NEO - - - - - HALLUCINOGEN & SHPONGLE - - - - - Saturday 6.12.2008 Helsinki

121 posts, 7 pages, 31,995 views

dark0n3

Posts: 3

#61 • • Edited dark0n3
Jotenkin jäi eilisen (FINRG) jälkeen olo hieman vaisuksi... tosin en kovin montaa minuuttia viettänyt heilmuatta :) Valitettavasti paikka tuntui hieman ahtaalta & välillä vanhukselle teki tiukkaa mahtua lattialle. Summa summarum: tykäsin - pitää sivistyä lisää tällä saralla.

ps. kiitokset hlölle, joka otti oikeuden omiin käsiinsä tiskillä - olit ehdottomasti illlan persoona (tosin tuskin tätä täältä luet) :)
plink

Posts: 1,405

#62 • • Edited plink team paska
ihan saatanan hyvät bileet kokonaisuutena. alkuillan soitanta ei iskenyt yhtään (musa oli ihan täyttä paskaa), mut tiesin sen jo etukäteen eli iskin kavereiden kanssa kaljaa sen aikaa eli ei haitannut menoa yhtään. tosi hyvin hesarille organisoidut bileet kun ei tarvinnut jonotella paljon minnekään! en tiiä mitä helvettiä se loppu oli kun nessi alko soittelemaan uudestaan, mut kiitti järkkäreille bileistä ja simonille joka tapauksessa fluoro neuro spongesta ja gamma goblineista (x3 :D), ja erityisesti siitä kun mies on vaan niin hyvä äijä:) vittu, facebookkiinkiin joutu heittää valokuvaukset sen kanssa. toi mies on vaan niin paras kaikessa mihin se ryhtyy. <3 koskas seuraavan kerran? :)

edit: voi olla kyllä, et lopetan ns. baaribileissä käynnin tähän, koska tietyt jutut iskee silmään nykysin aina uudestaan ja uudestaan. vittu että vaikka muuten evoluutio yleensä menee eteenpäin, niin konemusabileissä viimeisinä vuosina suunta on ollut taaksepäin. :(

edit2: ei siis liity näihin bileisiin mitenkään erityisesti, vaan siis yleisesti. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

verkosto

Posts: 3

#63 • • verkosto
Jaa-a, mistäköhän sitä alottaisi.

Sisäänpääsyn odottaminen ei kummemmin harmittanut, aika kului rattoisasti jutellessa vaikka kylmä olikin. Sen sijaan en ymmärrä syytä siihen, että ulkona käymistä oli rajoitettu tällä tavalla. Minä ja kaverini kaipailimme välillä pientä taukoa (minun mielestäni monotonisesta ja pitkän päälle rasittavasta) lämppärimusiikista, mutta mistään ei löytynyt kaiutinvapaata paikkaa ja jono ulos oli niin pitkä ettei siitä sitten mitään tullut.

Dorset Perceptionin alkaessa olin hyppiä ilosta, kunnes tanssilattialle saapuessani huomasin äänentoiston volyymin olevan aivan järjettömän korkea. Tämä sai Shponglen kuulostamaan lähinnä joltain noisecoren kaltaiselta meteliltä. Tilanne vaikutti paranevan marginaalisesti parin ensimmäisen biisin jälkeen — en tiedä tekivätkö ääniteknikot jotain muutoksia vai surkastuivatko korvani — mutta esimerkiksi I Am You:n monimutkaisimmista kohdista tuli silti pelkkää puuroa. Hallucinogenin setti kuitenkin kärsi äänentoistosta huomattavasti vähemmän ja onnistuikin pelastamaan minun yöni.

Tungos ja siihen liittyvät ongelmat mainittiinkin jo, ei siitä sen enempää.

Mutta jospa välillä jotain positiivistakin. Posfordin musiikki itsessäänhän tietysti oli loistavaa, oli kiva kuulla niin vanhoja klassikoita ja niiden remixejä kuin uutta materiaaliakin. Visuaalitkin olivat enimmäkseen mukavaa katseltavaa silloin, kun ne pyörivät tökkimättä.

