Sampo Pankilla pieniä vaikeuksia..

271 posts, 14 pages, 73,960 views

#221 • • Rujo Mutantti Guest
Tilille kertynyt korko -0.08€
ja kolmatta kertaa mennyt tili miinukselle electronin kanssa uudistuksen jälkeen. Go Sampsa gogo! Ajattelin katsella mitä tilanteesta kehkeytyy enkä ryntää suin päin vaihtamaan pankkia mutta joki roti sentään, vaihtoon läks ja koitan taivutella lopunkin perheen.
Tapi

#222 • • Tapi Dreamstate
Mulla verkkopankkiin kirjautuminen kaataa Firefoxin noin joka kolmannella kerralla. Onko muilla ollut samoja ongelmia?
oooo

#223 • • oooo

Tapi, 8.6.2008 23:28:
Mulla verkkopankkiin kirjautuminen kaataa Firefoxin noin joka kolmannella kerralla. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Jeps.. sama täällä.
#224 • • Vihta Guest
Pari tuntemaani Sampon työntekijääkin
vaihtanut duunipaikkaa :D
Ozma

#225 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

satumetsä, 9.6.2008 03:54:
---

---

Jeps.. sama täällä.

Ei ole tullu huomattua.
La Petite

#226 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Jep, kaatuu tosi usein ja tietty yleensä vielä siinä vaiheessa kun yrittää vahvistaa jotain laskunmaksua tms *toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

Jocular

#227 • • Jocular Janni
Edellisessä nettipankissa pysty lainan tilannetta seuraamaan reaaliajassa ja maksamaan enemmän sillon ku huvitti. Kokoajan näit lainan tilin ja viitenumeron jos halusit maksaa extraa.

Noh, eipä onnistu enää. Laitoin viestiä että milläs perkeleellä tämä maksetaan toisen pankin tililtä kokonaan pois.

"Olis helpointa jos tulisit käymään konttorilla"

- En tuu ku ette oo auki ennen kaheksaa ettekä kaheksan jälkeen illallakaan, puhumattakaan viikonlopuista

"noh jos maksat ensin tälle sun sammon tilille, josta me sitten veloitamme lainan loppuosuuden?"

Miks kaikesta on pitäny tehä niin stnan monimutkasta?! *toktok*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Juhgu

#228 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ei haha loppuuko tää ikinä :D

Valuuttalaskuri-screenshot

(Kuvaa ei muokattu.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gateway

#229 • • Gateway Club Therapy

La Petite, 9.6.2008 08:04:
---

---

Jep, kaatuu tosi usein ja tietty yleensä vielä siinä vaiheessa kun yrittää vahvistaa jotain laskunmaksua tms *toktok*

Kaksi kertaa on kaatunut, hieman enemmän vois jo vituttaa...
Rinik

#230 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.

en pääse kirjaantumaan ollenkaan verkkopankkii firefoxilla vaan on pakko käyttää ie:tä.

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

#231 • • Rujo Mutantti Guest

satumetsä, 9.6.2008 03:54:
---

---

Jeps.. sama täällä.

Joo sitä samaa ja välillä ei oikein Operakaan meinaa toimia.

Tosiaan lähtee selvityspyynnön jälkeen koko perhekunnan tilit pois samposta mikäli ei tule jotain järkevää vastaantulemista pankilta. Luulis että alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan tollanen sekoilu jos arvioitten mukaan 30k asiakasta on lähteny pääsiäisen jälkeen.
Cloudberry

#232 • • Cloudberry

Rujo Mutantti, 31.5.2008 13:02
Ajattelin katsella mitä tilanteesta kehkeytyy enkä ryntää suin päin vaihtamaan pankkia mutta joki roti sentään, vaihtoon läks.

x2

Nyt meni hermot. *dissaa*
inspector

#234 • • inspector gadget
en oo saanu ostettuu beatportista vähään aikaan biisei. joskus tässä vielä kuukaus sitten toimi. kaverilla sama juttu. kyl joutuu kohta vaihtaa!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

nethr

#235 • • nethr !!
Haha. Nordean verkkopankki tiltissä *nauru* No, onneks niitten varayhteys toimi.

Oli hieman tuskanhikeä päivällä kun uutisissa oli jotain että Nordean kautta ei välttis saa palkkoja. Onneks oli tullu tilille *hikoil*

No, ens viikolla on kilpailevan pankin (ei Sampo) kanssa neuvottelut, josko vaikka siirtäis tsydeemit sinne *tarjousta venaill*

--
xD

Juhgu

#236 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tämmöstä: http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=130449

Ja eilen ei kuulemma toiminu kortit. En tajuu miten vitussa jengi jaksaa vieläkin olla tuolla asiakkaina.

Semisti vitun äässistä jos täytyisi itse pitää kirjanpitoa kaikista raha-asioistaan kun ei voi olla varma osataanko pankissa tehdä ne oikein. Ja jos noita virheitä ei itse huomaa, ei niitä Sampon puoleltakaan näköjään korjata...

[pieni]09:56 [@sjel] eiks ois j?rkev?mp?? kohta uutisoida kun sampo toimii[/pieni]

--

Byproduct (live)

Syce

#237 • • Syce
täytyykin selvittää muutkin laskut sieltä. Onneksi vika opintolaina erä menossa
Nikke

#238 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
Jes olivat tehneet virhekirjauksen rahasto-osuuksien lunastuksen yhteydessä, eli hävisi kahteen kertaan se rahasumma.

Ja tosiaan itse piti niille etsiä ja näyttää virhe. Ensimmäillä kertaa kun asiasta huomautin laittoivat ihan pokkana että joo kaikki pelaa, vaikka miten selitin että ei sieltä nyt noin paljon ole voinut hävitä. Täytyi sitten soittaa uudestaan ja sanoa että otetaas taskulaskin siellä käteen ja katotaan... sitten vasta uskoivat...

Joo tämä oli ensimmäinen ongelma jonka nyt olen huomannut, mutta rupes vituttaa sen verta että lähtee pankki heti vaihtoon kun oon takasin Suomessa. On se nyt perkele kun saa ite vahdata ettei rahat katoa.

ps. sanoivat että oli ensimmäistä kertaa tällainen virhe systeemeissä. Tiedä sitten...

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Juhgu

#239 • • Edited Juhgu Virnistelijä
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2008/07/02/sampo-pankki-nussii-asiakkaita-kuivana-kakkoseen/200817595/12?rss=4

Hah mikä urli.

"Se ei ole kuitenkaan verkkopankin virhe vaan ominaisuus. Nosto näkyy kahdessa paikassa, mutta sitä ei ole veloitettu kuin kerran, määrittelee Sampo Pankin viestintäjohtaja Hannu Vuola."

Aika klassikko, "it's not a bug, its a feature!"

--

Byproduct (live)

Anselmi

#240 • • Anselmi And sell me
Tänään kävin lopettamassa tilini. Se kävi varsin helposti koska olin käymässä muissa asioissa toisessa pankissa missä toinen tilini on. Tarvi vain nätisti pyytää niin pankkineiti teki valtakirjan jolla valtuutin heidät hoitamaan koko tilinlopetus hässäkän. Eipä tarvinnut lähteä Sampoon jonotteleen kun sai tuon muiden asioiden lomassa näppärästi hoidettua*hymy*

--
sen pituinen se