Hype Club Reunion 15.3.2008 @ Helsinki

205 posts, 11 pages, 35,173 views

pirpeli

Posts: 5,533

#141 • • pirpeli

Zapa, 16.3.2008 13:27:
*sydän*Ruff Driverz Presents Arrola - Dreaming*sydän*



Eieieieieiiiei, MIKS MÄ EN OLLUT TÄÄLLÄ!!!!!!!! MIKSI jouduin olemaan kylmillä Turun kaduilla 02 saakka?!?!?!MIKSI!!!AAARGH.

Nyt vituttaa huolella.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#142 • • astaroth Guest
en aikanaan hypessä käynyt, mutta kiitän erittäin paljon. fiilisten puolesta melkeinpä ikimuistoinen meininki, plur paistoi sen verran hyvin ihmisten kasvoilta

oli todella mukavaa taas huomata oman kropankin pitkästä aikaa lähtevän liikkeelle housen voimalla, sen verran svengaavaa pianon pimputtelua paukkui ämyreistä illan mittaan
cHRISSe

Posts: 463

#143 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
Uh ja oh, lupaukset lunastettu, tänks veri meni! Pala muistoja kostutti jos ei silmänurkkia niin ainakin otsan, uujea. Kai joku otti liikkuvaa kuvaa talteen loppuelämää varten?

--
ô_ô

Roope Ankka

Posts: 343

#145 • • Roope Ankka
Melkoista.

Meni vuoden parhaaksi bileeksi... kannatti jättää lähtemättä Japaniin tai Venezuelaan tämän vuoksi. Loistavat kappalevalinnat, Mad Jay! Viimeistään Hysteric Egon - want love räjäytti lattian. Erikoiskiitos Alcatrazin Give me lovesta.*aplodit*

Tulin puoli yhdentoista aikaan paikalle ja bileet olivat jo hyvinkin käynnissä. Aikaisemmin piti jo tulla, mutta startti venähti vähän, kuohuviinin olisi voinut kyllä jättää väliin.
Kaverin peli mm. "heitä vielä julkaisematonta ja kehitysvaiheessa olevaa prototyyppipuhelinta toiseen kaveriin ja kerää sitten sen puhelimen osia lattialta (kaverilta katosi akku siinä vaiheessa)", olisi varmasti rasittanut limulinjalla.
Toinen peli "Ota kaverin luottokortti ja tilaa sillä viinaa ja allekirjoita kuitteihin joulupukki ja joitain tyttöihin liittyviä juttuja ja vastaavaa, jota nyt ei viitsi tähän enää kirjoittaa (Tosin yksi elämäni pisimmistä minuuteista, kun tiputin sen kaverin luottokortin jonnekin lattialle ja tulin tallotuksi kontatessani ja etsiessäni sitä samperin mustaa korttia lattian rajasta)" oli paljon parempi peli ja taisin vetää pelin osallistuiden sisäisen high scorenkin viidellä nimmarilla. *possu*

Pahoitteluni poikien puolesta tytöille, jotka joutuivat noiden poikien muihin kehittämiin peleihin mukaan tahtomattaan (huom. minä olin kiltti).

Viimeinen peli oli katoamispeli, alkaen tyypeistä, joiden piti lähteä samalla taksilla samaan suuntaan.
Tästä tulikin ainoa miinus illasta eli aamu v***n ysin puhelu "X:llä on hävinnyt kännykkä ja lompakko, milloin voin tulla? Joko olet herännyt?"...*igor* yllätys yllätys ottaen illan pelin huomioon, ilmeisesti joku muukin halusi osallistua peliin... tarina ei vielä kerro paljonko peli tuli kaverille maksamaan (narikka oli bonuksena unohtanut antaa kaverille repun ja kaveri tajusi vasta sen ulkona ja sai repun ulos 04.50. Sitten olikin kuulemma lompakko ja kännykkä kadonnut. Sukulaistädin ovikelloa rimpauttamaan (tyyppi ei osannut muualle) aamukuudeksi ja satasen laina... ja kotiin Turkuun. Hehhee).
Sitten 30 minuuttia unta ja toisen kaverin kakkoskännykkä laukussa herättää (tyyppi katosi jonnekin), KIITOS TÄSTÄKIN KARMA. Sitten olikin sama lähteä käymään kysymässä sitä kaverin lompakkoa ja puhelinta El Presidentestä ja käymään ruokakaupassa. Vasta käynnin jälkeen sain sitten tietää, että protokännykkä oli löytynyt taskusta ilman akkua ja simmiä... KARMA*poks*

