Romance 31.5.2008 @ Tampere

47 posts, 3 pages, 13,477 views

milo

#41 • • milo Plaugenaut
Olin paikalla mutta olen näköjään taas missannut osan bileistä. Ens kerralla en poistu yläkerrasta mihinkään, enkä juttele kenenkään kanssa.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Homegrove

#43 • • Homegrove Further
Vitun hyvät bileet. Rauma kiittää.

--
Forward thinking house music

UzU

#44 • • UzU [33100]

drS, 1.6.2008 10:48:
tomcraft -> cosmos(!)

Oli kyllä täysin mun ajatusten lukua tuo Cosmos. Fiilistelin sitä just mielessäni Tomcraftin aikaan.

todella iso <3
Skyther

#45 • • Skyther

meisi, 1.6.2008 11:14:
ugh. nyt töihin. menkää pois.
:(

Itse menin seitsemään töihin, puolitoista tuntia tuli nukuttua, nam! Olis ollut kyllä muikeeta mennä vielä päiväksi Pyntsälle kuuntelemaan haussii ja muuta kivaa ketkutusta.

Itse bileistä iso käsi taas Flightille ja muille vastuussa olleille sekä tietysti kanssaketkuttelijoille, valtavan hauskaa oli! *sydän* Upeita lauluja kautta linjan, jalat ja balansoitunut mieli kiittävät! Ainoan huoltotaukoni pidin hiukan Flightin setin alun jälkeen ja selvisin takaisin juuri parahultaisesti henkilökohtaista lemppariani Thoenickin "Together As One" -laulua kuulemaan ja veivaamaan. Tästä ihanuudesta erityiskiitos vielä Markolle. Loungen puolellakin oli varsin mukavat soundit, harmi ettei voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan.

Seuraavia kemuja lämmöllä odotellen,
Fani-Raine
hapanderos

#46 • • hapanderos
hyvää mansikkaeskimoo ja parempaa housee.. nam
hienoja biisejä tuli kertakaikkiaan..
Tebi

#47 • • Tebi normisetti
eskimobileet, ihq

--
koi syö ja ruoste raiskaa