HALLMARK / SHUT UP AND DANCE! / STUDIO 51 12.4.2008 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 10,560 views

kokosbollar

#41 • • kokosbollar franks and beans!

Tintti, 13.4.2008 18:11:
Olipas "suht lyhkäset" hameet jo kovin IN tähän vuodenaikaan

On se hyvä aina välillä tuulettaa mestoja. (Itse tosin olin tällä kertaa pitkillä pöksyillä liikenteessä.)

Tais mulla jopa kiksusormi nousta muutamaan otteeseen vaikka suoraan töistä tulinkin. Ihan kivaa vaihtelua siis ainaiseen teknoiluun ja deeppiin länkytykseen. *hihu*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

merqus

#42 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Mä en niin millään päässy tähän iltaan käsiks. Ehkä aikanen herätys ja prätkäilyreissu vei mehut niin pahasti, että ei enää virtaa riittäny tänne asti *hymy* Vähän tuli tanssahdeltua, mut ei se musiikki oikeen jaksanu pitää liikkeellä... Kiitokset kuitenki pojille ku jaksoitte pitää mulle seuraa *hali*
Samu81

#43 • • Edited Samu81 kokolihaa
Nastaa oli vaikka seura joutui poistumaan suht aikasessa vaiheessa, kiitos kuitenkin iso-K:lle :P

Mitäs muuten, no musiikki iski minuun suht huolella, koko ilta vierähti tanssilattialla. Mahtui tanssimaan, tiskillä sai juomaa ripeään tahtiin jne. Ei oikein mtn valittamista :)

Hieman OT, mutta mistäköhän noita bilekuvaajia voisi yrittää tavoitella pl. tästä threadista? Joku heistä tuli mulle suht loppuillasta kyselemään lupaa ja ottamaan muutaman kuvan. Olisi erittäin nastaa saada ko. kuva(t) omaan käyttöön.. *blush*
Joten jos tunnistat jutelleesi valkea t-paitaselle blondille kundille siinä tanssilattian oikealla reunalla joskus 3 maissa, niin heitä vaikka YV:ä, kiits *hymy*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

isokeksi

#45 • • isokeksi iskekosi

Samu*, 13.4.2008 18:44:
Nastaa oli vaikka seura joutui poistumaan suht aikasessa vaiheessa, kiitos kuitenkin iso-K:lle :P

Vaassokuu! *hihu* Oli kyllä tosi kivaa, mutta synttäreiden vietto edellisenä iltana vei mehut kyllä aika kivasti niin piti lähtee aikaseen menee. Nii ja tosiaan sunnuntaiaamun klo 7 herätys kans vaikutti myös aikaseen lähtöön. Olipahan hauska junamatka kotiin! Joku mies vaa nauro koko matkan ja sitte piristi minuu sanomal et oon kovin söpö *plur*
Jahas

#46 • • Jahas
Hauskaa oli!
Parhaiten mulle maistui Flightin soitannat, mut hyvänä kakkosena sit Mellin ja Tabi & Super8. Tiä sit oisko toiminut paremmin josko Mellin oisi soittanut ekana :O

Kuvia tulossa kans!
Hipsutin

#47 • • Hipsutin

Mikki, 13.4.2008 04:40:
Musiikki oli kyl oikeesti mainiota, ja tosiaan se Mellinin vika, PIANO! uuuuh mama!

Mikäs tämä Piano biisin koko nimi on?? Olis kiva tietää et vois hankkia ja fiilistellä sitä sit himassakin päin *jiihaa*
Mikki

#48 • • Mikki

Hipsutin, 14.4.2008 02:00:

Mikäs tämä Piano biisin koko nimi on?? Olis kiva tietää et vois hankkia ja fiilistellä sitä sit himassakin päin *jiihaa*

Korjatkaa muut jos olen väärässä, mutta itse tunnen sen tämmöisellä nimellä
Perwert: The piano

Jos jostain saat ton hommattua, niin ilmoita toki mullkin että mistä.

