HALLMARK / ¡PRIMAVERA! / STUDIO 51

96 posts, 5 pages, 13,860 views

dj upi

Posts: 1,835

#21 • • dj upi

tanhutytto, 12.5.2008 13:45:
---
dj upi, 23.4.2008 10:49:
---
tomii, 23.4.2008 09:23:
Tohon kiksubileet-keskusteluun viitaten: ite oon ollut viimeks pari vuotta sitten Hallmarkeissa ja silloinkin tuli kyl pääosin kaikkea muuta kuin sitä soundia, jonka mä opin mieltämään kikkelitrancena joskus ysärin lopulla. Tainnut tosin toi kiksu-määritelmä levitä aikalailla täs kymmenen vuoden aikana, että pakko myöntää rehellisesti, että en edes enää tiedä mitä jengi meinaa kiksulla tänäpäivänä. :D

---



Mä luulin yhdessä vaiheessa ymmärtäväni mitä kiksulla tarkoitetaan mut sit miksasin puhdasta ELEKTROA, HOUSEA ja kevyttä TEKNOA ja joku sano että olipas kiksu setti ni olin vähän ulapalla :D

---



Ihan ulalla meikäläinenkin! Miten mä en ole koskaan pitänyt Halluja kiksu-bileinä vaan ehkä paremminkin menevänä house-meininkinä tms... Hmm. kai tämäkin on kuulijan korvassa *justjoo*



Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?

Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D
tanhutytto

Posts: 63

#22 • • tanhutytto




Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?

Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D



Äänestetäänkö me siitä,mitkä bileet nää ko bileet on vai mitkä bileet hallut yleensä on? *pepsodent*
dj upi

Posts: 1,835

#23 • • dj upi

tanhutytto, 12.5.2008 13:59:
---



Pistetään äänestys pystyyn. Mitkä bileet nää on?

Mult tulee ääni dnb:lle ja industrialvivahteiselle ebm:lle! :D

---


Äänestetäänkö me siitä,mitkä bileet nää ko bileet on vai mitkä bileet hallut yleensä on? *pepsodent*



Äh toi oli nyt paha. Emmätiä äänestetääx mitä nää vois olla?
tanhutytto

Posts: 63

#24 • • tanhutytto
Siinä tapauksessä mä äänestä vastan bileiden jälkeen niin kukaan ei pääse nauraa mulle! *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#26 • • sapeli jokukukamikä?

dj upi, 23.4.2008 10:49:
Mä luulin yhdessä vaiheessa ymmärtäväni mitä kiksulla tarkoitetaan mut sit miksasin puhdasta ELEKTROA, HOUSEA ja kevyttä TEKNOA ja joku sano että olipas kiksu setti ni olin vähän ulapalla :D



Sanaa "kiksu" käytetään nykyään varsin löysästi joko merkitsemään musiikkigenreä tai adjektiivina kuvaamaan melodista, kevyttä konemusiikkia ylipäänsä - esim. "se tekno mitä se soitti oli aika kiksua". Samaa adjektiivia voi myös käyttää vaikkapa henkilöistä, oikein kätevä sana! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

dj upi

Posts: 1,835

#28 • • dj upi

sapeli, 12.5.2008 14:41:
---
dj upi, 23.4.2008 10:49:
Mä luulin yhdessä vaiheessa ymmärtäväni mitä kiksulla tarkoitetaan mut sit miksasin puhdasta ELEKTROA, HOUSEA ja kevyttä TEKNOA ja joku sano että olipas kiksu setti ni olin vähän ulapalla :D

---


Sanaa "kiksu" käytetään nykyään varsin löysästi joko merkitsemään musiikkigenreä tai adjektiivina kuvaamaan melodista, kevyttä konemusiikkia ylipäänsä - esim. "se tekno mitä se soitti oli aika kiksua". Samaa adjektiivia voi myös käyttää vaikkapa henkilöistä, oikein kätevä sana! *nauru*




Joo totta. Pitihän sitä ny vähän tosikoida :P

Kiksu = juustoinen? Ku mun mielest ei.. Ottakaa kantaa :D
sts

Posts: 7,969

#29 • • sts Sama pyynti aitta!

dj upi, 12.5.2008 18:28:
Joo totta. Pitihän sitä ny vähän tosikoida :P

Kiksu = juustoinen? Ku mun mielest ei.. Ottakaa kantaa :D



Lopeta trollaaminen, tästä aiheesta on useampikin threadi klubbarissa, Hallmark threadi ei ole yksi niistä jossa tätä ikuista aihetta tarvitsee enempää jauhaa.

