5.2008 14:46:
---
Flow08, 17.4.2008 16:12:
-

---

Kun tuo alue on nyt kolminkertainen viime vuoteen verrattuna, niin kuinkas on lippujen suhteen? Kuinka paljon enemmän niitä on myynnissä/ kuinka paljon enemmän otetaan ihmisiä sisään?

Olen kyllä hyvin luottavainen, että ne viime vuoden muutamat epäkohdat on huomioitu ja homma pelaa taas paremmin. Uudet järjestelyt vaikuttavat hyviltä. Ei sillä, että viime vuodesta olisi ollut sen enempää valitettavaa, päin vastoin, oli hemmetin kivaa.

Malttamattomasti festareita odotellen.

Itse asiassa yleisöalue ei kasva ihan niin paljon vaan noin tuplaksi. Loput "tuhlataan" tuotannollisiin tiloihin jne. Lippuja ei myydä valtavasti enempää vaikka kysyntää näyttäisi kieltämättä olevan... Mutta kyllä se yleisökapasiteetti nousee jonkin verran.
tomii

#30 • • tomii kallion herttua
Hitto toivottavasti duunit natsaisi, että olisi jopa sit varaa tulla tänne. *uuh* Jos ei muuta, niin tulee kyl aika paha paikka, että minkä/mitkä päivät skippaisi (oletettaen, että lippuja on vielä silloin, kun meitsin rahatilanne varmenee). Jännäks menee :D

--
reivaan kunnes kuolen

Nuspirit Helsinki

#31 • • Edited Nuspirit Helsinki

Homegrove, 7.5.2008 14:54:
Mites näiden kemujen liput on mennyt kaupaksi? Uskaltaako jättää lomarahoista ostamiseksi jos loma alkaa heinäkuun lopulla?

Liput lähteneet myymään ennätysvauhdilla, mutta eiköhän jotain lippuja jäljellä vielä heinäkuun lopussa... 3pvän tiketeistä en menis vannomaan tosin. Ne kandee hoitaa ajoissa. 3pvä kuten myös pe ja la 1pvä myytiin viime vuonna loppuun.
Verano

#32 • • Verano Merituuli

Nuspirit Helsinki, 7.5.2008 15:07:
Itse asiassa yleisöalue ei kasva ihan niin paljon vaan noin tuplaksi. Loput "tuhlataan" tuotannollisiin tiloihin jne. Lippuja ei myydä valtavasti enempää vaikka kysyntää näyttäisi kieltämättä olevan... Mutta kyllä se yleisökapasiteetti nousee jonkin verran.

Kiitos vastauksesta :) Yleisön sisäänkäynti on ainoastaan Kalasataman puoleltako?
Nuspirit Helsinki

#33 • • Nuspirit Helsinki

Verano, 7.5.2008 15:26:
---
Nuspirit Helsinki, 7.5.2008 15:07:

---

Kiitos vastauksesta :) Yleisön sisäänkäynti on ainoastaan Kalasataman puoleltako?

Joo näin se tod näköisesti on. Sörnäisten rantatien puoli on entistä tukkoisempi ja jo viime vuonna todettiin hankalaksi isommalla ihmismäärällä.

Uloskäynti varmaankin mahdollista myös rantatien puolelta.

Nämä tarkentuvat kesän aikana ja tiedotetaan niistä sitten vielä.
antOn°

#34 • • antOn° 02200
Kunhan vain sais nyt varmistuksen duunista, et kesäloma alkaa Elokuun puolessa välissä. Liian monta tapahtumaa/keikkaa/konserttia/ryyppyiltaa jne. tullut missattua vain ja ainoastaan sen takia..
noemi

#38 • • noemi
AaEaAarrRrgGgghhHhh...mä vaan katon tota lineuppia ja kouristelen ja kuolaan hei oikeesti voisko nää olla heti ja mielellään aina?!???

--
Oikeutta koneille!

dj upi

#39 • • dj upi
Hahah... Ei tuu mun Aasian tourneesta mtn ku pitää käydä festareil Suomessa :D
Nuspirit Helsinki

#40 • • Nuspirit Helsinki
jees lisää esiintyjiä julkistetaan muuten lähiaikoina. Niitä on tarttunut matkaan vielä muutamia...