Ja joo, tyylilajejakin on ihan hitosti erilaisia!
316 posts, 16 pages, 124,892 views
La Petite, 8.5.2009 09:39:
Nuo Mestret on sen verta erikosia sällejä, et ne jakelee noita vöitä aika pitkälti fiilispohjalta. Opettaa voi vaikka ei olis vielä vyötäkään, mutta toki siinä tapauksessa vasta alkeisryhmäläisiä.
RiD, 8.5.2009 09:54:
---
Nuo Mestret on sen verta erikosia sällejä, et ne jakelee noita vöitä aika pitkälti fiilispohjalta. Opettaa voi vaikka ei olis vielä vyötäkään, mutta toki siinä tapauksessa vasta alkeisryhmäläisiä.
---
Oolrait, olisko mitään lähdettä mistä noita vois lunttailla ja lueskella lontooksi/suomeksi. Kiinnostaa ihan et millasia eri tyylisuuntia jne löytyy ja wikipedioihin sunmuihin ei voi näissä asioissa luottaa kun yleensä suurin osa dokumenteistä on epäpätevästi tai mustamaalaavasti kirjoiteltu!
Kiits. etukäteen!
Nuo Mestret on sen verta erikosia sällejä, et ne jakelee noita vöitä aika pitkälti fiilispohjalta.
Epailija tai ainakaan ei ole mitenkään ainutlaatuista, että mestre hoitelee naispuolisia oppilaitaan rodan ulkopuolellakin.
J Raninen, 8.5.2009 14:19:
No tapahtuu tota kuormasta syömistä täällä Suomessakin. Tosin täällä sillä tavalla ei oikeen vöitä suoritella tai muitakaan etuja haeta, kun mun käsittääkseni joka lajiliitolla on ihan fyysiset suoritteet, jotka pitää hoitaa kunkin henk.koht itse.
Sanosinpa jopa, että typerä on se, joka ei syö kuormasta, jos kerran mahdollisuus on. Onhan niitä työpaikkaromansseja, bileromansseja ja vastaavia joka paikassa muuallakin, missä ihmiset kokoontuu, niin miksei sitten salillakin.
Epailija Brassien oloissa tuo menee kuitenkin mun mielestäni valta-aseman väärinkäytön puolelle.
Replying to Kamppailulajit:
epicuros, 9.9.2009 15:50:
TUF:n uusi kausi alkaa
http://www.spike.com/video/meet-heavyweights/3234203
Replying to Kamppailulajit:
---
epicuros, 9.9.2009 15:50:
TUF:n uusi kausi alkaa
http://www.spike.com/video/meet-heavyweights/3234203
---
alko jälleen uus..
hauska pätkä