mku, 26.2.2008 22:51:
Entä oletko koskaan luottanut siihen että asiat vaan järjestyvät, vaikka ei olisikaan mitään hajua MITEN, mutta sitten kuitenkin asiat jotenkin vaan järjestyivätkin lähes itsestään?
Tähän tulee kyllä törmättyä lähes jatkuvasti.
Oon luonnostani laiska, tai ainakin tykkään lykätä asioita joita mulla on mahdollisuus lykätä eikä varsinaista intressiä ehkä hoitaa ajoissa. Monesti just nämä tilanteet, joita mä vähiten stressaan tai edes ajattelen, ratkeaa helpoiten.
Yks tyhmä arkipäiväinen esimerkki on eiliseltä. Oon lykänny digiboxin ostoa viimeiseen asti, ei kiinnosta lähteä giganttiin tms. kun on muutenkin vapaa-aika ja rahat vähissä tällähetkellä, eikä tv:tä tuu muutenkaan juuri katottua... parin vkon välein on käyny mielessä kipasta kauppaan mut aina se on jääny. Noh, eilen sitte sain ilmaseksi digiboxin yhdeltä tuttavalta jonka kanssa... en muista edes miksi... tuli puheeksi tv.
Eihän tuossa sinällään mitään erikoista ole, mut merkittävämpiäkin 'kaikki järjestyy' tilanteita on tullut vastaan, joskus tuntuu että ne vielä kasaantuu samalle ajalle. Pari tuttua sen sijaan tuntuis elävän noin jatkuvasti, ja ovat kieltämättä kokeneet melko hurjia juttuja luottamalla flow:hun tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua...