Yhteydenotot profiiliin, jos vaikka joku löytyis joka pystyis jeesaa.
13 posts, 1 page, 3,922 views
MissKoo, 7.3.2008 11:50:
Tunteeks kukaan ketään joka osais (esim. rakennusmestari tms. joka osaa näitä tehdä) piirtää rakennuslupakuvia kylpyhuoneen saneerausta varten? Siis, että on jo valmiita kuvia, joita pitää sitten muokata tai jotenkin.. ja siis edullisesti
JussiS, 7.3.2008 11:58:
---
MissKoo, 7.3.2008 11:50:
Tunteeks kukaan ketään joka osais (esim. rakennusmestari tms. joka osaa näitä tehdä) piirtää rakennuslupakuvia kylpyhuoneen saneerausta varten? Siis, että on jo valmiita kuvia, joita pitää sitten muokata tai jotenkin.. ja siis edullisesti
---
Ei kai noita "piirustuksia" tarvii tehdä kuin putkitöiden osalta (jotkut vaatii sähkökuviakin)? Ja kyllä kai se putkari tekee ne piirustuksetkin samalla?
Noi piirustuksethan tekee vaikka itse, niiden ei tarvii olla tarkat vaan periaatekaaviot selvillä (näin ainakin sähköissä).
MissKoo, 7.3.2008 12:07:
Noku jos lähdetään siitä liikkeelle, etten mä tajua asiasta niinq mitään muuta kun, että tiedän millasen kylppärin ja wc:n haluan Mitä sinne piirretään? Kirkkovene? Auttekee.. t: blondi
SamHard, 10.3.2008 16:16:
Monta litraa tarvit? Äh eiku sori luin et pirtua!
JussiS, 7.3.2008 12:42:
---
Kannattaa hommata sellainen tekijä tuolle kylppärille, joka pystyy hoitamaan kaiken itse. Ennen aloitusta pikainen palaveri jossa mukana urakoitsija, isännöitsijä ja sinä, selvitätte siinä miten homman pitää mennä. Ja tosiaan, kyllä se urakoitsija ne kuvat yleensä myös tekee jos niitä vaaditaan, yleensä ei ees vaadita.