Sampo Pankilla pieniä vaikeuksia..

271 posts, 14 pages, 73,808 views

MissKoo

#202 • • Edited MissKoo
Voi hevonvitun vittu.

Mä vedän nyt kyllä pohjat mitä toi saatanan vitun paska Sampopankki on tehnyt.

Ne vitun paskat on veloittaneet mun tilin tyhjäksi. Tilipäivä oli kaksi päivää sitten.

Olenpas tässä ollu jonossa as.palveluun jo puoli tuntia.
Hitchhiker

#203 • • Edited Hitchhiker

MissKoo, 15.5.2008 15:26:
Voi hevonvitun vittu.

Ne vitun paskat on veloittaneet mun tilin tyhjäksi. Tilipäivä oli kaksi päivää sitten.

Jaahas ja joku muukin samassa kerhossa, perkele mitä toimintaa *toktok* (paitti itellä oli tilipäivä tänään).
Anselmi

#204 • • Anselmi And sell me

Hitchhiker, 15.5.2008 15:31:
---
Voi hevonvitun vittu.

---

Jaahas ja joku muukin samassa kerhossa, perkele mitä toimintaa *toktok* (paitti itellä oli tilipäivä tänään).

Taidanpa siirtää rahani ja kaikki sinne suunnatut rahat pois Sampopankista. Ei kuulosta
kovin hyvältä tuo. Koko ajan miettinyt optimistisesti että eiköhän ne kohta saa korjattua
ongelmat, mutta ilmeisestikkään ei. En halua samaan tilanteeseen:/

--
sen pituinen se

#205 • • Annakins Guest
Mä kanssa tsiigailin opintolainan velotuksia ja kaikenlaista ihmeellistä sielläkin pyörii. Onneks toistaiseksi summat menneet oikein, mutta esim. ens kuun osalta ei vielä näy sitä, että korkojen pitäis mennä kanssa... Noh, kassellaan.
Hitchhiker

#206 • • Hitchhiker

Anselmi, 15.5.2008 15:37:
---
Hitchhiker, 15.5.2008 15:31:
---
Voi hevonvitun vittu.

---

---

Taidanpa siirtää rahani ja kaikki sinne suunnatut rahat pois Sampopankista. Ei kuulosta
kovin hyvältä tuo. Koko ajan miettinyt optimistisesti että eiköhän ne kohta saa korjattua
ongelmat, mutta ilmeisestikkään ei. En halua samaan tilanteeseen:/

Pyörii vahvasti myös omassa mielessä, toiminta ei todellakaan ole ammattimaisella / luotettavalla tasolla. Yleensäkin potuttaa koko tilin seurattavuus systeemi, kun siellä ei pysty seuraamaan mihin korttiostokset on tehty, tosin tuo on vielä aika vähäinen asia tai ainakin toivon niin mutta alkaa kyllä olemaan takki sen verran tyhjä kyseisen pankin toiminnasta ettei taskuistakaan voi tiputtaa enää ylimääräisiä "säälipisteitä".
#207 • • Equalizer Guest
onneks ollu eri pankin asiakas jo ennen näitä ongelmia*tirsk**nauru*
Jude^

#209 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
Mulla on kans sujunut Sampolla kaikki lainahommat ja korttiasiat hyvin... ja toisaalta ku oon kyseisessä lafkassa nykyisin töissä, niin voi ainakin antaa heti suoraa palautetta.. *nauru*

Mut tänk gaad en oo henkilöasiakkaiden kanssa tekemisissä, sairasta tulla kirveiden kanssa heilumaan konttoriin.. pariin otteeseen ainakin käyny, mitä oon ite kuullu. *hikoil*

Sääli, että homma meni noin myttyyn... henkilöasiakkaalle joku parin sadan euron virhe voi olla hetkellisesti aika helvetin stressaavaa, vaikka myöhemmin asia korjattaiskin rahallisesti kuntoon. *justjoo*

--
dig it or not - it's me

La Petite

#210 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

REivaaja, 15.5.2008 17:03:
---
La Petite, 15.5.2008 12:40:
---
hemuz, 15.5.2008 12:38:
---
La Petite, 15.5.2008 12:34:
---
hemuz, 15.5.2008 12:16:
---
La Petite, 15.5.2008 12:10:
-

Periaate on mulle ainaki periaate, vaikka kyseessä olis muutamia euroja.

---

Juu, eihän toi iso raha ole, mut en toisten mokien takia sitä rupee itse maksaa.

