1,164 posts, 59 pages, 247,164 views
AnderS, 14.7.2008 14:09:
---
purina, 14.7.2008 13:28:
---
laite, 13.7.2008 23:30:
http://www.adressit.com/konemusiikki
Lulz.
---
Mä EN ole yhtään yllättynyt, että ko. kirjoituksen takaa löytyy pohjalainen,
ja nimenomaan lapualainen.
Paikallisen mentaliteetin hyvin tuntevana voin vain ikäväkseni todeta, että
mitä ilmeisemmin tyyppi on tosissaan.
---
Vitun hyvin sä tunnet paikallisen mentaliteetin!:D Sulle uppoo näköjään sitte ihan kaikki, ei helevetti! LOLOLOLOLOLOLOLOL :D
"teenyweeny off-topic" pahoittelen...
:D:D:D Homoilu on syntiä ja pitikö sitä nyt kaikkea juoda kerralla?ipe, 14.7.2008 15:56:
---
REivaaja, 14.7.2008 15:46:
---
Mä poistaisin itse x-rust lavan kun sieltä pahimmat/ainoot reaktiot on peräisin poliisien tueksi.
---
Okei me pilattiin teidän festarit kun pysyttiin keskenämme teknohomoilemassa koko viikonloppu ja juotiin viinaa, olutta ja punkkua...
Vittu mikä urpo!
purina, 14.7.2008 16:05:
---
AnderS, 14.7.2008 14:09:
---
purina, 14.7.2008 13:28:
---
laite, 13.7.2008 23:30:
http://www.adressit.com/konemusiikki
Lulz.
---
Mä EN ole yhtään yllättynyt, että ko. kirjoituksen takaa löytyy pohjalainen,
ja nimenomaan lapualainen.
Paikallisen mentaliteetin hyvin tuntevana voin vain ikäväkseni todeta, että
mitä ilmeisemmin tyyppi on tosissaan.
---
Vitun hyvin sä tunnet paikallisen mentaliteetin!:D Sulle uppoo näköjään sitte ihan kaikki, ei helevetti! LOLOLOLOLOLOLOLOL :D
"teenyweeny off-topic" pahoittelen...
---
Kiitos vain, ihan vitun hyvin tunnen paikallisen mentaliteetin. Samanlaista
sontaa jouduttu kuuntelemaan 15 vuotta sukulaisten suusta.
ezzy, 14.7.2008 15:50:
Mua alkaa kyllä kiinnostamaan samat aineet mitä sä vedät kilokaupalla...mistä niitä saa?
REivaaja, 14.7.2008 15:02:
Katoppa jotain biletys leffoja vaikka, niin huomaat että 'skenessä' on käytetty huumeita ihan alusta asti. itse asiassa päihteet on liittetty musiikkiin ihan alusta asti.
crc, 14.7.2008 14:55:
oli kyllä taas kaikin puolin mahtavaa, mutta tuo huume-juttu on kyllä ihan uskomatonta paskaa..
jos ne huumeet on kielletty laissa, niin hyväksykää se tosiasia.
ei se poliisi ratsaa ihan huonoin perustein tätä tapahtumaa.
jos olisin itse poliisilla töissä ns. päättävässä asemassa, olisin pistäny tuplaten väkeä duuniin!
ipe, 14.7.2008 08:35:
---
X-rustilla soi vähintään pariinkin otteeseen dubsteppia. diversiteettiä oli muutenkin tarjolla kun soittossa oli festarin aikana mm. teknoa, nitkua, acidia, elektroa, housea, diskoa, italoa, funkkia ja sitä dubsteppia ja muutakin dubittelua.
d_c, 14.7.2008 16:18:
Yksi ratkaisu pulmaan olisi järjestävältä taholta laittaa line uppeihin suoraan suluissa minkälaista musaa nyt noin suurinpiirtein kukin soittaa. Joku voi tietysti alkaa nillittää et mä soitan kyl itä-burgundista vaikutteita saanutta electroa ja flamencoa yhdistelevää discoa pienin san francisco tekno -vaikuttein, mutta ne nillittäjät ajetaan maan rakoon.
