ever club premissä

44 posts, 3 pages, 6,769 views

Hyzenthlay

#1 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mitä mieltä olette everistä? onko ollut yleensä hyvät bileet tms.? *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

wattsson

#2 • • wattsson
Iha hyvät bileet keskiviikoks. riippuu tietty ketä on soittamas, mut ku oon paikal ollu nii aika vähä porukkaa o ollu...*hymy*
milla

#3 • • milla
everiin meen aina kun pystyn:)

siel on kivat sohvat, halpa viina, kaikki kaverit*sydän*

ja tietty hyvä musiikki useimmiten! ;)

[muokattu 28.4.2003 14:42]
#4 • • ikj Guest
voishan sitä kävästä keskiviikkona, en ole ollut kun vaan proteus,pietari,kylven iltoina, ja sillon oli ainakin porukkaa
r0n

#5 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
solar*pihkassa*

--
6er reihe

Hyzenthlay

#6 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin niin, häppärit ja halpa viina... minä olen autolla *justjoo* hyvältä siis noin yleensä vaikuttaa *plur*

--

Waide

#7 • • Waide sabão
clubculture:

solar*pihkassa*

Solareissa tuli rampattua ainakin 2001 kesäl, taisin missata vain yhdet.
Everissä käynti on lopahtanu todella pahasti. Ei sitä nykyään keskellä viikkoa pääse mihinkään kun on niin paljon kaikkia "velvollisuuksia" ellei oo alkoholisoitumis vaihe päällä. Tosin se voi iskeä ihan yllättäen..

Onkohan tuol everis viel ever-fiilis tallella? Enpä usko, mut se vika onkin mussa *vink*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

UnityF

#8 • • UnityF joo just se
Everissä tulis käytyy enemmän jos jaxais... Mä tykkään itte enemmän olla vaan viikonloppusin ulkona.. Hmm.. taidan olla pieni koti-hiiri...*blush*
Mut mitä mä oon nyt muutaman kerran ollu sielä niin ihan kiva meno.. paljon tuttuja.. hyvää musaa..*pihkassa*
r0n

#9 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Waide:

Onkohan tuol everis viel ever-fiilis tallella? Enpä usko, mut se vika onkin mussa *vink*.

Ei se vika sinussa piile. Ei se meno vaa oo samalaista ku m. 01 kesällä. Oi sitä aikaa*hymy*

--
6er reihe

Blues

#10 • • Blues Koning van Afrika
Everis tulee käytyä joskus. Solarissa tulee käytyä paljon enemmän ja silloin porukkaakin löytyy enemmän paikalta. Nyt on tosin jääny muutama must kerta väliin.
Everiin kannattaa aina lähteä kun on mieleinen soittamas.
Halpa sisäänpääsy, porukkaa ei ole liikaa *nauraa* ja jos ei ole autolla niin halpaa viinaa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hyzenthlay

#11 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, sillon kun olein viimeksi, niin olu todella vähän porukkaa. Mutta kaikki silti tanssilattialla *plur*

ois tehnyt nytkin mieli lähteä, mutta ehkä pidänkin vähän taukoa... *pahis*

--

#12 • • candyraver Guest
Ei oo todella evereissä enään samanlaista fiilistä kun esim. 02kevät/syksy.. Itelläni oli jossain vaiheessa kuukausien mittainen tauko evereistä ja sinä aikana oli hommalta lähteny siivet.. =(

Muistan ku joskus reilu vuos sitten vielä laitettiin poikakamun kans hiuxia,meikkei ja vaatetusta parikin tuntii ennen sinne lähtöä,ja silloin siellä vielä oli muitakin,jotka halusivit/jaksoivat panostaa..

En nyt tarkota sitä,että se vaivan näkeminen ois välttämätöntä,vaan sitä,että silloin siellä kävi sellasta porukkaa,joiden bilehuumasta osa juonsi juurensa kauniilta näyttäviin persooniin.(todennäköisesti kaikki ymmärtää mut väärin,mutta pieni oikaisu:en ole pinnallinen hlö.)

Aikasemmin evereissä kävi myös huomattavasti vähemmän ns. tavallista kansaa, mikä oli myös omalla omituisella ja kierolla tavallaan hyvä asia.. *igor*
itse en ainakaan jaksa katsella "baarimeininkiä" bileissä,jos jaksaisin,niin luultavasti kävisin sitten baareissa sitä katsomassa,mutta enpä käy.. *mur*

Anyway,täytyy sanoa,että evereistä on kyllä tullut hieman sosiaalisemmat kemut kuin silloin "vanhoina hyvinä aikoina". Ihmiset tutustuu toisiinsa,tapaa kavereita ja on ystävällisiä. Everit on joillekkin(hyvin monille) toinen olohuone.Kaikkiaan mukawa paikka ja ihanat ihmiset sekä tietysti loistavat dj:t. *pihkassa*
Kävelevä katastrofi