Pidetään se keskustelu lähempänä aihetta.
dj upi

Posts: 1,835

#30 • • dj upi

sts, 12.5.2008 18:32:
---
dj upi, 12.5.2008 18:28:
Joo totta. Pitihän sitä ny vähän tosikoida :P

Kiksu = juustoinen? Ku mun mielest ei.. Ottakaa kantaa :D

---


Lopeta trollaaminen, tästä aiheesta on useampikin threadi klubbarissa, Hallmark threadi ei ole yksi niistä jossa tätä ikuista aihetta tarvitsee enempää jauhaa.

Pidetään se keskustelu lähempänä aihetta.



Sorry :(
Stike-Z

Posts: 37

#32 • • Stike-Z Patineta Complicado
Mihin aikaan proteus soittaa? Viimeisenä tietenkin?
bobo

Posts: 36

#33 • • bobo
jees jees *aplodit*

soittoaikatauluja, kiitos??!! :) nii tietää tullako vai ei töiden jälkeen *tanssittel*
Syce

Posts: 1,649

#34 • • Syce

golem, 12.5.2008 18:37:
Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)



halluthan on täynnä moisia mimmejä*vink**nauru*
golem

Posts: 1,395

#35 • • golem Golem

Syce, 14.5.2008 14:59:
---
golem, 12.5.2008 18:37:
Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)

---


halluthan on täynnä moisia mimmejä*vink**nauru*



Näin mäkin luulin, mutta viime visiitti tiputti maan tasalle ja paljasti karmivan todellisuuden ei-niin hyvännäköisistä nirppanokista, jotka varaa tanssilattiasta 10 neliömetriä omaan käyttöön jättämällä käsilaukun keskelle lattiaa, ja näyttää hapannaamaa kaikille, jotka tulevat tämän alueen sisälle :I

Toivottavasti toi ei ole liian yleistä *tirsk*
Nitta

Posts: 5,021

#36 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Jääpi harmikseni Protskun setti väliin.
UzU

Posts: 2,361

#37 • • UzU [33100]

golem, 14.5.2008 15:32:
---
Syce, 14.5.2008 14:59:
---
golem, 12.5.2008 18:37:
Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)

---


halluthan on täynnä moisia mimmejä*vink**nauru*

---


Näin mäkin luulin, mutta viime visiitti tiputti maan tasalle ja paljasti karmivan todellisuuden ei-niin hyvännäköisistä nirppanokista, jotka varaa tanssilattiasta 10 neliömetriä omaan käyttöön jättämällä käsilaukun keskelle lattiaa, ja näyttää hapannaamaa kaikille, jotka tulevat tämän alueen sisälle :I

Toivottavasti toi ei ole liian yleistä *tirsk*



ainut nirppanokka on sä jolle ei kelpaa oman arvonsa tuntevat ja sen mukaisesti tilaa vaativat misut.
golem

Posts: 1,395

#38 • • golem Golem

UzU, 14.5.2008 17:16:
---
golem, 14.5.2008 15:32:
---
Syce, 14.5.2008 14:59:
---
golem, 12.5.2008 18:37:
Jos toi flyerin tyttö ei löydy bileistä, niin mä teen valituksen elintarvikevirastoon väärinmarkkinoinnista :)

---


halluthan on täynnä moisia mimmejä*vink**nauru*

---


Näin mäkin luulin, mutta viime visiitti tiputti maan tasalle ja paljasti karmivan todellisuuden ei-niin hyvännäköisistä nirppanokista, jotka varaa tanssilattiasta 10 neliömetriä omaan käyttöön jättämällä käsilaukun keskelle lattiaa, ja näyttää hapannaamaa kaikille, jotka tulevat tämän alueen sisälle :I

Toivottavasti toi ei ole liian yleistä *tirsk*

---


ainut nirppanokka on sä jolle ei kelpaa oman arvonsa tuntevat ja sen mukaisesti tilaa vaativat misut.



*nauru**tirsk*
Hupsu

Posts: 1,005

#39 • • Hupsu

Viltsu, 12.5.2008 13:12:

* edelleen muistissa -?03? Proteuksen wanhatrancesetti ?illuissa? huhhuh! <3<3



Öh, eiks sen muuten pitäny olla "Once in a lifetime" kiksuilut? ;)

--
Päivän mietelause?

akiapina

Posts: 2,729

#40 • • akiapina apinaki

Hupsu, 14.5.2008 19:29:
---
Viltsu, 12.5.2008 13:12:

* edelleen muistissa -?03? Proteuksen wanhatrancesetti ?illuissa? huhhuh! <3<3

---


Öh, eiks sen muuten pitäny olla "Once in a lifetime" kiksuilut? ;)



Turussa oli kans joskus Proteus soittamassa kiksua entisessä Limessä, bileiden nimeä en muista mut vuosi tais olla 2003-2004.