--
Names are for friends, so I dont need one.

anthocyan

#49 • • Edited anthocyan Kohti valoa...

W, 13.4.2008 05:05:
Hyvät bileet oli, pakko sanoa kuitenkin että hallmarkit on aina ollut ja toivottavasti tulevat olemaan kiksubileet, eli puolen välin musiikki oli hyvää, mutta ei kuulu halluihin.

Eli mitään ei todellakaan ole house tyyppistä mättöä vastaan, päin vastoin, mutta aina about joka toinen kuukausi on kiva vetää tukka pystyyn ja lähteä kuuntelemaan kiksua. *aplodit*

Kokonaisuudessaan olisin siis kaivannut tältä illalta enemmän nostatus kiksua, sillä joka viikonloppu tulee bileissä käytyä ja kiksu alkaa olla uhanalainen laji. Sitäkin olisi joskus silti kiva kuulla, vaikka taitaa jo olla pois muodista kait. Vikat 1.5 tuntia siis minusta parhaat, ja taatusti alkuperäisen hallumaiset. *iloinen*

Olen kyllä aika samaa mieltä sun kaa. *hymy* Pitkäst aikaa olin halluissa ja tab + super 8 soitti sellaista musaa, mitä menin kuuntelemaan. Kiitos! *sydän* Tanssilattial tuli oltua lähes koko ajan ja oli siistii pitkäst aikaa tanssii täysil. *hihu*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Mark

#50 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jeah,

yhdyn edellisiin, musa ei kyllä ollut Jay Mellinillä ja Flightilla sitä mitä tulin hakemaan. Bileet tosiaan alko vast sillon kahelta ku Tab & Super8 alotti, mut sen jälkeen sit loppuilta olikin yhtä liekitystä *jiihaa*

Studio oli laitettu jälleen pirun makeeks ja tanssitilaa oli riittävästi, diggasin *joo* Ei ihan yltänyt synttärien tasolle, mut hyvät kemut silti, thanks!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ezzy

#51 • • ezzy Droid-pappa

Mikki, 14.4.2008 04:23:
---
Hipsutin, 14.4.2008 02:00:

---

Korjatkaa muut jos olen väärässä, mutta itse tunnen sen tämmöisellä nimellä
Perwert: The piano

Löytyy muistaakseni Screenin vanhalta kokoelmalevyltä. Perwertiltä toivottiin kovasti UV:na tota, kun soittivat livenä, mutta biisi oli kuulemma kadonnut, joten eivät voineet soittaa sitä.
Tapi

#52 • • Tapi Dreamstate
Hallmark on löytänyt hyvän kodin Studio51:stä. Hyvät bileet!

Biisiä ei olla käsittääkseni julkaistu ja kai ainoa järkevä keino päästä siihen käsiksi on hommata Screenin eka loistava miksaus-CD.
MiMoSa

#53 • • MiMoSa

Tapi, 14.4.2008 09:42:
Biisiä ei olla käsittääkseni julkaistu ja kai ainoa järkevä keino päästä siihen käsiksi on hommata Screenin eka loistava miksaus-CD.

Vähän ot mut mistä ton levyn vois saada hommattua? Mun joku ääliö "kamu" on sen pöllinyt, vaan kannet jäi jäljelle.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

AlexS

#54 • • AlexS kummasetä
Eiköhän tuo The Piano joltakulta ämpärinä löydy...;)

Nämä hallut jäi väliin...kahtellaan taas ens kerralla. Lähinnä just Mellinin setti olis kiinnostanu eniten.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Zapa

#55 • • Zapa Mr Wrangler
Yllättävää, että eksyin tänne... Mut Mellinin setti oli hyvä ja kun kiksu rupes soimaan, oli aika siirtyä ulos.
jay mellin

#56 • • jay mellin

Mr.Pink, 13.4.2008 03:44:
Jahas!

Pitkästä aikaa hallmarkissa, odotukset ei ollu mitenkään korkealla.........

Jay Mellin sit soitti aivan sairaan hyvää soundia ja varsinkin setin vika biisi. Perwert-piano! Voi morjens!