Kiitos kuitenkin kaikesta huolimatta järjestäjille ja artisteille sekä pahoitteluni kaikille, joiden varpaille vahingossa astuin jatkuvasti väistellessäni joka suuntaan änkeviä ihmisiä.
plink

Posts: 1,405

#64 • • plink team paska
hahah, mä sanoisin et kerrankin oli kyl äänentoisto tosi hyvä. :D (vaikka kovalla toki oli, tai sit olin liian selvinpäin)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

verkosto

Posts: 3

#65 • • verkosto

plink, 7.12.2008 06:48:
hahah, mä sanoisin et kerrankin oli kyl äänentoisto tosi hyvä. :D (vaikka kovalla toki oli, tai sit olin liian selvinpäin)



Enpä tiedä, mielestäni siinä on jotain vialla, jos en yrittämälläkään kykene kuulemaan musiikista suhteellisen olennaisia yksityiskohtia joiden tiedän olevan siellä.
plink

Posts: 1,405

#66 • • plink team paska

Functor, 7.12.2008 06:57:
---
plink, 7.12.2008 06:48:
hahah, mä sanoisin et kerrankin oli kyl äänentoisto tosi hyvä. :D (vaikka kovalla toki oli, tai sit olin liian selvinpäin)

---


Enpä tiedä, mielestäni siinä on jotain vialla, jos en yrittämälläkään kykene kuulemaan musiikista suhteellisen olennaisia yksityiskohtia joiden tiedän olevan siellä.



no en tiedä olisiko sitten johtunut kuuntelusijainnista, mut ite en oo kyl noin terävää äänentoistoa kuullut hesarilla ehkä koskaan aiemmin. :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

subu

Posts: 1,174

#67 • • subu Suski
hahaa.. onneks en tullu paikalle! *lmao*
ValaX

Posts: 3,891

#68 • • ValaX
Kyllähän nyt jos ostaa lipun ennakkoon, on sillä myös päästävä sisälle... Olis mukava lukea jotain selitystä, kuinka näin pääsi käymään...
Juhgu

Posts: 7,921

#69 • • Juhgu Virnistelijä
Ei toi mesta vaan toimi ton kokoisille bileille mitenkään. Sen toki arvasi jo etukäteen, joten suunnitelmissa oli käydä vain kuuntelemassa Shponglet ja poistua, mut paikan päällä sit saikin todeta että "ensin kuuntelette tässä poskettomassa kainalohikitungoksessa 2 tuntia itseääntoistavaa tympeää houselänkytystä". Ookkei. Musiikillisesti suurin piirtein Shponglen vastakohta (as in Shponglessa on paljon sisältöä ja tossa ei yhtään) joten aika outo veto.

Shponglen setti oli onneksi tosi jees. Tuli myös muutamia tosi maukkaita biisejä joita en ollut kuullut aikaisemmin - jos Shponglelta on tulossa uutta matskua joka kuulostaa tuolta, niin aijai <3 voi kyl tosin olla että oon vaan missannu jotain.

Bassot meni 1 nuotin mössöksi :/ ylä- ja keskiäänet onneksi kuuluivat tällä kertaa tosi selkeästi. Volat oli järjettömän kovalla, -25dB tulpat tarvitsi paitsi ettei tulisi täysin kuuroksi, myös siksi että musasta saisi jotain selvää. Sekin tosin oli ennalta arvattavissa. :D

Mut joo, ens kerralla johonkin mestaan mihin mahtuu fiilistelemäänkin eikä vaan olemaan ahtaasti kuin aamusporassa, ni I'm a happy guy.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Chilli

Posts: 3

#70 • • Chilli
Jepa jee.. Kaameita valittajia liikenteessä. *ding* Tottakai ymmärrän ne jotka olivat lipun hankkineet etukäteen eivätkä päässeet sisällä. Niillä onkin oikeus valittaa.