Eli reippaasti vaan vois olla tekno, psyke, dubstep, junkka, hardimpsi style jne. Varsinkin kun X-rustinkin stagella oli moni DJ joka olisi voinut soittaa niin laidasta laitaan musaa.
d_c, 14.7.2008 16:18:
---
ipe, 14.7.2008 08:35:
---
X-rustilla soi vähintään pariinkin otteeseen dubsteppia. diversiteettiä oli muutenkin tarjolla kun soittossa oli festarin aikana mm. teknoa, nitkua, acidia, elektroa, housea, diskoa, italoa, funkkia ja sitä dubsteppia ja muutakin dubittelua.
---
Yksi ratkaisu pulmaan olisi järjestävältä taholta laittaa line uppeihin suoraan suluissa minkälaista musaa nyt noin suurinpiirtein kukin soittaa. Joku voi tietysti alkaa nillittää et mä soitan kyl itä-burgundista vaikutteita saanutta electroa ja flamencoa yhdistelevää discoa pienin san francisco tekno -vaikuttein, mutta ne nillittäjät ajetaan maan rakoon.
Eli reippaasti vaan vois olla tekno, psyke, dubstep, junkka, hardimpsi style jne. Varsinkin kun X-rustinkin stagella oli moni DJ joka olisi voinut soittaa niin laidasta laitaan musaa.
blueflame, 14.7.2008 15:03:
Ruokapaikosta täytyy antaa erityiskiitos kyllä sille musaasoittavan bussin soijapoloinen pizzalle ja sitten sen yhden toisen paikan ruisvegeburgereille.
Turun Sanomat sentään teki oikean festariraportin eikä pelkästään kopioinut stt:n poliisiraporttia.
Tekis mieli sanoa että vanhempana lähtee näkö, mutta harmaan sävyt erottuvat paremmin.purina, 14.7.2008 16:14:
Ylipäätään koko "käytetään vain
kannabista"-keskustelu on täysin turha tasan niin kauan, kun Suomen laki
sanoo asiasta toisin. Ja lakiahan ne poliisit siellä valvoo.
Alimieli, 14.7.2008 16:03:
Oli kivaa, kiitos! Ensi vuonna jos mahdollista, olisi hienoa saada jotain noisea johonkin väliin! Lisäksi KM:ää voisi jotenkin uudistaa johonkin suuntaan. En tiedä miten, mutta sillä tavalla, että meille useamman kerran kävijöille olisi jotain uutta ja hienoa tarjolla
yana, 14.7.2008 16:13:
---
ikava jos nyt petyt mutta:
- - c) rosvojen autot eivat rajahda tulipallona kun niita heittaa kivella.
ejk, 14.7.2008 16:36:
- - En kyllä muuta festaria tiedä jossa ihmiset olisivat noin avuliaita ja ystävällisiä.
Hyzenthlay, 14.7.2008 16:51:
-2 päivää on liian lyhyt aika. Konemetsästä 5-päivänen
Ei kyllä mä annoin nyt vaan lähteen jota jopa hän voi ymmärtää.yana, 14.7.2008 16:13:
---
REivaaja, 14.7.2008 15:02:
Katoppa jotain biletys leffoja vaikka, niin huomaat että 'skenessä' on käytetty huumeita ihan alusta asti. itse asiassa päihteet on liittetty musiikkiin ihan alusta asti.
---
leffoista? imetko paljonkin oppimasta faktastasi elokuvista ja muualta viihteesta?
ikava jos nyt petyt mutta:
a) joulupukki on satua
b) macgyver ei osaa oikeasti tehda kuminauhasta ja pullosta astianpesuainetta vapaudu vankilasta-korttia
c) rosvojen autot eivat rajahda tulipallona kun niita heittaa kivella.
;)