Kiitos palautteista joita onkin tullut sinnetänne mukavasti.
Niin täytyy todeta et kiitos ja anteeksi. Olin itsekin puulla päähän lyöty kun aikanaan
puhelin soi ja bookattiin Hallmarkkiin keikalle - meikäläisen soundi on aika kaukana
kiksusta ja viimeaikoina mennyt yhä teknompaan ja toisaalta deephousempaan suuntaan.
Mutta diggaan Hallujen järkkääjiä, jotka hoitavat hommansa ammattitaidolla ilman suuria
keulimisia, joten suostuin "harakirikeikalle". Varoitin myös etukäteen että vastuu siirtyy
heille kun hullut meikäläisen buukkasivat.

Näihin odotuksiin nähden pirun kiva keikka ja parasta mitä sain aikaiseksi oli toiset tykkää
toiset ei fiiliksiä ja tietty soittaa sitä mistä itsekin pidän. Loppuun kiitokseksi heitin parit
klassikot koska lattia oli ollut kokoajan täysi ja ne jotka tykkäsivät myös sen näyttivät.

Ymmärrän täysin myös heitä jotka kaipaavat vauhtia ja eteerisiä melodioita - minä valitettavasti
saan omat "kiksuni" bassosta, rummuista, darkeista synasoundeista ja pimeistä narinoista
pysytellen kuitenkin house/tech musassa. Tätä on tullut "jokunen" vuosi esitettyä ja ehkä
pari vuotta vielä kiusaan skeneä lisää.

Tästä se mulla lähti jo aika kauan ennen ekaa deejiikeikkaa...wickeed pediasta ote.
"Vuonna 1974 Summer lyöttäytyi yhteen tuottajien Giorgio Moroder ja Pete Bellotte kanssa tuottaakseen ensimmäisen soololevynsä. Summerin vuonna 1977 ilmestyneessä kappaleessa "I Feel Love" olivat ensimmäiset täysin syntetisaattoreilla luodut taustat, ja kappale olikin omiaan vaikuttamaan elektronisen musiikin kehitykseen. Siitä on myöhemmin useampikin yhtye tehnyt omia versioitaan, muun muassa suomalainen Kingston Wall."

Isolla ja HYVÄLLÄ PA:lla KOVAA soitettuna nousee edelleen ihokarvat pystyyn.
Redrumin Function Oneilla koitin viimeviikolla kohtuu nupit kaakossa - huh huh.

Perwertin Piano on tosiaan tallennettu ekalle Screen kokoelmalle - tilasin Screen miksauksen
siihen pojilta silloin erikseen ja näköjään onneksi.
Levy on valitettavasti myyty ajat sitten loppuun.
Street Beatissä oli jossain vaiheessa vielä parit jäljellä mutta en tiedä nyt tilannetta.
Kohta pitää pyytää lisäpainos levy-yhtiöltä jos se vain käytännössä on mahdollista.
Kyselyjä tulee tasaisesti joten siinä mielessä ei hullumpi idea.

Orion

#57 • • Orion

Tapi, 14.4.2008 09:42:
Hallmark on löytänyt hyvän kodin Studio51:stä. Hyvät bileet!

---
---

Oli pakko tsekata hyllystä - Perwertin Pianohan tuolta löytyy, mut mix-CD ei ole kyseessä vaan biisit on levyllä miksaamattomina.
Fakiiri

#58 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Kivaa oli kyllä, kiitos ja kumarrus. Super 8 & Tab kyllä räjäytti potin *joo* *tanssittel*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Elias

#59 • • Elias Elias
Olipas mukavat bileet ;)

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Flight

#60 • • Flight Groove Me Baby
Oli kyllä nasta päästellä Hallmarkeissa (etenkin setin loppupuoliskolla ennen puoltayötä) sekä tässä tapauksessa tarjota tätä vaihtelua ja monipuolisuutta musiikkitarjontaan housemmalla soundilla.

Kiitos kaikille, oli fantastista!