Millainen on oikeasti komea mies??

865 posts, 44 pages, 458,683 views

#321 • • pipa Guest
no nemo tietenkin..
Unik

#322 • • Unik
Naiset tykkäävät ja haluavat haasteita. Jos mies on liian helppo nakki eli siis liian kiltti ja liian ”täydellinen” niin nainen jollain tavalla kyllästyy, säikähtää tai hätääntyy.
Sinza

#323 • • Sinza

unik:
Naiset tykkäävät ja haluavat haasteita. Jos mies on liian helppo nakki eli siis liian kiltti ja liian ”täydellinen” niin nainen jollain tavalla kyllästyy, säikähtää tai hätääntyy.

Jep, näin se on, eli liian kiltti ja helppo ei saa olla, muuten kiinnostus katoaa *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

remotion

#324 • • remotion nostatus guru

Sinza:
Jep, näin se on, eli liian kiltti ja helppo ei saa olla, muuten kiinnostus katoaa *joo*.

joo, huomattu on. Vaikee kyllä käsittää*igor*
Sinza

#325 • • Sinza

remotion:
joo, huomattu on. Vaikee kyllä käsittää*igor*

Joo aika järjenvastaista, mutta totta.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

hallucinogen

#326 • • hallucinogen Edain

Sinza:
Joo aika järjenvastaista, mutta totta.

Naiset onkin aika järjenvastaisia olentoja *vink* Itse kans kummastellu tota et naiset ihastuu helposti sellaisiin välinpitämättömiin kusipäihin ja sit itketään kun nainen tajuaa sen itse *eiei*

--
pikku-*possu*

Lana83

#327 • • Lana83
En mä ainakaan rakastu renttuihin. Mun mielestä miehen pitää olla sellainen söpö pörröpää, eikä mikään laitettu liimaletti.
Karski

#328 • • Karski Pomon kätyri

Lana83:
En mä ainakaan rakastu renttuihin. Mun mielestä miehen pitää olla sellainen söpö pörröpää, eikä mikään laitettu liimaletti.

Eiks ne rentut oo just niit laittamattomia
pörröpäitä *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Lana83

#330 • • Lana83
Ei välttämättä... *lmao*
Lana83

#331 • • Lana83
Typ0: Aika kivat hiukset...
Lana83

#332 • • Lana83
Mä voisin sanoa, et mun mielestä renttu on selainen joka ei tee mitään. Sellanen joka ei oo koulussa eikä töissä, vaan istuu kotona tai sekoilee...
typ0

#333 • • typ0 syntax error

Lana83:
Ei välttämättä... *lmao*

ai no voi vittu xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Cassu

#334 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Lene:
---
hallucinogen:
Naiset onkin aika järjenvastaisia olentoja *vink* Itse kans kummastellu tota et naiset ihastuu helposti sellaisiin välinpitämättömiin kusipäihin ja sit itketään kun nainen tajuaa sen itse *eiei*

---

Naiset rakastuvat renttuihin, miehet narttuihin. Näin se homma etenee. *hih*

Joo, ja kiltit miehet ja naiset jäävät ilman minkäänlaista huomiota, lämpöä sekä rakkautta.......Useimmat naiset eivät haluu / uskalla erota ”rentustaan” koska luulevat etteivät löydä parempaa.....tai sitten eivät haluu / osaa olla ja asua yksin....miksi....*nyyh*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Jimmyfi

#335 • • Jimmyfi
hmm komea mies..

luonnollinen, karvarintainen, lihaksikas, jämpti ei mikään sellanen ihrapallero.. Maanviljelijät esim yleensä on sellasia <3 :D öäh.. siis maanviljelijät ovat ”luonnollinen, karvarintainen, lihaksikas,” .. eikä ihrapalleroita.. nih.. <3

[muokattu 20.2.2004 18:38]

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Lana83

#336 • • Lana83
Jep, kyllähän se joskus näin menee. Ja yleensä kun naiset ovat seurustelleet kauan saman ihmisen kanssa, eikä oo vähään aikaan saanut huomiota niin sitä tulee vaan sellanen olo et ”en mä ton parempaa äijää voi saada”.

Mä en kyllä pelkää jäädä yksin, nytkin kun oon yksin todella paljon niin mä istun tietokoneella koko päivän ja teen kaikkea kivaa.

Kyllä ne kiltitkin ihmiset saa huomiota ja hellyyttä. Pitää vaan olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
typ0

#337 • • typ0 syntax error

Lana83:
Typ0: Aika kivat hiukset...

nii ja joo kiitos =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#338 • • ALIEN Guest

Lene:
---
Lana83:

---

Ei ole miestä karvoihin katsominen... *nauru* Ei se renttuus ulkoisista tekijöistä ole kiinni.

niinpä. mä ainakin kuvittelin, että rentut ovat välinpitämättömiä kusipäitä *vink*
Lana83

#339 • • Lana83
Niin sellasia ne rentut on. Ei se mistään hiuksista oo kiinni. En kyllä ymmärrä miks muka naiset rakastuis renttuihin???

Eihän sellaisten kusipäiden kanssa kukaan voi viihtyä...
#340 • • ALIEN Guest

Lana83:
Niin sellasia ne rentut on. Ei se mistään hiuksista oo kiinni. En kyllä ymmärrä miks muka naiset rakastuis renttuihin???

Eihän sellaisten kusipäiden kanssa kukaan voi viihtyä...

Koska rentut esittävät aluksi jotain, mitä he eivät ole ja ajan mittaan niistä paljastuu juuri niitä huonoja piirteitä, mitkä tekevät heistä \”renttuja\”...kai *ding*