Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 238,399 views

pirpeli

Posts: 5,533

#21 • • Edited pirpeli
No tännehän sitte :)
Viimekesänen setti punaviinitönkkineen ja salmareineen/siduineen matkaan ja mättähälle kuuntelemaan oikeaa musiikkia.

<3 Konemetsä

Edit. Anttia kompatakseni, aurinkoa kiitos paikan päälle sitten :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#22 • • Mellu-

astaroth, 17.3.2008 13:07:
yay!

ps. aurinkoa sit ihan homona pliis



tuutteks meijä teltan naapurii tänä vuonna? JA sit käydää taas uimas siel mestas mis viimevuonnakii?? *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

NextAce

Posts: 2,505

#23 • • NextAce Alienated
*jiihaa* Tähän vois sanoo et PP!

--
-Alienation-

-----

Lyylikki

Posts: 2,975

#24 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Heh. Early bird -lippuja myydään 30.4. asti ja line up julkaistaan 1.5. Heeh.

No kai Konemetsä on jo sen verran käsite, että moinen on ihan perusteltua. Itse en ole paikalla ollut kuin ensimmäisenä vuonna ja tapahtuma muuttunut kuulemma aika paljon siitä. Kommentit ovat kuitenkin olleet pelkästään positiivisia (telttailu tasaisella alustalla jne.). Tunnelma on säilynyt, vaikka tapahtuma muuttunut organisoidummaksi - näin olen ymmärtänyt.

Ehkä siis tänä vuonna taas paikalla, riippuu kesän muista tapahtumista. Ilosaaren ystävillä on varmasti hankala paikka tehdä päätöstä, kun menevät päällekkäin. Päätökseen saattaa kyllä vaikuttaa Konemetsän (ainakin ennakkoon) kohtuulliset hinnat.
tomii

Posts: 3,594

#25 • • tomii kallion herttua

Lyylikki, 17.3.2008 15:13:
Heh. Early bird -lippuja myydään 30.4. asti ja line up julkaistaan 1.5. Heeh.



Noin oli muistaakseni viimevuonnakin, vai muistanko väärin?

--
reivaan kunnes kuolen

pupuankka

Posts: 869

#26 • • pupuankka poly-wtf?!
voi kurjuus, mä katoinkin että se on sama viikonloppu ilosaaren kanssa *uuh* pakko mennä joensuuhun. taas jää väliin tää. *eiei*
plink

Posts: 1,405

#27 • • plink team paska
jiihaa! vois koittaa skarpata, ettei olis niin saatanan jurrissa tänä vuonna.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Josssu

Posts: 506

#28 • • Josssu

Koera, 17.3.2008 12:16:
ne luottaa mun ajokuntoo =P



Aina ei 100% kannata luottaa kuskin ajokuntoon. Nimimerkillä konemetsä 2005. Melkein kaikki ovat lähteneet jo kotia niin meidän kuski ottaa kirkasta pullosta ja naureskelee hyvissä. Hemmetin kuuma, tuska ja hiki ja ainoa selvinpäin oleva olen minä, jolla ei tietenkään ole korttia.
Mutta ei siinä mitään, oli ihan loistava reissu kaikin puolin. Huh *sydän*

Viimeksi jäi väliin kun jouduin töihin, mutta tänä kesänä toivottavasti parempi tuuri *joo*
Ja onhan täs vielä aikaa puhua mieskin mukaan matkaan. Se voi olla vaan vaikeampi juttu.
ipe

Posts: 1,845

#29 • • ipe X-Rust / Holvi

Juki54, 17.3.2008 12:16:
Konemetsä-darra ™ *sydän*



On kyl ihquu! *sydän*

Viimevuonnaki joutu chillaileen sunnuntaina johonki alkuiltaan ennen kuin oli ajokunnossa... *hikoil*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Avatar
#30 • • astaroth Guest

Mellu-, 17.3.2008 15:03:
tuutteks meijä teltan naapurii tänä vuonna? JA sit käydää taas uimas siel mestas mis viimevuonnakii?? *plur*


dude, tod' munas *hali*
Ober

Posts: 587

#31 • • Ober Dog shit taco
1,2,3 INTTI ON JEES! *toktok*
happosepi

Posts: 1,070

#32 • • happosepi

ipe, 17.3.2008 15:42:
---
Juki54, 17.3.2008 12:16:
Konemetsä-darra ™ *sydän*

---


On kyl ihquu! *sydän*

Viimevuonnaki joutu chillaileen sunnuntaina johonki alkuiltaan ennen kuin oli ajokunnossa... *hikoil*



Mä en ois varmaan ollu vasta kun maanantain puolella :D Ikimuistoinen herätys kun herään (vieraasta) teltasta, kello jotain päälle kolmen.. "Pasi hei, tuolla porukka ettii sua.." Sit soitan Kallelle: "Joo auto on pakattu, nyt pitäs lähtee, missä sä oot?" .. ja olin vielä _aivan_ kännissä. No onneks Kalle ajoi pirssin Turkuun, pelastus :)
AV

Posts: 303

#33 • • AV
*tähti**jiihaa**aplodit**tanssittel**joo**tähti* Toivotaan tosiian että aurinko paistaisi enemmän kuin viime vuonna.
Dzad

Posts: 353

#34 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!
Ja viime vuoden paras soittaja... Filteria. Takaisin tänä vuonna! okei? :)

Tai ainakin joku new school goa artisti pitäisi tuoda paikalle. :) Esim. Artha, Lost Buddha, Mindsphere...
En mä ainkaan jaksa jos tulee vain progressive/melodic/suomi psykee koko ajan.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

AdonisHercules

Posts: 596

#35 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Nämä kestit on kyllä pakko kokea, kun en ole vielä kertaakaan paikalle pässyt *tanssittel*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Sallakat

Posts: 2,220

#36 • • Sallakat jungle, baby !
junkkaa päälavalle! hä
dj upi

Posts: 1,835

#37 • • dj upi
Synkää metsäteknoo yöllä ja mr. a soittaa aamuhousea :)
Sin_nombre

Posts: 203

#39 • • Sin_nombre
NIIN täällä*plur*

liput tilaukseen ens kuussa.....can't wait
KooKie

Posts: 4,338

#40 • • KooKie aka. Petress Pan
Pitäisköhän alkaa kasaileen jonkunnäköistä (tod. näk. rumaa) seurakuntaa liikkeelle...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!