"Tämä tarkoittaa sitä, että Visa Electron -korttia ei pysty käyttämään lainkaan. Myöskään pankki- tai luottokorteilla ei pysty ostamaan, jos kaupan maksupääte pyrkii varmistamaan ostotapahtuman."
Onneksi en itse ole ko. pankin asiakas..
271 posts, 14 pages, 73,874 views
Verano, 9.4.2008 16:28:
Nyt niiltä on korttiyhteydet poikki. Hesari
"Tämä tarkoittaa sitä, että Visa Electron -korttia ei pysty käyttämään lainkaan. Myöskään pankki- tai luottokorteilla ei pysty ostamaan, jos kaupan maksupääte pyrkii varmistamaan ostotapahtuman."
Zenni, 9.4.2008 16:35:
Jeah, tää oli oikein positiivinen uutinen tähän päivään. Karsee nälkä ja ruokakaupassa pitäis muutenkin käydä mut ei niin ei. Taitaa itellä olla pankin vaihto huomenna edessä, tää pelleily on menny jo vähän liian pitkälle.
spoinkel, 9.4.2008 14:56:
Hieman aiheen vierestä, mut Sampon uusi emämaa Tanska on ICT:n ranking-listan kärjessä parhaana atk-maana. :D HS:n artikkeli
Verano, 9.4.2008 16:28:
Nyt niiltä on korttiyhteydet poikki. Hesari
enrg, 9.4.2008 17:31:
Nyt kenkää tolle äijälle ja äkkiä
phanatic, 9.4.2008 17:41:
---
Nyt kenkää tolle äijälle ja äkkiä
---
Jotenkin en usko, että "viestintuojan tappaminen" auttaa itse ongelmaan. Sääliksi kyllä käy tuota viestintäpäällikköä.
- Tämä nyt ei tosin varsinaisesti johdu integraatiosta (järjestelmien yhdistämisestä Danske Bankin kanssa), vaan kyse ns. normaalista tietoliikennehäiriöstä.
enrg, 9.4.2008 17:42:
---
No miettis edes vähän noita sanamuotoja. Äijä kun tuntuu päästävän sammakon suustaan joka kerta..
- Tämä nyt ei tosin varsinaisesti johdu integraatiosta (järjestelmien yhdistämisestä Danske Bankin kanssa), vaan kyse ns. normaalista tietoliikennehäiriöstä.
MTV3.FI
Sampo Pankin korttiviat ohi
Julkaistu 09.04.2008 20:37 (päivitetty 20:46)
Sampo Pankin korttipalveluja tänään tuntien ajan vaivannut tietokonevika on pankin mukaan saatu kuntoon.
Mikään varmennusta vaativa pankki- tai luottokortti ei toiminut iltapäivästä lähtien.
Syynä toimintakatkokseen oli pankin mukaan se, että Danske Bank -konsernin ja kansainvälisen korttivarmistuksen välinen tietoliikenneyhteys oli poikki. Syynä yhteyksien katkeamiseen oli IBM:n palveluissa ollut vika.