HALLMARK / SHUT UP AND DANCE! / STUDIO 51 12.4.2008 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 9,834 views

alphamagic

Posts: 3,628

#21 • • alphamagic

Peppi, 11.4.2008 10:14:
---
alphamagic, 11.4.2008 09:48:
Aika kauhee flaijeri tälläkertaa...

---

Jotenki ysäri mun mielestä.



On joo aika kornin ysäri :D
Tulee joku Ultimate Dance collection mieleen.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Syce

Posts: 1,649

#22 • • Syce
*diskojalkaavirittel*
UzU

Posts: 2,361

#23 • • UzU [33100]
Komeahan tuo flaba on. Tuli shoppailtua pari samanhenkista paitaakin tuossa just :D
Mr.Pink

Posts: 307

#25 • • Mr.Pink
Jahas!

Pitkästä aikaa hallmarkissa, odotukset ei ollu mitenkään korkealla.........


Mut vittu! mulla oli kyl sairaan kivaa *plur*
Mukavasti tuttuja,mainio PA, ja ja ja hyvää musiikkia?
mä olin aivan varma et tulis kauheeta juusto paskaa,mut ei. siellähän soi ihan oikea musiikki *nauru*
flightia en ollu kuullu aiemmin,mut oikein mainiota settiä tuli.
Jay Mellin sit soitti aivan sairaan hyvää soundia ja varsinkin setin vika biisi. Perwert-piano! Voi morjens!
Sen jälkeen meni mun makuun liian kiksuks ja lähdin himaan.

Olin bileissä kuitenkin paljon kauemmin kuin ajattelin etukäteen,et oikein mukava ilta oli kaikenkaikkiaan.
viimeks tainnu halluissa käydä hesperia aikoihin, nyt oli sen verta jees meininki et en ehkä oota ihan yhtä kauaa ennen ens kertaa.

--
Lost in the silver box.

Mikki

Posts: 833

#26 • • Mikki
Musiikki oli kyl oikeesti mainiota, ja tosiaan se Mellinin vika, PIANO! uuuuh mama!

Oliskohan kans itellä viime hallut ollu Hesperian aikoihin *hymy*
Mut jos musiikki on tuommoista "ei niin juustoa" jatkossakin, voipi kyl minutkin laskea mukaan vahvuuslaskentaan tulevissa kekkereissä.

--
Names are for friends, so I dont need one.

W

Posts: 1,049

#27 • • W
Hyvät bileet oli, pakko sanoa kuitenkin että hallmarkit on aina ollut ja toivottavasti tulevat olemaan kiksubileet, eli puolen välin musiikki oli hyvää, mutta ei kuulu halluihin.

Eli mitään ei todellakaan ole house tyyppistä mättöä vastaan, päin vastoin, mutta aina about joka toinen kuukausi on kiva vetää tukka pystyyn ja lähteä kuuntelemaan kiksua. *aplodit*

Kokonaisuudessaan olisin siis kaivannut tältä illalta enemmän nostatus kiksua, sillä joka viikonloppu tulee bileissä käytyä ja kiksu alkaa olla uhanalainen laji. Sitäkin olisi joskus silti kiva kuulla, vaikka taitaa jo olla pois muodista kait. Vikat 1.5 tuntia siis minusta parhaat, ja taatusti alkuperäisen hallumaiset. *iloinen*
Mai

Posts: 374

#28 • • Mai Villikisu
Oi, oli kyllä mahtavat pippalot!*plur* Musiikki oli tosi hyvää ja tuli tanssittua oikein urakalla!! Uudestaan!*jiihaa*
SyndroDome

Posts: 1,103

#29 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Juu hyvät kinkerit ja hyvää seuraa! *hymy*

--
Life is full of choises.

Oliwer

Posts: 799

#30 • • Oliwer
Olipas miellyttävät Hallut. Hyvää tunnelmaa ja monipuolista musiikkia tarjolla. Useampikin helmibiisi tuli taas kuultua. Kiitokset kemuista! *tanssittel*
Avatar
#32 • • Edited Dorka Guest
...juu vaik olen enemmän housen ystäviä niin ei se house toiminu ollenkaan, bileet alko 2 jälkeen kun musa muuttu tranceks.

musta aika huono veto pistää house dj ylipäätänstä sinne vaikka hyvää settiä tuli. porukka ei innostunu ja todella odottavaa oli.
Tomppeli

Posts: 125

#33 • • Tomppeli
Super 8 & Tab soitti taas kerran ihan loistavan setin *jiihaa**aplodit*
Avatar
#34 • • Sunshine^82 Guest
khöm, joo mentiin sit roseen 11 aikoihin mut ensikertalaisena se paikka ei sit iskeny millään. Eli se siitä technoillasta, mentiin sitten halluihin ja meno oli hyvä! *tanssittel*
super8 & tabin setti oli mahtava ja oli siisti tanssii milloin missäkin.. *nauru*
ai nii henry saari tuli taas bongattua *hih* .. ja oli mukava tavata tuttuja tyyppejä täältä klubbarista, kiitos ja anteeksi! *sydän*
Syce

Posts: 1,649

#35 • • Syce
Kyllä! Mukavat kemut oli! Onnittelut vielä Elolle ja Elinalle *hihu**hali*
Sparkling

Posts: 740

#36 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Huh, pari äässii ja seinääkin (sparkun pää 0 - 2 seinä) tais osuu matkalla kohdalle :D sori.
Kivoi immeisii oli paikalla ja menevää musaakin tuli. Thänks *piis*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

azure

Posts: 142

#37 • • azure plauge
tampere kiittää! markon ja jay mellinin setit maistu kuten aina, harmi vaan ett väsymys alko iskeen jo puolenyön jälkeen*hih* mut siis onks hallmarkeis tullu aikasemmin vaan kiksuu?
scr

Posts: 15

#38 • • scr
Olipas mahtavaa! Ei muuta kun ens kerralla uudestaan.. *plur*

Mun mielestä annos housea ei ollu ollenkaan huono veto vaan päin vastoin..ei se juusto kesken lopu kuitenkaan *nauru*
Alyna

Posts: 194

#39 • • Alyna

Syce, 13.4.2008 14:41:
Kyllä! Mukavat kemut oli! Onnittelut vielä Elolle ja Elinalle *hihu**hali*



Elina ja Elo kiittää! *hali* *plur* Olipahan kemut! Hahah, eipä taas tartte vähään aikaan meidän perheen juoda skumppaa *lmao* "Ai mikä rapula?" :D
Tintti

Posts: 59

#40 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Juu EI uponnut musiikki tällä kertaa millään tasolla. Ehkä tosiaan tabin esitys ois saanut tanssittamaan...mutta eipä tuota jaksanut odotella loppuiltaan asti. Harmi. Olipas "suht lyhkäset" hameet jo kovin IN tähän vuodenaikaan...minkähän mittaisia vesirajan peittäjät mahtaa kesään mennessä olla.....?