Valitettavasti unohdin jättää kynttilän palamaan haudalle, muistin vasta tonkiessani taskujani perillä. Hasta la próxima vez, hypettäjät.
thomas

Posts: 5,618

#146 • • thomas

pirpeli, 16.3.2008 14:33:
---
Zapa, 16.3.2008 13:27:
*sydän*Ruff Driverz Presents Arrola - Dreaming*sydän*

---


Eieieieieiiiei, MIKS MÄ EN OLLUT TÄÄLLÄ!!!!!!!! MIKSI jouduin olemaan kylmillä Turun kaduilla 02 saakka?!?!?!MIKSI!!!AAARGH.

Nyt vituttaa huolella.



miksi en ollut täällä miksi miksi.. :( noh järjestäkää toiset niin tuun varmasti paikalle !
Kon-tiki

Posts: 1,936

#147 • • Kon-tiki The Unsinkable

Zapa, 16.3.2008 13:27:
TEN FUCKING POINTS!

Huh, kyllä oli tippa linssissä kun tanssahteli klassikoiden tahtiin ja iloisten ihmisten seassa. Huippubiisejä koko ilta ja vanha Hype-fiilis tuli ainakin itsellä elävästi mieleen.

*sydän*Ruff Driverz Presents Arrola - Dreaming*sydän*



Joo YLISANA, YLISANA, YLISANA! Harmi että tulin lopullisesti paikalle vasta yhen jälkeen, mutta nytkin kuulin niin monta ihanaa biisiä ajalta kun mä olin nuori! Tanssilattia ja valot oli huomattavasti siistimmät kuin etukäteen pelkäsin, itse asiassa yhdet stadin parhaista ja siihen päälle täyspluristinen tunnelma niin *sydän*

Ens kerralla sit Hold That Sucker Downista se vielä parempi eli vokaaliversio, eiksvaan?
Lauruska

Posts: 821

#148 • • Lauruska nihkee
En vaan voinut olla tanssimatta. Kiitos, oli aivan älytöntä *sydän*
Anime

Posts: 1,939

#149 • • Anime Retrostööpeli
Jumaleishön!

Kyllä kannatti ottaa vapaata duunista!

HELMEE!!

Ihan mahtii nähdä vanhat pierut tanssimassa kannat katossa, välil tuntu et olis tarttenu kopion itsestään kun ei millään kerennyt vaihtaa kuin parit sanaset kaikkien tuttujen kanssa kunnes seuraavaa jo piti halata *nauru*

Niin hyvä mieli jäi, kiitos kaikille *plur*

..ja nyt on sit vähemmän hyvä olo olla duunis. Ugh. *poks*

--
-K

Pretty bf2am

Posts: 49

#150 • • Pretty bf2am
Bileet olivat mahtavat, tuli ihan vanhat Hype Clubin bileet mieleen.

Musiikki oli parasta mitä olen pitkästä aikaa kuullut.*iloinen**iloinen*,

mutta mistä aretha franklin tupsahti paikalle.. *täh*

Fiilis oli aivan taivaissa, toivottavasti tulee uudestaan Hype bileet!!! *jiihaa**aplodit*

ps. mihin henkan tukka hävis?
Caro²

Posts: 5,301

#151 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Super-Kerttu, 16.3.2008 12:55:
Tunti jaksettiin jonottaa sisään, mut sit jono tuntui pysähtyvän kokonaan. Olis kiva tietä päskö kaikki sisälle ja millon.


Omalta osalta voin auttaa tuon tilanteen valottamista sillä tavoin, että poistuimme paikalta noin klo 02:47,59 ja ainakin silloin tuli kolme ihmistä sisälle maksamalla lipun. Eli vastaus on: "ainakin ennen kolmea" *hihu*
Aune-mummo

Posts: 543

#152 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

pirpeli, 16.3.2008 14:33:
---
Zapa, 16.3.2008 13:27:
*sydän*Ruff Driverz Presents Arrola - Dreaming*sydän*

---


Eieieieieiiiei, MIKS MÄ EN OLLUT TÄÄLLÄ!!!!!!!! MIKSI jouduin olemaan kylmillä Turun kaduilla 02 saakka?!?!?!MIKSI!!!AAARGH.

