865 posts, 44 pages, 458,714 views
Ana-5000:
---
KittysDead:
Ei mies tietenkää saa olla paha merkityksellä LET´s beat the hell up.
Vaan jos puhutaan enemmänkin merkityksestä rivo pervo.
Musta se on vastustamattoman söpöä kun oma mies tulee hiprakassa kopeiloimaan ja rivoilemaan.
Ton sanominen taitaa kyllä kuulostaa vähän oudolle .
Viekkaus ja lievä pirullisuus on aina kivaa. Vois itten yhdessä juonitella kaikkien päänmenoksi *juonittel*
Me evil, you Tarzan.
---
oh, ok. Ihmettelin vähän sitä ku oon ennenki törmänny tähän "Haluan pahan miehen"-juttuun, ja se hämmentää aika pahasti, mut jos tarkottaa ettei haluu mitään liian kilttiä kirkkopoikaa ni sit kyl ymmärrän. Mulleki rivo nainen, plz. Mut ei kaljua :)
Cloud:
Tietty nykyään varsinkin kun lasit on tullut todella upeiksi ja osaksi asusteita niin silmälasit asuusteeseen sopivat..
ja ihan vitun kateellinen olen ihmisille joilla on ne silmälasit kun ne on niin helvetin hyvän näkösiä useesti nyt et haluis itellekin sellaset parantamaan ulkonäköö.
S-T:
Eiköhän se vaihtele ihan naiskohtaisesti - minä esim. mitä suuremmassa määrin pidän karvaisista miehistä (joskaan karvattomissakaan ei ole vikaa) kunhan ne karvat ei ole selässä
remotion:
---
Käenpoika:
Nahkabuutsit vetää emäntää ku lammas merilevää....
---
Eli siis, tarkoittaako tuo että vetää hyvin vai että ei vedä ;) ku ei oo oikeen noihin lampaiden ja merilevän tarinoihin perehtynyt...
remotion:
---
Cloud:
Tietty nykyään varsinkin kun lasit on tullut todella upeiksi ja osaksi asusteita niin silmälasit asuusteeseen sopivat..
ja ihan vitun kateellinen olen ihmisille joilla on ne silmälasit kun ne on niin helvetin hyvän näkösiä useesti nyt et haluis itellekin sellaset parantamaan ulkonäköö.
---
Erikoista, minusta huono näkö on invaliditeetti, en pidä niitä sen enempää "ihmistä" kaunistavina kuin vaikkapa kuulolaitetta tai kainalosauvojakaan, ihan sama vaik oiskin sähkön siniset ja ferro de italiaanon luomat. okei, arskat poikeaa tästä tietysti.
martina:
itsevarma, muttei röyhkeä.
huomioonottava.
energiapommi ja ehdottomasti karismaa omaava persoona.
toimii.