Valtakunnanperkele, 15.3.2009 19:52:
---
Nauskiss, 15.3.2009 19:48:
---
Valtakunnanperkele, 15.3.2009 19:35:
---
Nauskiss, 15.3.2009 19:22:
---
Mun mielestä on ihan tarpeeksi heviä, että täältä = Suomesta on meinattu toimittaa porukkaa Siperiaan. Ihan valtiovallan = poliisin toimesta.
Tietty, jos tänkaltanen meininki ei tunnu uhkaavalta, niin on varmaan ihan fine lisätä ihmisten AJATUSTENKIN valvontaa. (Tässä Siperia-keississähän oli kyse poliittisista kannoista.)
---
No on täällä venäläisiäkin ammuttu ja puhuttu ruotsiakin joskus.
---
Ei ole mun mielestä vastaava asia kuin se, että valtiollinen poliisi suunnittelee toimittavansa oman maan kansalaisia Siperiaan väärien mielipiteiden takia.
---
Sellaistako täällä suunnitellaan?
Eikös nuo nyt ole vähän vanhoja juttuja?
Valitettavasti pidän naivina uskomusta, että maailma olisi muuttunut kovin paljon paremmaksi. Suomen kohdalla ajattelen, että ehkä pikemminkin päin vastoin joiltain osin.
Yritin vastata kysymykseesi. Ei mua haittaa tippaakaan, jos sun mielestä mitään uhkia ei ole. Enkä mä usko, että sä olet koskaan muuttanut näkemystäsi minkään asian suhteen keskustelun, esimerkin tai muun vastaavan perusteella, joten tästä tulee helposti vain 100000000 viestiä pitkä juupas-eipäs vääntö, josta peräydyn mielelläni, ennen kuin se alkaakaan. :)