Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila

1,164 posts, 59 pages, 247,504 views

Hyzenthlay

#842 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Sin_nombre, 14.7.2008 13:03:
ja yks ilkeä rastapää ampui mua suoraan naamaan vesipyssyllä :( ei ollut kivaa

Mua kans, joskin ei ilmeisesti tahallaan (ampui ylöspäin) :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Thykka

#843 • • Thykka :3
http://www.youtube.com/watch?v=E8rMk7aZTh4

+ Yleinen ilmapiiri
+ Desert Stage
+ Kasvisburgerit
+ Bussi lähti täytyttyään jo klo 13

- Liian vähän rumpubassoa.
- Sivarit
- Käytännön asioista infoominen ontui tänäkin vuonna hitusen
Hyzenthlay

#844 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

niomic, 14.7.2008 17:02:
Onpa monet toivonu pidemmäks. Omaa panostusta ajatellen, en kyllä tiedä kuinka kauan pidempään ois jaksanu. Pe tuli herättyä 06 maissa, nukkumaan la ~08, herätys ~12 ku liian kuuma, seuraavaks nukkuu sunnuntaina ~18. Taitavat ne pidemmäksi toivovat vetää vähän järkevämmin noi unet ja vähemmän kuumassa teltassa, tosin fyysisestikin alkoi olemaan jalat, kädet ja vatsa niin lopuilla et ois tullu aika chilli kolmannesta koko päivästä.

No itse nukuin suht vähän kumpanakin yönä, mut koska nukkuessa missas kuitenkin aina jotain, ois noiden festareiden toivonu jatkuvan pari päivää pidempään. Nyt tuli jotenkin huono omatunto joka tunnista jonka nukku :D Tai sit oli vaan liian hyvät festarit ja aika meni nopeesti. Joka tapaukses, sunnuntai-aamuna oli viimevuonnakin ihan loistomeno. Kai sit vaan meen aina la-yönä nukkuun, soitti kuka vaan.

Miksi (nukkumis)tauko on just päivän ~kuumimpaan aikaan? En tajuu miten jengi pysty esim. lauantaina nukkumaan paljoo puolta päivää pidemmälle ellei sit ollu kunnon varjostinta. Itsellä sentään kohtuu hyvät ilmastointiominaisuudet omaava teltta, joka oli kyl la 12 maissa jo semmonen pätsi et jäi unet siihen. Hiukan tässä vaikutti tosin se että olin keskellä asuntovaunualuetta, joten tuuli ei niin hyvin päässyt puhaltamaan.

Parasta on kehitellä joku katos ja nukkua taivasalla jos vaan mahdollista. Tää tietty vaatii vähän askartelua ja pressua. Mä epäonninenhan uinahdin just lauantaina kolmen aikaan ja missasin ilmeisesti parhaat setit. Loppuun kerkesin sit mukaan, mutta sit bilefiilis oli taas ylimmillään ja olisin voinu ottaa tota takas vähän enemmänkin kun 3 tuntia :D Yöllä oli sen verran kylmäkin et halusin makuupussiin

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

jf

#845 • • jf
Liian vähän vaihtelua, liikaa fullonia. Junkkaa enemmän.

Kiinnijääneet amatöörikuosaajat vois opetella piilottamaan kamansa paremmin niin ei olisi lehdissä ikäviä otsikoita.
Heiska

#847 • • Heiska
Kiitos ja kumarrus. *sydän*
Oli loistokasta! Musiikki koppas ja uusia tuttavuuksia löytyi monen monta. Kiitos pariin leiriin että jaksoitte strippailevaa kirjastotätiä. Ja anteeksi pojille kun yritin pokata teidän muijat *nauru* Ja kyllä olin myös lauantai-iltana aika matti ja mervi-parivaljakko. Loltz.
Grin & Node nousevat ylivoimaisesti vkonlopun parhaimmistoon. Kiitos. Ensi vuonna uudestaan! Näitä bileitä ei voi missata.
#848 • • REivaaja Guest

jf, 14.7.2008 17:30:

Kiinnijääneet amatöörikuosaajat vois opetella piilottamaan kamansa paremmin niin ei olisi lehdissä ikäviä otsikoita.

amatöörikuosaajilla meinaat ilmeiseti paukkupäitä :D Porttiteoria on hei ihan viime vuosituhatta.
Kelailetko tosissaan että poliisit on niin tyhmiä että viilaat niitä miten huvittaa ja muut vaan ei osaa....?
eugina

#849 • • eugina YleX tt-i *sydän*
joo olipa kemut jälleen..! GMS, Accu ja Mr.A iso kiitos, sähkökatko vähä laitisti tunnelmaa mut ei sen jälkeen ois paremmin voinu lähtee taas käyntiin-> Pryda - F12 *aplodit* ja tuli myös selväks mist katko johtu...*nauru*

..niin ja mitä täält on lukenu ni tais ihan hyvä mäihäkin käydä ku mitään ei viety teltasta sil välil ku oltiin lauantai iltapäivä pois mestoilta...*hikoil*

..mut toivotaa vaa et ens vuon päästään taas mettään..!!*joo*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Lippe

#850 • • Lippe

Alimieli, 14.7.2008 16:03:

- viereisen teltan "Syökää riisiä, riisi on hyvää" -unenpilaajahardtrancetyypit

Taidettii olla telttanaapureita :D
Jos mulla olis ollu pesäpallomaila ja tarpeeks viinaa alla ni ei olis kauaa huudellu la-aamuna...
/msg telttanaapuri älä tule tielleni!

