Zapa, 16.3.2008 13:27:
*sydän*Ruff Driverz Presents Arrola - Dreaming*sydän*
Eieieieieiiiei, MIKS MÄ EN OLLUT TÄÄLLÄ!!!!!!!! MIKSI jouduin olemaan kylmillä Turun kaduilla 02 saakka?!?!?!MIKSI!!!AAARGH.
Nyt vituttaa huolella.
205 posts, 11 pages, 35,508 views
pirpeli, 16.3.2008 14:33:
---
---
Eieieieieiiiei, MIKS MÄ EN OLLUT TÄÄLLÄ!!!!!!!! MIKSI jouduin olemaan kylmillä Turun kaduilla 02 saakka?!?!?!MIKSI!!!AAARGH.
Nyt vituttaa huolella.
TEN FUCKING POINTS!
Huh, kyllä oli tippa linssissä kun tanssahteli klassikoiden tahtiin ja iloisten ihmisten seassa. Huippubiisejä koko ilta ja vanha Hype-fiilis tuli ainakin itsellä elävästi mieleen.
Super-Kerttu, 16.3.2008 12:55:
Tunti jaksettiin jonottaa sisään, mut sit jono tuntui pysähtyvän kokonaan. Olis kiva tietä päskö kaikki sisälle ja millon.
pirpeli, 16.3.2008 14:33:
---
---
Nyt vituttaa huolella.
Jaques, 16.3.2008 11:24:
---
Timce, 16.3.2008 04:30:
Ei voi tietää, ketä kiittää ensimmäiseksi. Tanssilattialla oli aivan sairas meininki. Furtherille iso käsi tanssilattian kaappaamisesta ja biisien bongaukset, jotka olivat prosentuaalisesti lähes samalla tsasolla, kuin "Rauman housebasen" bongaukset.
Rhythm mastersia tuli ainakin kahden biisin verran, Perpetual motion Spinnign toimii joka kerta. Yks biisi, jota jäätiiin kaipaamaan, oli Kadoc - Nigh train. :(
Liian monta hyvää biisiä jäi soittamatta, eli toivottavasti sitä kysyttyä toista toista kertaa tullaan jossain vaiheessa kokeilemaan.
Parhaat reivit tälle vuodelle ja kevysti.
---
Oli kyl varsinaiset bongausbileet. Muisti sai vähän harjottelua!!
Night Trainin lisäks itse jäin kaipaamaan:
Healy & Amos - Stamp
Armand Van Helden - Witch Doctor
Goodmen - Give It Up
No ehkä ens kerralla.......