---
vaiha mielummin pankkia

Sain muutama vuosi sitten Nordeassa yksinkertaisesti NIIN paskaa asiakaspalvelua ja nöyryyttävää kohtelua, että vaihdoin sieltä pois. Sampo on tietoteknisistä ongelmista huolimatta onnistunut asiakaspalvelussaan erinomaisesti.

--
Rem tene, verba seqventur

#211 • • Taika Guest

Annakins, 15.5.2008 15:39:
Mä kanssa tsiigailin opintolainan velotuksia ja kaikenlaista ihmeellistä sielläkin pyörii. Onneks toistaiseksi summat menneet oikein, mutta esim. ens kuun osalta ei vielä näy sitä, että korkojen pitäis mennä kanssa... Noh, kassellaan.

mä huomasin kanssa saman asian eilen koskien noita opintolainan korkoja ja ajattelin jo oman pääni pehmenneen sen verta että muistin korkojen maksukuukauden väärin.*nauru* noh, laitoin taas vaihteeksi meiliä kyseiseen pankkiin josko tähän(kin) asiaan saisi vähän selvyyttä.

enkä vielä pankkia ole vaihtamassa, sen verta hyvää asiakaspalvelua olen aina saanut - oli pankilla ongelmia taikka ei.
Jocular

#212 • • Jocular Janni
Eipä oo sammon visaelectron toiminu pienemmissä puljuissa varmaan kolmeen viikkoon. Onneks toisen pankin teinivisa tuli ja hyvin toimii ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Mizfir

#213 • • Edited Mizfir pittuinen

La Petite

öh what!?!?!? eikös niiden vanhojen luottokunnan visojen pitänyt siirtyä kokonaisuudessaan Sampolle, ilman et tulee mitää "kakkosvisaa". Mua kans hiukan ihmetyttää kun mun visan velka ei näy ollenkaa verkkopankissa...

Toinen juttu mikä ottaa aivoon on se, että multa oli salin suoraveloitus epäonnistunut Sampon takia (tilillä siis oli rahaa). Nyt sit joudun maksaa salille 5€:n huomautusmaksun. *dissaa*

Niinpä, näin mäkin käsitin. Asiakaspalvelusta vaan selitettiin et "toinen" visa-tili avattiin jo nyt siksi, koska uusien korttien piti lähteä asiakkaille jo aikaisemmin, mutta nyt se on siirtynyt syksyyn. Ja et asiakas on vastuussa käyttämistään varoista. Totta hitossa oon, mut miten ihmeessä voin tietää käyttäneeni jotain eri visaa jos verkkopankkiin mennessä käyttötilin ja lainan alla oleva visa-tili näyttää nollaa ja tietenkin oletan sen vastaavan käytössä olevaa korttiani. Tosiaan kun välillä maksan ennen uutta laskua isompia summia kerralla pois jotta saisin sen nollille. Toi Sampopankin toiminta on ihan törkeetä ihmisten hämäämistä. Tällaisista asioista pitäs ehdottomasti tiedottaa asiakkaalle ja pyytää allekirjoitukset jos lisätään luoton määrää 800e:lla.*senkin*

Laitoin eilen korvausvaatimuksen ja tein hyvin selväksi että jos ei hommaa hoideta asianmukaisella tavalla niin siirrän asiakkuuteni toiseen pankkiin ja sitä myöten myös mahdollisen tulevaisuuden asuntolainanikin. Luulis olevan tärkeää säilyttää asiakas, jonka kautta korvaussumma tulee takaisin helposti jo pelkkinä lainan korkoina muutamassa kuukaudessa.

--
-Mannanen-

#214 • • tanja Guest
Sorry, en ole jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi, joten voipi olla, että joku on jo vastannut. Visa-korttien käyttövara, tapahtumat sekä luoton siirto omalle tilille ei tällä hetkellä onnistu vanhojen luottokunnan korttien takia. uudet oli tulossa jo, mutta toimittaminen siirtyikin syksyyn, koska kaikki kaupat eivät ole päivittäneet maksupäätteitään. Sillä haluttiin siis varmistaa, että uudet kortit varmasti toimivat joka paikassa.

Onhan se todella nihkeetä, kun ei pysty seuraamaan tärkeitä tietoja omassa verkkopankissa. Nooh, onneksi luottokunnasta pystyy tarkistamaan kaikki nämä tapahtumat ym.

Ja mitä tulee lainoihin, totta kai on hyvä olla tarkkana lukujen kanssa. Pankkiin vaan yhteyttä ja siellä voi pyytää selvittämään miksi jokin on mennyt niin miten on.