Btw. oli se roskapantin palautusaikataulu heti porteilla :)
boubbin

#851 • • boubbin boubbin

REivaaja, 14.7.2008 17:46:
---
jf, 14.7.2008 17:30:

---
amatöörikuosaajilla meinaat ilmeiseti paukkupäitä :D Porttiteoria on hei ihan viime vuosituhatta.
Kelailetko tosissaan että poliisit on niin tyhmiä että viilaat niitä miten huvittaa ja muut vaan ei osaa....?

haha, tästä tuli mieleen sellanen tapaus lauantailta jossa ratsattiin meidän leirin vierest yks teltta ja lähti aika paljon tavaraa sivarien mukaan, myöhemmin tultiin juttuun näiden ratsattujen henkilöiden kanssa ja ne osas kertoo että jotain teepuruja niiltä oli viety kannatuotteena ja sitten oli jätetty kuitenkin jotain mieliala-resepti-lääkkeitä tjsp :)

--
Cmon now, lets all take some Caffeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

pinkki

#852 • • pinkki säätö et co.
Ei hyvää päivää..

sienimetsa.jpg
Juhgu

#854 • • Juhgu Virnistelijä
Ei vit.. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Esa

#855 • • Esa
Onpa naurettava & naurattava lööppi.
#856 • • Edited REivaaja Guest

pinkki, 14.7.2008 18:15:
Ei hyvää päivää..

http://www.samuli.info/sienimetsa

Jep. Otan vastuun tästä ja pyydän anteeksi :( En edes muistanut että meni noin öyskäämiseksi ilta. Harmi sinänsä, oli liian paskana tapellakseen, varastaakseen tai muuten rikkomaan lakia.
Ilmiselvästi mun käytöstä pitää vahtia 40 poliisia jotta kuosini kestäisi murhiin asti.

(Ei henk koht sulle :))

Vitun urpot pompitte pillin tahtiin.

*dissaa*
liikkuva muna

#857 • • liikkuva muna an egg on the move

ipe, 14.7.2008 13:44:
---
Lauruska, 14.7.2008 13:41:
http://www.yle.fi/uutiset/pop/vasen/id96178.html

Tämä uutinen ei enää ole kovin kiva.

---

Voihan perse! *uuh*

No eipä ollu yllätys. Onhan noita venueita esim. menny alta jo vaikka kuinka monta nimen omaan sen takia, ettei omistajat halua vuokrata niitä "huumetapahtumille". Toivon mukaan Konemetsä nyt ei joudu ihan kuseen tän takia.

Vetäkää nyt kuosimunat vaikka mieluummin överit ja kuolkaa kaikki, niin saadaan edes tyylillä kuopattua nää festarit. Pitääkin ens vuonna varmaan perustaa krematorioteltta tonne.
#858 • • Edited REivaaja Guest

alek szahala, 14.7.2008 18:27:
Vetäkää nyt kuosimunat vaikka mieluummin överit ja kuolkaa kaikki, niin saadaan edes tyylillä kuopattua nää festarit. Pitääkin ens vuonna varmaan perustaa krematorioteltta tonne.

Ens vuonna _meil_ on BILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä taytyy myöntää että olet parempi ihminen kuin minä.

Tappajat pilaa vakivaltaviihteen katsojien maineen ja reivit nyt vaan on huume tapahtumia koska ne on huume tapahtumia. Hedonismi tuhoaa tän planeetan ja 7 päiväset työviikot parantaisi BKT:ta.

Joittenkin mielestä on kivaa olla järkevä, mutta mun mielestä se on tylsää.
Varpaanikin mursin ihan omaa typeryyttäni. Ei olis pitäny pyytää 100 kilosta jannua heittää mutaan, jos terveyttäni olisin ajatellut, mutta ajattelinkin vain serotoniinia ja dopamiinia.
Tein oikean päätöksen. Itse asiassa olen valmis amputoimaan yhden varpaistani, jos ensi vuonnakin olen yhtä tyhmä. Mutta mä olenkin mä....

Niin ja jätän menemättä lääkäriin jottei siitä tulisi meidä ongelmaa :D
tomii

#859 • • tomii kallion herttua
JEE KREMATORIOREIVIT *jiihaa*

--
reivaan kunnes kuolen