96 posts, 5 pages, 15,677 views
merqus, 18.5.2008 11:11:
Pakko sanoa, että en oo enää löytäny halluista sitä fiilistä mitä näissä ennen oli. Illan musiikki kyllä maitto, mutta muuten ei kyllä päässy mitenkään mukaan menoon. Ehkä mä en sitten vaan jaksa kattella tommosta perseilyä. Porukka jyräs yli, vaikka vierestäki olis päässy ja jouduinpa melkein kertaalleen kesken tappeluaEi näin... Plur is gone.
No mut näkipähän tuttuja
PeDE, 18.5.2008 13:50:
Illan kyllä kruunas pari pissaliisaa (selvästi alaikäsii), jotka yritti vongata
Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?
Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D
---
Äänestetäänkö me siitä,mitkä bileet nää ko bileet on vai mitkä bileet hallut yleensä on?
---
Äh toi oli nyt paha. Emmätiä äänestetääx mitä nää vois olla?
----
Siinä tapauksessä mä äänestä vastan bileiden jälkeen niin kukaan ei pääse nauraa mulle!
Marqueezi, 18.5.2008 20:50:
Proteuksen setti ei uponnu ollenkaan. Nopeeta tranaa, missä ei ollu oikeen mitään melodiaa.
odecca, 18.5.2008 23:16:
Ainoa asia mikä kummastuttaa on, että mihin kaikki kuteisiin panostavat ihmiset on kadonneet. Omasta mielestäni piikkikorkoisset saappaat ja roiskeläppä ei ole pukukoodon mukaista vaatetusta tällaisissa bileissä, oikeestaan pisttää hiukka vituttamaan moiset..... Voisko joku perustaa bileet joihin on pakko panostaa ja näin ollen sedulabosse ei pääsis ineen olenaan
Dress code: Smart club wear required
odecca, 18.5.2008 23:16:
Ainoa asia mikä kummastuttaa on, että mihin kaikki kuteisiin panostavat ihmiset on kadonneet. Omasta mielestäni piikkikorkoisset saappaat ja roiskeläppä ei ole pukukoodin mukaista vaatetusta tällaisissa bileissä, oikeestaan pistää hiukka vituttamaan moiset..... Voisko joku perustaa bileet joihin on pakko panostaa pukeutumisen suhteen, ja näin ollen sedulabosse ei pääsis ineen olenaan