316 posts, 16 pages, 125,168 views
Epicuros, 16.11.2008 12:15:
Lesnar vei vanhaa miestä - yllättäen.
Tarsu, 7.11.2008 12:10:
&feature=related
London Ju Jitsu Black Belt Grading
niomic, 18.11.2008 01:37:
&feature=related
---
Tarsu, 7.11.2008 12:10:
London Ju Jitsu Black Belt Grading
---
Oliks toi oikeesti tossa? Itse ainakin nähnyt bjj ja monista muistakin lajeista kunnon testejä varsinkin kovemman tason vyökokeita varten. Meinaan nyt sitä, että tulee pari painoluokkaa isompaa äijää päälle tarkoituksenaan vetää sua dunkkuun kunnolla ja sit pitää pystyy vetää tekniikat kunnolla kovassa tilanteessa. Tämän lisäksi hyökkääjiä voi olla useampia kerralla ja/tai siten että tulee täysin tuore äijä moneen kertaan jos satut edellisestä pääsemään läpi / selviämään. Pointtina kans se, että osoitat pystyväsi edes perustason hyvään tekniikkaan siinäkin vaiheessa kun oot täysin uupunut. Tämänlaisia kokeita on käsittääkseni käytössä ainakin bjj, krav maga, vale tudo, aikido, judo? Tässä on varmasti koetapahtuman maalla, kulttuurilla ja ehkä jopa lainsäädännölläkin merkitystä.
Syce, 21.11.2008 12:55:
Ai juku kun sai taas hyvät naurut
Damien, 3.12.2008 03:46:
&feature=related
---
Syce, 21.11.2008 12:55:
Ai juku kun sai taas hyvät naurut
---
No naurappa tälle, löytyi noitten sun linkkien takaa ja itse kyllä repesin enemmän tälle, ilmeisesti sitä saa mitä tilaa ;)
2la, 11.12.2008 09:43:
Kaks kysymystä!
a) Mikä ois hyvä aloittelulaji tällaiselle koordinaatiokyvyttömälle sohvaperunalle, vai voiko sellaista edes nimetä
b) ja mihin mä meen sitä harrastelemaan Tampereella!
edit. Hullu lista, suosituksia?
2la, 11.12.2008 09:43:
Kaks kysymystä!
a) Mikä ois hyvä aloittelulaji tällaiselle koordinaatiokyvyttömälle sohvaperunalle, vai voiko sellaista edes nimetä
b) ja mihin mä meen sitä harrastelemaan Tampereella!
edit. Hullu lista, suosituksia?
RiD, 11.12.2008 09:59:
Jokainen todnäk suosittelee täällä omaa lajiaan.
Wert, 11.12.2008 09:59:
Thaiboxing: loistavaa treeniä koko kropalle. (jos ei halua kontaktia niin paljon niin kuntothai on oiva liikuntamuoto jossa pääsee potkiin ja lyömään yllin kyllin, mutta ei ainakaan itseen satu)
2la, 11.12.2008 10:31:
Niin sellainen laji jossa on vähemmän kontaktia ja enemmän kuntoilua vois olla aika jees. Siis oon enemmän harrastuksen ja kunnon & taitojen harjoituksen perässä kuin varsinaisen kamppailu(itsepuolustus?)taidon.
.......
Mitä tulee tuohon bjj:n valtaan mma:ssa, ni kyllä taas viime UFC:ssä nähtiin niin paljon nättiä no gi -bjjvääntöä et kyllä silläkin vois vielä dominoida jos tosiaan osaa tuon no gi -puolen kunnolla. Kiintoisaa nähdä miten pitkälle tuo Demian Maian (joka oli Suomessakin vetämässä kesäkurssia) tappioton putki kestää. Mut eiköhän se pidemmän päälle oo nää complete fighterit, jotka omistavat vyöt, lähinnä BJ Penn, GSP, A. Silva ja Fedor E., jonka ei ees tarvii olla niin complete ku räimii jengii lättyyn niin älyttömäl tahdil :D UFC LHW ja HW ei kyllä tule tuollaista nimeä mieleen, vaikka ehkä A.S voisi tuon LHW:nkin viedä, jos ei ois jo siirtymässä eläkkeelle :P
Niin sellainen laji jossa on vähemmän kontaktia ja enemmän kuntoilua vois olla aika jees. Siis oon enemmän harrastuksen ja kunnon & taitojen harjoituksen perässä kuin varsinaisen kamppailu(itsepuolustus?)taidon.
---
(tyypillisesti ensimmäinen treenattava sarja)
Avernian, 11.12.2008 14:55:
Tiedän, että liikesarjat eivät varsinaisesti ole sitä varten, mutta tuo näyttää siltä, että satuttaisi itseään jos tuota yrittäisi soveltaa. Tosin, itse kannatan one strike, one kill -koulukuntaa, joten ehkä ei pitäisi katsoa kung fu -videoita.