ever club premissä

44 posts, 3 pages, 6,803 views

Karski

#21 • • Karski Pomon kätyri
pHaze:

Ihmiset on jo tottunu siihen että aina keskiviikkoisinkin tapahtuu, kilpailua on enemmän ja Proteustakin kuulee nykyään niin usein.

Nimen omaan. Nykyään saattaa yhtenä keskiviikkona
olla neljäkin klubia samaan aikaan eri puolilla helsinkiä,
ja kolme klubia on jo melkein vakio joka keskiviikko.
*justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

rec

#22 • • rec
Hyzenthlay:

no oli viimeksikin proteus ja kris kylven, eli ihan loistavaa polkkaa... Ja siltikin oli paikka ihan puoli tyhjä. En mä sitten käsitä *täh*

Loistavan polkan aika ohi?!! Ei sentään.. *vink* Kuka käy keskiviikkosin klubeilla.. ne käy jotka käy.. very simple! Jos ei porukkaa, nii voi johtua myös siitä, et jengi on alkanu käymään tyyliin jossain 404:n bileissä (turhuutta, sanon minä!), eikä esim. sen takii viitsi lähteä seuraavan viikon kesk. premi bileisiin... ehkä?!! *ajattelee sanoin, vaikeesti* *justjoo*

Itse menisin, mutq ei oo hirveesti lähtijöitä... yksin on tylsä mennä! *mur**nukkuu**mur*
Hyzenthlay

#23 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jooj, ja keskiviikko on tosin sellanen päivä, että tulee lähdettyä autolla. Yöbusseista ei tietoakaan... Kavereillakin on usein töitä seuraavana päivänä. Ja sitten saisi sidukkaakin kahdella eurolla *mur* elämä on epäreilua...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

#24 • • hallucinogen Edain
Oli taas viime keskiviikkona tosi vähän jengii premissä *uuh*
Yksi hyvä klubi keskiviikolle olisi tosiaan hyvä et edes yhdessä paikassa olisi sitten sitä porukkaa.

--
pikku-*possu*

Blues

#25 • • Blues Koning van Afrika
Jep, täytyy saada kaikki kerättyä yhteen ja samaan paikkaan..vain keskiviikkoisin *hih*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Tonyw

#26 • • Tonyw Manufackture
Oottakaas vaan Solareita niin alkaa rokkaa meno jälleen *hymy*
Kävelevä katastrofi

#27 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Tuli käytyy viime ke todistaas et ei o evereis enää ketää tuttua ja tosi tosi hiljasta oli, tosin olin niin juovuksissa että piti vanhan siirtyy himaan jo puolenyönaikaa*ding*

Täytyypä tulla tsekkaa solarin suosio*joo*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Hixxy

#28 • • Hixxy HaroPup
Ei voi muuta sanoa ku että enne ne oli loistavat, tai meil oli ainaki todella hauskaa niis, härö ryhmä on the move *slurps*
mushi

#29 • • mushi laura
no yritetään huomenna saada vanha evermeno takas! vaikka onkin solar.. ^_____^
Karski

#30 • • Karski Pomon kätyri

Bella:
no yritetään huomenna saada vanha evermeno takas! vaikka onkin solar.. ^_____^

oon messis \o/

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mikcore

#31 • • Mikcore Eternity has passed
Solar meininki takas vaikka on Ever eiku....
milessi

#32 • • milessi Jai
kaikki ne kerrat mitä oon ollu siellä on ollu aivan loistavia, vaikkei ihmisiä olekaan ollut liikaa.
everissä lähinnä, solariin en oo ehtiny vielä. tänään pitäis sekin korjata *hymy*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

ezzy

#33 • • ezzy Droid-pappa
2e häppäri vaan vetää vääränlaista jengiä mestoille(räyhäävää, dissaavaa sorttia), mutta yleensä on ollut ihan kivaa :)
Hyzenthlay

#34 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niinpä niin. Puhutaan siitä ”vanhasta hyvästä fiiliksestä”, jolloin mä en edes ole vielä ollut kuvioissa. No mutta toivotaanpa sitä hyvää fiilistä silti tän illan solariin *plur*

--

ezzy

#35 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay:
No mutta toivotaanpa sitä hyvää fiilistä silti tän illan solariin *plur*

mulla oli tänään ainakin ihan helvetin hauskaa. jorasin koko thomasin setin ilman hengähdystaukoja. mainiota musiikkia. *sydän*

harmitti, kun piti lähteä jo yhden jälkeen himaan, olis ollut kiva kuulla kaiun setti pitkästä aikaa :)
keisha

#36 • • keisha bullet with butterfly wings
Lenneltä tuli oikein makoisaa settiä eilen*plur*
Oli kohtuullisesti väkeäkin mestoilla, tosin suurin osa outoja naamoja.

sattuipa niinkin, että eräs nimeltämainitsematon suomalainen pitkänlinjan deejii tuli toisen erään nimeltämainitsemattoman kiksudeejiin reisille melkoisella voimalla....
*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Inferno

#37 • • Inferno [Terrorcraft]
Kyl Evereissä/Solareissa viihtyy,mut tietysti vähän riippuu siitäkin minkälaista musaa tulee ko. iltana.Mut suosittelen lämpimästi*joo*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

ezzy

#38 • • ezzy Droid-pappa

kei:
sattuipa niinkin, että eräs nimeltämainitsematon suomalainen pitkänlinjan deejii tuli toisen erään nimeltämainitsemattoman kiksudeejiin reisille melkoisella voimalla....
*vink*

ahahahaha, nyt harmittaa, kun en ollut loppuun asti *nauru*
Hyzenthlay

#39 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
soittoko eliot ness joskus aikavälillä 00.00-02.00? mä olin puolenyön jälkeen aika hyvissä tanssifiiliksissä *plur*

--

ezzy

#40 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay:
soittoko eliot ness joskus aikavälillä 00.00-02.00? mä olin puolenyön jälkeen aika hyvissä tanssifiiliksissä *plur*

nessi aloitti about varttia vaille yksi. eli thomasin vika oli marco v - simulated.