Joo, poppoota oli ihan sikana. Mutta sehän vaan lisäsi hyvin fiilistä. Setti oli hyvää, toooosi hyvää. Täällä on ainaskin yksi joka oli tooosi tyytyväinen koko iltaan. *aplodit*
fungu

Posts: 1

#71 • • fungu
Joo todella kivaa oli, kun ei antanut jo yllä mainittujen asioiden häiritä. Ainoa mikä otti hieman pannuun oli muutamat asennevammaiset ihmiset. Muijaa kourittiin suoraa nokan edessä todella törkeesti ja kohteliaasta kysymyksestä sai vittuilua päin naamaa ilman mitään syytä :D. Käytöstapoja ihmiset niin kivaa kaikilla! Mennään takas sinne Onnelaan jos huvittaa puristella.

Musiikki oli arvatenkin loistavaa. Itse saavuin 23 aikaan ja kivaa oli ainakin siitä eteenpäin!
Killerbeat

Posts: 1

#72 • • Edited Killerbeat
Kiitti ihan kympillä hyvistä bileistä !!!!!!

Vaikeaa on keksiä sellaisia sanoja mitä tähän viitsii kirjoittaa, mut koitan silti..

Tultiin Turusta ennakkolippujen kera 4 hengen porukassa Hallucinogenin sekä Shponkkarin kiilto silmissä varmana sisäänpääsystä, mutta tajusimmekin vain tulleemme palellaksemme jonossa tunteja sekä törmätäksemme kaikkien aikojen tylyimpiin ja huonoimmin käyttäytyvimpiin pokeihin.. Sisään ei päästy eli rahat meni suoraan sanotusti harakoille..

Täytyy sanoa, että olemme syvästi pettyneitä NEO:n toimintaan.

Mulla on edelleen käyttämätön lippu tskussa (tosi jees) Kaikki kiva jäi kokematta lukuunottamatta samassa autossa istuskelua hyvässä seurassa.
Rahat tietysti vaadimme takaisin vaikka saletti oon ettei matkustuskuluja takas tuu :(

Pitää varmaan itsekin järkätä hyvät pippalot ja myydä lippuja tuplana tilan kapasiteettiin nähden niin saa ainakin hyvät voitot prkl !!!
tomii

Posts: 3,594

#73 • • tomii kallion herttua

plink, 7.12.2008 06:23:

edit: voi olla kyllä, et lopetan ns. baaribileissä käynnin tähän, koska tietyt jutut iskee silmään nykysin aina uudestaan ja uudestaan. vittu että vaikka muuten evoluutio yleensä menee eteenpäin, niin konemusabileissä viimeisinä vuosina suunta on ollut taaksepäin. :(

edit2: ei siis liity näihin bileisiin mitenkään erityisesti, vaan siis yleisesti. :)



Pakko vähän komppaa, vaikken nyt mestoilla ollutkaan ja menee offtopikkiin aikalailla, mutta silti. :) En nyt tarkota kuulostaa miltään "elitistiltä" tms., eli on helvetin hienoa, että bileet kiinnostavat nykyään isoa määrää jengiä. Se mahdollistaa monien makeiden proggisten toteuttamisen, MUTTA jotkut ihmiset voisivat kyllä jäädä sinne Sedulaan, missä tollanen sikailu ja agreilu on sitä perusmeininkiä. Just noissa ydinkeskustan mestoissa on havaittavissa harmittavan usein jotaan hirveetä äpäröintiä (agressiivista käyttäytymistä, sikailua, käytöstä yleensäkin, jossa ei oteta kanssabilettäjiä huomioon) juuri niiden ns. turistien toimesta. Välillä oikeen ihmetyttää miksi jengi, jota ei näytä pätkääkään kiinnostavan se meininki, jaksaa maksaa ja vaivautua paikalle. Sit sitä turhautumista, kun "musa on paskaa tuuttausta" ja "mimmit/jäbät ei lämpene tanssilattialla mun muuveille, kun ne vaan joraa omaa juttuaan", puretaan tavalla tai toisella niihin tyyppeihin, jotka ovat tulleet mestoille tanssimaan tai diggailemaan huippusaundia. Ei tarvi paljoa katella sitä äpäröintiä, kun varmaan monelta menee ilta pikkusen pilalle. No mutta tämä tästä, enpä osaa tohon mitään ratkaisuakaan keksiä, koska ydinkeskustan ulkopuolella noi isommat mestat, joissa jotakin saa järkätä, ovat aika vähissä. :/ tilitys out :)