#13 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Jooh, *muistelee menneitä hyviä aikoija*Silloin ennen muinoin oli mieletön fiilis evereis, övereis, niinku kaveripiiril on tapan sanoo*nauraa*Mut nyt en oo käyny monee kuukautee:(Duunia aina torstaisi melkeest ja kaveripiiri on rauhottun MELKOISESTI!*vink*, niinku itekin. Viime vuode syssyl ku siäl viimex kävin ni eipä paljo tuttui näkyn:(
Jengi vaihtun totaalisest täs 3 veen aikan*suru*Tai sit mä kait tullu Wanhax!!! niinku muutkin*vink**hymy*
Mut tsemppii evereille edelleenki...ehkä taas joskus.......?*täh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Jone

#14 • • Jone Archibald Haddock
CandyRaver:

Ei oo todella evereissä enään samanlaista fiilistä kun esim. 02kevät/syksy.. Itelläni oli jossain vaiheessa kuukausien mittainen tauko evereistä ja sinä aikana oli hommalta lähteny siivet.. =(

Muistan ku joskus reilu vuos sitten vielä laitettiin poikakamun kans hiuxia,meikkei ja vaatetusta parikin tuntii ennen sinne lähtöä,ja silloin siellä vielä oli muitakin,jotka halusivit/jaksoivat panostaa..

En nyt tarkota sitä,että se vaivan näkeminen ois välttämätöntä,vaan sitä,että silloin siellä kävi sellasta porukkaa,joiden bilehuumasta osa juonsi juurensa kauniilta näyttäviin persooniin.(todennäköisesti kaikki ymmärtää mut väärin,mutta pieni oikaisu:en ole pinnallinen hlö.)

Aikasemmin evereissä kävi myös huomattavasti vähemmän ns. tavallista kansaa, mikä oli myös omalla omituisella ja kierolla tavallaan hyvä asia.. *igor*
itse en ainakaan jaksa katsella "baarimeininkiä" bileissä,jos jaksaisin,niin luultavasti kävisin sitten baareissa sitä katsomassa,mutta enpä käy.. *mur*

Anyway,täytyy sanoa,että evereistä on kyllä tullut hieman sosiaalisemmat kemut kuin silloin "vanhoina hyvinä aikoina". Ihmiset tutustuu toisiinsa,tapaa kavereita ja on ystävällisiä. Everit on joillekkin(hyvin monille) toinen olohuone.Kaikkiaan mukawa paikka ja ihanat ihmiset sekä tietysti loistavat dj:t. *pihkassa*

WTF? Eihän Everit nyt koskaan ole olleet mitään keskiviikon dekoreivaus-pippaloita vaan paremmin nimenomaan bileissäkävijöiden olohuonehengailua sohvalla löhöilyineen ja paskanjauhamisineen. Ainakin itselleni suuri osa Everien viehätystä (silloin harvoin kuin en koe unta mielekkäämmäksi vaihtoehdoksi ajankohdan takia) on ollut ja tulee olemaan juuri se että ihmiset ottavat siellä iisimmin kuin viikonlopun pippaloissa ja pääsen rentoutumaan tuttujeni seurassa.

Kai siellä jotain musiikkiakin soitetaan jossain, mutta useimmilla kerroilla sen on mulle melko yhdentekevää kun kuitenkin ankkuroin perseeni koko illaksi/yöksi sohvalle.
milla

#15 • • milla
kyl everit oli mulle joskus reivkixukarvadeko pippaloita*plur*

tykkään kyl nykyisestä kaverintapaamishengailu evereistä enemmän. mut tää muutos johtunee enmmän musta itsestäni kun kyseisestä klubista =)
Riku

#16 • • Riku The Little Prince
CandyRaver:

Siellä kyllä 02 ollu sen enempää sitä fiilistä, taisi olla enemmän itsestäsi kiinni :) Minä taas muistan kaiholla niitä aikoja kun Evereiden tilalla oli vielä Vertigot ;) Sillon Joskus.
*nauraa*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

milla

#17 • • milla
pHaze:

Minä taas muistan kaiholla niitä aikoja kun Evereiden tilalla oli vielä Vertigot ;) Sillon Joskus.
*nauraa*

joo, ne taiskin olla ne vertigot mis olin ihkukixuplurmoi
*heiii*
Samu

#18 • • Samu Bodhisattva
pHaze:[qMinä taas muistan kaiholla niitä aikoja kun Evereiden tilalla oli vielä Vertigot ;) Sillon Joskus.
*nauraa*[/quote]

Samoin!! Soittajina Comaa, Orkideaa ja tupa aina totaalisen täys.. Oli muuten harvinaisen onnistunut keskiviikkoklubi!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Hyzenthlay

#19 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no oli viimeksikin proteus ja kris kylven, eli ihan loistavaa polkkaa... Ja siltikin oli paikka ihan puoli tyhjä. En mä sitten käsitä *täh*

--

Riku

#20 • • Riku The Little Prince
Ihmiset on jo tottunu siihen että aina keskiviikkoisinkin tapahtuu, kilpailua on enemmän ja Proteustakin kuulee nykyään niin usein. Silloin aikanaan keskiviikkoklubit olivat vielä harvinaisempia ja biletarjonta muutenkin vähäisempää. Tietty tiettyinä aikoina ja päivinä on esteitä jolloin ihmiset jättävät tulematta, kuten viimeksi jääkiekko... *nukkuu*

--
Kyseenalaista aina kaikki.