Nyt vituttaa huolella.



Samoin , paitsi että mä en ollu edes turussa perkele.. *nyyh**nyyh* Me ollaan nyt ilmeisestikin jääty paitsi jostain pikkasen paremmista pirskeistä..2 sanaa VOI V***U
Baletisti

Posts: 19

#153 • • Baletisti
En tiedä kuulinko oikein, mutta tuntui että musa hyppi ajoittain. Herätti vähä ihmetystä. En oikein ymmärrä, että joillain on asenne semmoinen, että nuoremmat pojjaat ja tytöt ei olis tervetulleit helsingin yöelämään. Onko ne konkarit niit ainoot oikeit bilettäjiä? Eniten baarikulttuurissa mua ainakin häiritsee öykkäröinti ja riidanhaastaja tyyppiset "äijät". Ilta oli ratkiriemukas ja oli kiwa mennä vain kotiin rauhottumaan riekkumisen jälkeen.
Mr.Pink

Posts: 307

#155 • • Mr.Pink

Jaques, 16.3.2008 11:24:
---
Timce, 16.3.2008 04:30:
Ei voi tietää, ketä kiittää ensimmäiseksi. Tanssilattialla oli aivan sairas meininki. Furtherille iso käsi tanssilattian kaappaamisesta ja biisien bongaukset, jotka olivat prosentuaalisesti lähes samalla tsasolla, kuin "Rauman housebasen" bongaukset.

Rhythm mastersia tuli ainakin kahden biisin verran, Perpetual motion Spinnign toimii joka kerta. Yks biisi, jota jäätiiin kaipaamaan, oli Kadoc - Nigh train. :(
Liian monta hyvää biisiä jäi soittamatta, eli toivottavasti sitä kysyttyä toista toista kertaa tullaan jossain vaiheessa kokeilemaan.
Parhaat reivit tälle vuodelle ja kevysti.

---


Oli kyl varsinaiset bongausbileet.*nauru* Muisti sai vähän harjottelua!!
Night Trainin lisäks itse jäin kaipaamaan:
Healy & Amos - Stamp
Armand Van Helden - Witch Doctor
Goodmen - Give It Up


No ehkä ens kerralla.......*vink**vink*



Goodmen - give it up soi kyl,taisit vaan missata.
loisto ralli. tuli heti mieleen groovin victors missä se soi useasti.
oli kyl niiiiiiiin siistii olla hypessä pitkästä aikaa,toivottavasti tulee viel jatkoa *vink*

--
Lost in the silver box.

nethr

Posts: 763

#157 • • nethr !!
Hyvät kekkerit... Syväluotaavaa ajatusta myöhemmin - nyt on viel kova vauhti päällä *whaat*

--
xD

kisumisu

Posts: 532

#158 • • kisumisu
ME LIKE *plur*

...tahtoo lisää!
trustus

Posts: 178

#159 • • trustus
Loisto kemut, paikka mukava ja hyvä meno*iloinen*
Odotellaan seuraavia.. :)
GERTY

Posts: 411

#160 • • GERTY
Mun mielestä reunion tyyppiset setit tehdään vain kerran, jotta siinä säilyy se "romantiikka". Anteeksi nyt vaan en keksi parempaa sanaa kuvaamaan asiaa =) se ei vaan ole sama asia jos se toistetaan useaan otteeseen. Mä ymmärrän sen, että kun siellä oli ihan mielettömän upea fiilis ja henki, mitä en ole koskaan missään muissa bileissä kokenut, se saa kaikki haluaamaan tätä uudestaan ja uudestaan, mutta veikkaan että se ei enää tuntuisi samalle kun nämä ensimmäiset.

Mä en muista olleeni vähään aikaan noin "kuollut" seuraavana päivänä, ihan vaan joraamisesta ja hymyilemisestä ja siitä kaikkensa antamisen tunteesta =D Kiitos järkkääjille, ihan uskomattomat Hypet! *tanssittel*