316 posts, 16 pages, 125,301 views
Epicuros, 14.2.2008 08:11:
---
Ana-5000, 14.2.2008 07:44:
Eiköhän panna jossain vaiheessa pystyyn sit Klubitus Open Muay Thai-mestaruuskilpailut? Voittaja saa valotikuista kyhätyn karvavyön <3
Eikä sit mitään vitun painoluokkia nimim. 92kg
---
Vapaaottelua mieluiten. Haluan nähdä jonku rastapää-capoeran ottavan mawasigerin sulta perille :D
Tai jonku narrin vetävän käärme-kataa nyrkkeilijän edessä xDDDD
T0mbstone, 28.2.2008 22:35:
-tsup*
Epicuros, 6.3.2008 14:26:
---
RiD, 6.3.2008 13:20:
Meitsi tahtoo nähdä jonku testomiehen motoriikkaa, akrobatiaa ja liikkeenhallintaa samaan tyyliin mitä "Käärme-kata capoera rastapää" lajien harrastajat vetää.
---
Niin mäkin! Tosin sun ei tarvitse näyttää miltään testobodarilta (jos sä puhuit näistä surullisen kuuluisista sikaniskoista?;) ollakses vapaaottelija, vai mikä tää sun testo-läppä oli? Mä katos puhuin vapaaottelusta.
Epicuros, 6.3.2008 14:26:
---
RiD, 6.3.2008 13:20:
Joku sellanen kevyt nöyryyskään ei ko. henkilön asenteessakaan ois pahitteeks.
pffft, nöyryys?Älä sä ota noin vakavasti jos toisilla on halvat huvit. Eikä siinä mitään pahaa luulisi olevan että voi nauraa toisten lajien kustannuksella, eihän? :)
En mä tänne tullut kumartelee ja nöyristelee vaan mä kerroin puhtaasti mikä mua huvittaa ja minkä näen käytännössä parhaaksi kamppailulajiksi. Mitään lajia en ole huonoksi väittänyt ja arvostan ihan yhtäpaljon lähes mitä tahansa harrastusta oli se vaikka vesijuoksu tai joku muinaisajan kiinasta tuotu hengellinen midi-cloridianien ja voiman välisen yhteyden hallitsiminen. Kunhan on kivaa! :D
isokeksi, 9.4.2008 13:38:
Paras itsepuolustus on 100m pikajuoksu.
Juu, mutta itse harrastan Hapkidoa. (ent. Hoe jeon moo sool, Tolkido)
www.espoonhapkido.com
www.hapkidoliitto.com
Tarsu, 10.4.2008 10:00:
&feature=related
_hieman_ nyt ohi aiheen.
nää chi-videot saa mut aina
hyvälle tuulelle :D
mä haluun samaa kamaa
jota nää jantterit on imeskelly!
The Wondrous World of Chi Power
&feature=related
_hieman_ nyt ohi aiheen.
mä haluun samaa kamaa
MRC, 10.4.2008 10:20:
---
isokeksi, 9.4.2008 13:38:
Paras itsepuolustus on 100m pikajuoksu.
Juu, mutta itse harrastan Hapkidoa. (ent. Hoe jeon moo sool, Tolkido)
www.espoonhapkido.com
www.hapkidoliitto.com
---
Eiku just toiste päin. Hoi Jeon Moo Sool on entinen hapkido tai oikeastaan siitä kehitetty laji.Ei siis myöskään mikään Hapkidon tyylisuunta vaikka täällä myös sellaista on väitetty.
Ja toi tolkido on suomalaisten keksimä juttu ku monille nimi Hoi Jeon Moo Sool oli hieman liian vaikea sisäistää. Nykyään laji käyttää taas omaa nimeään :)
&feature=related
_hieman_ nyt ohi aiheen.
mä haluun samaa kamaa
Mellu-, 10.4.2008 12:15:
Joskus tuli kokeiltua taekwondoa (vai mite vitus se ny kirjotetaan :D) kotipaikkakunnalla, oli se ihan jees mut en jaksanu niitä ihme katoja vai mitä lie olivatkaan... Keskittymiskyky,ei ole :D
Ihan kiva ois alottaa thainyrkkeily tai joku muu sikäli mul JOSKUS ois ylimäärästä aikaa :D
Syntse, 10.4.2008 14:07:
---
Mellu-, 10.4.2008 12:15:
Juu niitä kutsutaan poomseiksi jos wtf seurassa olit ja tul jos itf. Voinee olla että thai tai kiukkari sopii paremmin jos liikesarjat ei nappaa ne kun on aika pitkälti lajin basic. :P