--
reivaan kunnes kuolen

ValaX

Posts: 3,891

#74 • • ValaX

tomii, 7.12.2008 15:13:
---




---


Pakko vähän komppaa, vaikken nyt mestoilla ollutkaan ja menee offtopikkiin aikalailla, mutta silti. :) En nyt tarkota kuulostaa miltään "elitistiltä" tms., eli on helvetin hienoa, että bileet kiinnostavat nykyään isoa määrää jengiä. Se mahdollistaa monien makeiden proggisten toteuttamisen, MUTTA jotkut ihmiset voisivat kyllä jäädä sinne Sedulaan, missä tollanen sikailu ja agreilu on sitä perusmeininkiä. Just noissa ydinkeskustan mestoissa on havaittavissa harmittavan usein jotaan hirveetä äpäröintiä (agressiivista käyttäytymistä, sikailua, käytöstä yleensäkin, jossa ei oteta kanssabilettäjiä huomioon) juuri niiden ns. turistien toimesta. Välillä oikeen ihmetyttää miksi jengi, jota ei näytä pätkääkään kiinnostavan se meininki, jaksaa maksaa ja vaivautua paikalle. Sit sitä turhautumista, kun "musa on paskaa tuuttausta" ja "mimmit/jäbät ei lämpene tanssilattialla mun muuveille, kun ne vaan joraa omaa juttuaan", puretaan tavalla tai toisella niihin tyyppeihin, jotka ovat tulleet mestoille tanssimaan tai diggailemaan huippusaundia. Ei tarvi paljoa katella sitä äpäröintiä, kun varmaan monelta menee ilta pikkusen pilalle. No mutta tämä tästä, enpä osaa tohon mitään ratkaisuakaan keksiä, koska ydinkeskustan ulkopuolella noi isommat mestat, joissa jotakin saa järkätä, ovat aika vähissä. :/ tilitys out :)



Tähän ei voi muuta todeta kun että ASIAA...*piis*
^fOOga^

Posts: 13

#75 • • ^fOOga^
HALLUCINOGEN!!!! x)
Avatar
#76 • • Edited REivaaja Guest
OT: Hahaha. Olipa kemut ilmeisesti. Miksei kukaan valita että tälläinen toiminta tuhoaa koko skenen?

Noh, aina ei voi voittaa.
djsoma

Posts: 116

#77 • • djsoma
Tulin itse paikalle joskus 22.45 ja silloin ei ollut yhtään jonoa, senkus käveli sisään. Heti tuli tosi hyvä fiilis kun kaiuttimista soi Perfect Strangerin Clear Vision 07, joka sai jo narikkajonossa joraamaan mut ja lähes kaikki muutkin siinä olleet. Toinen Perfect Strangerin biisi (olisko ollut No 1, joka löytyy mun miksaukseltakin) tuli ihan lämmittelysetin lopussa, ja se tuli sitten jorailtua ihan kybällä tanssilattian edessä - silloin oli tilaakin kun puolet jengistä oli ryysimässä röökille heti puolenyön aikaan. Nessiltä oli mielestäni hyvä veto heittää tiukka dubstep-raita juuri ennen Shponglen aloitusta. Siinä musiikilliset kohokohdat mulle :)

Musa oli muuten älyttömän kovalla ja kun paikka oli kaiuttimia täynnä, niin alkoi välillä ahdistaa. Tulpat tuli siis pidettyä visusti korvilla, mikä teki keskustelusta entistä hankalampaa. Viime Hesarin bileitten (Vibraspheren keikka, ilman tulppia) jäljiltä ovat korvat suhisseet jo kolme kuukautta, ja alkaa todella arvostaa hiljaisuutta jos sitä joskus saisi vielä osakseen. Toivottavasti jengillä kesti korvat!

