Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 450,636 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#301 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mikäs siinä, jos aivot on kauniin näköiset. Makunsa kullakin *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

2000

Posts: 420

#302 • • 2000 Opetuslapsi

shortcake:
puolikuukalju, roikkumaha, sellupylly, ja muutenki pienimunane sekä fyysisesti et henkisesti o <3



Ohos, minä olen komea *jiihaa**joo*

--
2 nasty 4 U

Jone

Posts: 8,258

#303 • • Jone Archibald Haddock

if:
ja minkäköhän kokoisista aivoista on nyt kyse? =)



Sen kokoisista että ne täyttävät itseään ympäröivän kallon sopivissa määrin. Tyhjästä päästä lähtevä humina tai puolityhjästä päästä lähtevä kolina kun ovat ääninä omiaa suututtamaan mua.

Hyzenthlay:
mikäs siinä, jos aivot on kauniin näköiset. Makunsa kullakin *vink*



”Millainen” ja ”minkä näköinen” ovat keskenään kaksi täysin erillistä asiaa. Jos topicin otsikossakin lukee ”millainen”, niin silloin keskustelua mitä ilmeisimmin käydään kaikista ominaisuuksista, jotka tekevät naisesta kauniin tai miehestä komean, ja ulkonäkö on vain yksi näistä.

Mitä tulee aivojen konkreettiseen näkymiseen, niin uskoakseni sanomasi antaa aihetta epäillä, että kuulut humisevaan osaan kansasta.

[muokattu 28.1.2004 19:13]
Avatar
#304 • • greenie Guest
Näin aamiaisen äärestä on hyvä kirjoitella roskaa, kun ei Hesarikaan tarjoa muuta.

Vaikka miehet ei seksuaalisesti kiinnostakaan, niin mulla on kyllä tietty kuva siitä, millaiselta esim. \”oikeasti komea mies\” näyttää. Itse pidän voimakkaista kasvoista ja yleisestä ryhdistä. Vankka leuka tekee luotettavan ja määrätietoisen näköisen naaman, vaikka se ei heijastaisikaan henkilön luonteenpiirteitä. Pukeutuminen tällä \”oikeasti komealla miehellä\” olisi varsin formaalia - joko mustaa pukua tai farkkuja yhdistettynä kilpikonnakauluksisiin neuleisiin, jolloin väriyhdistelmän tosin tulisi olla mielellään perinteinen denim ja musta. Tälläinen yksinkertaisista leikkauksista koostuva vaatekerroin miellyttäisi silmää, koska esimerkiksi hipsterimeininki tai ns. geneerinen bilemuoti ei vaan yksinkertaisesti innnosta.

Tästä on hyvä jatkaa.

P.S. Tässä ice-angelille vähän silmänruokaa - älä kastele tuolia;

Ruotsalainen mies:

http://www.mpoli.fi/~greenie/chef.jpg

Italialainen mies:

http://www.mpoli.fi/~greenie/mario.jpg

HOT HOT!
Avatar
#306 • • greenie Guest

hallaaa:
mario rokkaa *plur* varsinki 8bittisenä se saa mun pikkubokserit kastumaan *vink*



Eikä ihan syyttäkään. Mariohan on putkimies - mikäs sen parempaa. Noh, ehkä näin käytännön miehenä esimerkiksi teleskooppiruuvimeisselisarja, mutta noin teoriassa - Mariolla on varmaan kokemusta kaikkien ahtaiden paikkojen hellästä kolumisesta.

P.S. Myös näin iltapalalla on hyvä kirjoittaa roskaa - samasta syystä kuin aamullakin :)
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#307 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

greenie:
---
hallaaa:
mario rokkaa *plur* varsinki 8bittisenä se saa mun pikkubokserit kastumaan *vink*

---


Eikä ihan syyttäkään. Mariohan on putkimies - mikäs sen parempaa. Noh, ehkä näin käytännön miehenä esimerkiksi teleskooppiruuvimeisselisarja, mutta noin teoriassa - Mariolla on varmaan kokemusta kaikkien ahtaiden paikkojen hellästä kolumisesta.

