ps. kiitokset hlölle, joka otti oikeuden omiin käsiinsä tiskillä - olit ehdottomasti illlan persoona (tosin tuskin tätä täältä luet) :)
121 posts, 7 pages, 32,492 views
plink, 7.12.2008 06:48:
hahah, mä sanoisin et kerrankin oli kyl äänentoisto tosi hyvä. :D (vaikka kovalla toki oli, tai sit olin liian selvinpäin)
Functor, 7.12.2008 06:57:
---
plink, 7.12.2008 06:48:
hahah, mä sanoisin et kerrankin oli kyl äänentoisto tosi hyvä. :D (vaikka kovalla toki oli, tai sit olin liian selvinpäin)
---
Enpä tiedä, mielestäni siinä on jotain vialla, jos en yrittämälläkään kykene kuulemaan musiikista suhteellisen olennaisia yksityiskohtia joiden tiedän olevan siellä.
plink, 7.12.2008 06:23:
edit: voi olla kyllä, et lopetan ns. baaribileissä käynnin tähän, koska tietyt jutut iskee silmään nykysin aina uudestaan ja uudestaan. vittu että vaikka muuten evoluutio yleensä menee eteenpäin, niin konemusabileissä viimeisinä vuosina suunta on ollut taaksepäin. :(
edit2: ei siis liity näihin bileisiin mitenkään erityisesti, vaan siis yleisesti. :)
tomii, 7.12.2008 15:13:
---
---
Pakko vähän komppaa, vaikken nyt mestoilla ollutkaan ja menee offtopikkiin aikalailla, mutta silti. :) En nyt tarkota kuulostaa miltään "elitistiltä" tms., eli on helvetin hienoa, että bileet kiinnostavat nykyään isoa määrää jengiä. Se mahdollistaa monien makeiden proggisten toteuttamisen, MUTTA jotkut ihmiset voisivat kyllä jäädä sinne Sedulaan, missä tollanen sikailu ja agreilu on sitä perusmeininkiä. Just noissa ydinkeskustan mestoissa on havaittavissa harmittavan usein jotaan hirveetä äpäröintiä (agressiivista käyttäytymistä, sikailua, käytöstä yleensäkin, jossa ei oteta kanssabilettäjiä huomioon) juuri niiden ns. turistien toimesta. Välillä oikeen ihmetyttää miksi jengi, jota ei näytä pätkääkään kiinnostavan se meininki, jaksaa maksaa ja vaivautua paikalle. Sit sitä turhautumista, kun "musa on paskaa tuuttausta" ja "mimmit/jäbät ei lämpene tanssilattialla mun muuveille, kun ne vaan joraa omaa juttuaan", puretaan tavalla tai toisella niihin tyyppeihin, jotka ovat tulleet mestoille tanssimaan tai diggailemaan huippusaundia. Ei tarvi paljoa katella sitä äpäröintiä, kun varmaan monelta menee ilta pikkusen pilalle. No mutta tämä tästä, enpä osaa tohon mitään ratkaisuakaan keksiä, koska ydinkeskustan ulkopuolella noi isommat mestat, joissa jotakin saa järkätä, ovat aika vähissä. :/ tilitys out :)
tomii, 7.12.2008 15:13:
Pakko vähän komppaa, vaikken nyt mestoilla ollutkaan ja menee offtopikkiin aikalailla, mutta silti. :) En nyt tarkota kuulostaa miltään "elitistiltä" tms., eli on helvetin hienoa, että bileet kiinnostavat nykyään isoa määrää jengiä. Se mahdollistaa monien makeiden proggisten toteuttamisen, MUTTA jotkut ihmiset voisivat kyllä jäädä sinne Sedulaan, missä tollanen sikailu ja agreilu on sitä perusmeininkiä...
...No mutta tämä tästä, enpä osaa tohon mitään ratkaisuakaan keksiä, koska ydinkeskustan ulkopuolella noi isommat mestat, joissa jotakin saa järkätä, ovat aika vähissä. :/ tilitys out :)
Killerbeat, 7.12.2008 14:44:
Kiitti ihan kympillä hyvistä bileistä !!!!!!
Vaikeaa on keksiä sellaisia sanoja mitä tähän viitsii kirjoittaa, mut koitan silti..
Tultiin Turusta ennakkolippujen kera 4 hengen porukassa Hallucinogenin sekä Shponkkarin kiilto silmissä varmana sisäänpääsystä, mutta tajusimmekin vain tulleemme palellaksemme jonossa tunteja sekä törmätäksemme kaikkien aikojen tylyimpiin ja huonoimmin käyttäytyvimpiin pokeihin.. Sisään ei päästy eli rahat meni suoraan sanotusti harakoille..
Täytyy sanoa, että olemme syvästi pettyneitä NEO:n toimintaan.
Mulla on edelleen käyttämätön lippu tskussa (tosi jees) Kaikki kiva jäi kokematta lukuunottamatta samassa autossa istuskelua hyvässä seurassa.
Rahat tietysti vaadimme takaisin vaikka saletti oon ettei matkustuskuluja takas tuu :(
Pitää varmaan itsekin järkätä hyvät pippalot ja myydä lippuja tuplana tilan kapasiteettiin nähden niin saa ainakin hyvät voitot prkl !!!