Hyviä hetkiä siis oli mutta viimeistään Shponglen setin aikana ei oikein keksinyt missä sitä enää olisi mahtunut tanssimaan. Biisit olivat tuttuakin tutumpia muutamia uusia lukuunottamatta, joten siinä puolen tunnin jälkeen tuli todettua että ei tää nyt kovin nautinnollista oli, ja lähdin kotia päin. Tulipahan enemmän tilaa niille jotka jäivät sinne :)
Avatar
#78 • • REivaaja Guest

tomii, 7.12.2008 15:13:
Pakko vähän komppaa, vaikken nyt mestoilla ollutkaan ja menee offtopikkiin aikalailla, mutta silti. :) En nyt tarkota kuulostaa miltään "elitistiltä" tms., eli on helvetin hienoa, että bileet kiinnostavat nykyään isoa määrää jengiä. Se mahdollistaa monien makeiden proggisten toteuttamisen, MUTTA jotkut ihmiset voisivat kyllä jäädä sinne Sedulaan, missä tollanen sikailu ja agreilu on sitä perusmeininkiä...
...No mutta tämä tästä, enpä osaa tohon mitään ratkaisuakaan keksiä, koska ydinkeskustan ulkopuolella noi isommat mestat, joissa jotakin saa järkätä, ovat aika vähissä. :/ tilitys out :)


Kyse on enemmän kyllä niistä artisteista kuin venuesta luulisin. Toki voidaanhan sitä viedä venuet kuuseen jotta vain vannoutuneimmat kuuntelijat jaksais vaivautuu, mutta sitten jäis Simokin kotiin kun tulee taas se onkelma määrän kanssa.
Sphyxia

Posts: 3,308

#79 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Killerbeat, 7.12.2008 14:44:
Kiitti ihan kympillä hyvistä bileistä !!!!!!

Vaikeaa on keksiä sellaisia sanoja mitä tähän viitsii kirjoittaa, mut koitan silti..

Tultiin Turusta ennakkolippujen kera 4 hengen porukassa Hallucinogenin sekä Shponkkarin kiilto silmissä varmana sisäänpääsystä, mutta tajusimmekin vain tulleemme palellaksemme jonossa tunteja sekä törmätäksemme kaikkien aikojen tylyimpiin ja huonoimmin käyttäytyvimpiin pokeihin.. Sisään ei päästy eli rahat meni suoraan sanotusti harakoille..

Täytyy sanoa, että olemme syvästi pettyneitä NEO:n toimintaan.

Mulla on edelleen käyttämätön lippu tskussa (tosi jees) Kaikki kiva jäi kokematta lukuunottamatta samassa autossa istuskelua hyvässä seurassa.
Rahat tietysti vaadimme takaisin vaikka saletti oon ettei matkustuskuluja takas tuu :(

Pitää varmaan itsekin järkätä hyvät pippalot ja myydä lippuja tuplana tilan kapasiteettiin nähden niin saa ainakin hyvät voitot prkl !!!



Vaatikaa nyt edes oikeudenmukaisuuden ja oikeustajunnan nimissä (sopimustenne rajoissa) omilta sopimuspuoliltanne sopimusrikkomuksesta täyttä, sopimuksensisäisesti syntyneiden vahinkojen (välittömät ja välilliset kustannukset, taloudellinen vahinko) korvaamista laillisine korkoineenkin. *hymy* Sitä, kun olisi varmaan ao. sopimuspuoli teiltäkin vaatinut, jos tilanne olisi ollut päinvastainen ... Eli lipunmyyjän (tai mikä sopimuspuoli nyt jokaisessa yksittäistapauksessa lie ...) luokse kirjelmä (kirjallisine todistusaineistoineen) kädessä hopihopi. *joo*
Natsku

Posts: 276

#80 • • Natsku (_)_)====D ~~~~ (_x_)
HOOOOOOOOOOOOOW

I WAS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DRUNK AND OLI NIIN VIULUN KIVAAAAAAAAAAAA

*hihu* *sydän*

ihana mahtava upeaaaaa

--
.oOo.oOoEAT MEoOo.oOo.