P.S. Myös näin iltapalalla on hyvä kirjoittaa roskaa - samasta syystä kuin aamullakin :)




Juuri Marion ja Luigin takia ryhdyin putkimieheksi.
Itse asiassa putkimies on vanhentunut nimike tälle duunari ryhmälle.
Oikea nimike on putkiasentaja.
kap-pu

Posts: 1,167

#308 • • kap-pu the amazing suction cup boy
oikeasti komea mies = minä.

tietenkin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#309 • • yana Guest

Imukuppilapsi:
oikeasti komea mies = minä.

tietenkin.


joo jabas o kyl sellasta mattinykasmaista karismaa
kap-pu

Posts: 1,167

#310 • • kap-pu the amazing suction cup boy
et oo viel nähnyt meitsii tangois. juttuhan menee juurikin niin päin et Nykäsen karisma on kovin karrimaista.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#311 • • astaroth Guest
Mut onko sit kenelläkään kauniimman sukupuolen edustajalla semmoista periaatetta, että \”Rakkaus on sokea\”? Itse pidän tuosta kiinni naisten suhteen... Tietenkin ulkonäkö kiinnittää naisessa huomota ensimmäisenä, mutta uskoisin voivani rakastua naiseen kuin naiseen ulkonäköön katsomatta. Tämä on tietenkin jokseenkin epätodennäköistä, mutta en väitä, etteikö niin voisi tapahtua...*iihhih*
-xx-

Posts: 5,001

#312 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Tulppaani:
Mut onko sit kenelläkään kauniimman sukupuolen edustajalla semmoista periaatetta, että ”Rakkaus on sokea”?


Toi piti osittain paikkansa suhteessani eksäni kanssa. Tavattiin ja juteltiin intensiivisesti useamman kuukauden ajan netin välityksellä. Vähän ennen tapaamista vasta vaihdettiin valokuvia. Suhtauduin sen kuvaan varauksella, mutta ajattelin että kaikki kuitenkin näyttää livenä erilaisilta kuin kuvissa, mikä tuli sitten testattua.
Hän ei livenäkään ollut mielestäni komea (siis omien mieltymysteni mukaan ajateltuna), mutta ei mikään susirumakaan, vaan sellainen .. hmm ... kelvollisen näköinen *hih*. Sellainen, johon sillä hetkellä olin aivan tyytyväinen :)

Siis ”Rakkaus on sokea” ei ole minulle mikään periaate, mutta olen omalla kohdallani todennut sen voivan olla ainakin likinäköinen *vink*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#313 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Love is blind, but marriage is a real eye opener. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#314 • • hallucinogen Edain
Mä oon miettiny sitä kun naiset kirjottelee tai kertoilee et miehen pitää olla esim. tosi mies (Istuu kaljapullo kädessä tuolilla katsomassa telkkaria) tai sitten esim. Miehen pitää olla mies isolla M:llä (isolla munalla?) *nauru*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#315 • • äm

hallucinogen:
Miehen pitää olla mies isolla M:llä (isolla munalla?) *nauru*



Just sillä *nauru*

Miehellä pitää olla rintalihakset. Mikään ei ole oksettavampaa, kuin sellaiset pehmeät tissit.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#316 • • hallucinogen Edain

äm:
Miehellä pitää olla rintalihakset. Mikään ei ole oksettavampaa, kuin sellaiset pehmeät tissit.



Tuuks imee mun utareita? *vink*

--
pikku-*possu*

Jammailija

Posts: 3,224

#317 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Epailija:Love is blind, but marriage is a real eye opener.



Hahahahaaa, aika hyvä*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

N@su

Posts: 77

#318 • • N@su Pieni porsas
Tää on kyllä aika makuasia, mutta näin sinkkunahan on hyvä määritellä mahdotonta *vink*

Valitettavan monesti ne komeat miehet ovat osoittauneet idiooteiksi.. mutta kun se komeus tahtoo vaatia sitä sisäistäkin kauneutta (lue: ei ole tyhmä kuin saapas). Ulkoisesti natsaava voisi olla sellainen suomalanen kaunis vaalea mies, lihasta enemmän kuin läskiä ja pituutta vähemmän kuin koripalloilijalla.
Tukatonkin saa olla, jos on kivat kasvonpiirteet..
Suora ryhti ja hyvä käytös. Huumorintaju on pakollinen ominaisuus.

Komeus lähtee sisältä päin ja ilmenee ennen kaikkea käytöksessä, ehkäpä se on ripaus sitä kuuluisaa ”herrasmiesmäisyyttä”..

--
No sex causes bad eyes..

Lana83

Posts: 95

#319 • • Lana83
Mä en vaan tajua, mut tollasen äijän kun ittelleen sais. Sillä on niin ihanat silmät, et ne vangitsee... *kuolaa* *iihhih*

http://www.absolutejosh.com/gallery9.html

Mies ei missään nimessä saa olla liian lihaksikas, kunhan se jaksaa kantaa mua... *nauru*

[muokattu 15.2.2004 21:43]
Avatar
#320 • • astaroth Guest
Mutta nykyäänkin tuntuu siltä, että kylmät ja mulkut jätkät on muijille se ”mielenkiinnon herättäjä”. Mutta jos onnistutte sitten saaman kyseisen kaltaisen miehen itsellenne, niin toivotteko sen vieläkin olevan kylmä mulkvisti... Miksi suoraan persoonansa parhaat puolet näyttävä uros ei nappaa...?