Joku kirjoitti huomautuslaskuista tai ylimääräisistä maksuista, mitä on joutunut maksamaan johtuen pankin virheestä. Sellaisissa tapauksissa kannattaa ehdottomasti hakea korvausta korvaushakemuksella. Eihän kenenkään tarvitse maksaa muiden virheistä (ainakaan tässä tapauksessa :D).
Takyon

#215 • • Takyon Möwkö
Tänään tuli Sampo pankilta postia ja ajattelin että ovat onnistuneet jo minunkin kohdalla mokaamaan jotain vaikka en ole elämäni aikana Sampo pankin konttoriin jalallani astunu, mut eipä ollukaan: mulle on rahalähetys *jiihaa*

Tässä tapauksessa siis vakuutusyhtiö maksaa takaisin jo maksettuja maksuja kun vaihdoin auton vakuutukset toiseen yhtiöön. Mielenkiintosta tässä on se että niillä pitäis olla mun tilinumero kun se on niille lähetetty sillon kun vaihto tapahtui. Noo.. en taida uskaltaa lähettää postitse tuota "siirtäkää rahat mun tilille"-lappua, hukkaavat sen vielä. Parempi käydä hakemassa tiskiltä suoraan käteen, tiedä sitten jos siellä vaikka seinät kaatuu niskaan tai jotai :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

#216 • • Takyon Möwkö
Fail sitten kuitenkin kun eihän noita rahoja saa haettua ennen maanantaita pois *igor* Tilikin näyttää sopivasti melkein nollaa

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

villelope

#217 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kiitos Sampopankille yhteisistä vuosista ja äärimmäisen kilpailukykyisestä lainatarjouksesta ennen asiakkuuteni päättämistä.

Sampopankki halusi kaikin mahdollisin keinoin pitää minut asiakkaana, joten he tekivät todella kilpailukykyisen tarjouksen kilpailijalla olevasta asuntolainasta. Samalla jo Sammossa ollut autolainan marginaali olisi tipahtanut 60% voimassa olevasta lainasta.

Näiden lukujen kanssa kävin tien toisella puolella kysymässä innokkuutta säilyttää asuntolainani ko- pankissa ja innosta ostaa autolaina pois. Asuntolainan marginaali tipahti ratkaisevat 0,12 prosenttiyksikköä ja autolainastakin sain hyvän tarjouksen.

Nimet uuteen autolainaan sekä Sammon tilin lakkauttamiseen on allekirjoitettu ja odotan pankiltani vahvistusta tilin sulkemisesta.

Jos joku osaa laskea paljonko sain säästettyä 25 vuoden asuntolainasta tällä 0,12% marginaalialennuksella, niin tumppua pystyyn. Olisi kiva tietää paljonko olen onnistunut säästämään pitkässä juoksussa. :)
Ozma

#218 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Loopy, 23.5.2008 13:50:
Jos joku osaa laskea paljonko sain säästettyä 25 vuoden asuntolainasta tällä 0,12% marginaalialennuksella, niin tumppua pystyyn. Olisi kiva tietää paljonko olen onnistunut säästämään pitkässä juoksussa. :)

Riippuu lainan koosta

Lainan määrä 200.000 €
Laina-aika 25 vuotta
Korko % 5%
Vuotuinen korkoprosentti 5,1%
Lyhennys kuukaudessa 667 €
Ensimmäinen maksuerä yhteensä 1.501 €
Ensimmäisen maksuerän korko 834 €

Lainan määrä 200.000 €
Laina-aika 25 vuotta
Korko % 4.9%
Vuotuinen korkoprosentti 5,0%
Lyhennys kuukaudessa 667 €
Ensimmäinen maksuerä yhteensä 1.484 €
Ensimmäisen maksuerän korko 817 €

Kuukaudessa maksettavan lainan ero ~20eur. 25 * 12 * 20eur = 6000eur (oletuksena siis, etta erotus pysyy samana)

Auttoiko?
villelope

#219 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Ozma, 23.5.2008 14:07:
---
Auttoiko?

No joo, sain idean käyttää interwebziä avuksi. Löytyi tällainen kaava:
http://myy.slk.fi/~linar/talous/annu1.html

Maksan annuiteetilla kuukausittain, mutta nyt nopeasti laskettuna vuotuinen säästö on 126,33€. Laina-ajalle (26,5v) tuosta kertyy 3348€ säästöä. Kuitenkin reilun 10€/kk tulee säästöä, tai vastaavasti 4kk laina-ajasta pois samalla maksuerällä.

I'll take it. :)
Ozma

#220 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Jokainen prosentti tai sen osa on aina kotiinpain. Thumbs UP!