Vähemmän tärkeät uutiset

796 posts, 40 pages, 269,275 views

jusqu

Posts: 762

#241 • • jusqu pilipalipilotti
Nainen asui salaa miehen komerossa vuoden ajan

"Japanilainen mies koki elämänsä yllätyksen löydettyään kotinsa komerosta naisen, joka oli elänyt siellä useita kuukausia ilman lupaa"

Vois olla aika karu yllätys löytää omasta komerosta joku asumassa :D

*lmao*

--
*pupu**piis*

Avatar
#246 • • Edited REivaaja Guest

Anselmi, 22.5.2008 11:22:
Tällainen ehdottomasti saatava steissille!


Ehkä urpoin tapa myydä laittomia päihteitä ikinä :DDD Ei jeesus et Italialaiset on tyhmiä :D

-M
Avatar
#247 • • Edited REivaaja Guest
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id93892.html

Heittäny läpäl et en saa kahviakaan ilman papereita. Kohta se ei oo enää läppä...
VOI VITUN JEESUS SAATANA.

'onx sul papereita?'
-No vittu mul on täs pölypusseja, kalapuikkoja, parsaa, perunoita+yks vitun Battery saatana!! Noi muut on varmaan hämäyksex...

Ja kuka urpo antaa lapsilleen niin paljoa rahaa et voi ittensä Batterylla tappaa?

kahvilois portsarit valvoo juhlamokkaa ja pelikoneita LOL

-M
Avatar
#248 • • Sunshine^82 Guest

REivaaja, 18.6.2008 06:28:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id93892.html

Heittäny läpäl et en saa kahviakaan ilman papereita. Kohta se ei oo enää läppä...
VOI VITUN JEESUS SAATANA.

'onx sul papereita?'
-No vittu mul on täs pölypusseja, kalapuikkoja, parsaa, perunoita+yks vitun Battery saatana!! Noi muut on varmaan hämäyksex...

Ja kuka urpo antaa lapsilleen niin paljoa rahaa et voi ittensä Batterylla tappaa?

kahvilois portsarit valvoo juhlamokkaa ja pelikoneita LOL



OMG!! antakaa ny kaikki kestää..

tulee taas se tapaus mieleen kun kamu (oli silloin yli 20) osti tulitikkuja ja varmaan 17 vuotias neiti kysyy kassalla papereita. *igor*
Avatar
#249 • • Edited REivaaja Guest

Sunshine^82, 18.6.2008 06:46:
tulee taas se tapaus mieleen kun kamu (oli silloin yli 20) osti tulitikkuja ja varmaan 17 vuotias neiti kysyy kassalla papereita. *igor*


ainaku mulle käy noin mä oon ihan raivona :D
-Jumalauta oot sä ennen nähny kaljuuntuvaa 16 vuotiasta! :D Ärsyttävää. Se on kyllä jännä juttu et naiset kysyy harvemmin papereita. Johtuukohan se mun poikamaisesta charmista *hih*

-M
Avatar
#250 • • REivaaja Guest
Mä kyl teen erään ihmisen innoittamana Conanit ;)

-M
$

Posts: 1,802

#251 • • $ Destination weekend!

REivaaja, 18.6.2008 06:28:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id93892.html




MIKSI kauppa (vai mikä taho tässä nyt onkaan kyseessä oikeasti) tahtoisi kieltäytyä MYYMÄSTÄ yhtään mitään etenkään jos sitä ei ole säännöstelty? Mitä haittaa kaupalle on siitä että se saa katteen myydystä energiajuomasta, vieläpä täysin laillisin keinoin?

Suositus on suositus, ei laki.

Jumaleisshön.
Avatar
#252 • • REivaaja Guest

$, 18.6.2008 10:03:
MIKSI kauppa (vai mikä taho tässä nyt onkaan kyseessä oikeasti) tahtoisi kieltäytyä MYYMÄSTÄ yhtään mitään etenkään jos sitä ei ole säännöstelty? Mitä haittaa kaupalle on siitä että se saa katteen myydystä energiajuomasta, vieläpä täysin laillisin keinoin?

Suositus on suositus, ei laki.

Jumaleisshön.

No porvariston kasvojenkohotustahan toi on. Ne on kato niin välkkyjä et ne saa kasvattaa muitten lapset. Tosin harmi että se on vielä suhteellisen totta :(

-M
Syntse

Posts: 1,652

#253 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

REivaaja, 18.6.2008 06:55:
---
Sunshine^82, 18.6.2008 06:46:
tulee taas se tapaus mieleen kun kamu (oli silloin yli 20) osti tulitikkuja ja varmaan 17 vuotias neiti kysyy kassalla papereita. *igor*

---

ainaku mulle käy noin mä oon ihan raivona :D
-Jumalauta oot sä ennen nähny kaljuuntuvaa 16 vuotiasta! :D Ärsyttävää. Se on kyllä jännä juttu et naiset kysyy harvemmin papereita. Johtuukohan se mun poikamaisesta charmista *hih*

-M



Mitäköhän ärsyyntymistä tai raivoomista siin on jos kysytään papereita osti sitten mitä vaan kaljaa tai tulitikkui. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Kauppoihin tuli vastikään tuo sääntö että kaikilta alle 23v näyttäviltä tulisi kysyä paperit kun tupakka tai alkoholituotteita ostaa. Sen jälkeen onkin aika usein kysytty papereita kun askin käynyt ostaan ja enhän mä täytä ku 30v :D Kumma kyllä toista kertaa ei ole samat kassat enää kysyneet.
hemuz

Posts: 2,178

#254 • • Edited hemuz kätevä emäntä

Syntse, 18.6.2008 10:12:

Mitäköhän ärsyyntymistä tai raivoomista siin on jos kysytään papereita osti sitten mitä vaan kaljaa tai tulitikkui. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Kauppoihin tuli vastikään tuo sääntö että kaikilta alle 23v näyttäviltä tulisi kysyä paperit kun tupakka tai alkoholituotteita ostaa. Sen jälkeen onkin aika usein kysytty papereita kun askin käynyt ostaan ja enhän mä täytä ku 30v :D Kumma kyllä toista kertaa ei ole samat kassat enää kysyneet.



Ihmetelen kans.
Oon kyl välil nii puusilmä, et saattaisin kysyy pariki kertaa. *pepsodent*

edit. kyl mua ainaki ärsyttää, jos mulle ruvetaan suunilleen vittuilee, ku teen vaan työtäni. kaikilla ne henkkarit pitäis olla ja tieto siitä et niitä saatetaan kysyä tiettyjä tuotteita ostettaessa. *piis*

ja jottei ihan mee ot, niin mielestäni sais joku raja tulla noihin energiajuomiin. äidit varmaan kiittää, kun klo 20 pennut vetää melkee litra tolkulla kyseistä tuotetta ja sitten ihmetellään, kun eivät nuku.
Avatar
#255 • • Edited REivaaja Guest

Syntse, 18.6.2008 10:12:
Mitäköhän ärsyyntymistä tai raivoomista siin on jos kysytään papereita osti sitten mitä vaan kaljaa tai tulitikkui. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Kauppoihin tuli vastikään tuo sääntö että kaikilta alle 23v näyttäviltä tulisi kysyä paperit kun tupakka tai alkoholituotteita ostaa. Sen jälkeen onkin aika usein kysytty papereita kun askin käynyt ostaan ja enhän mä täytä ku 30v :D Kumma kyllä toista kertaa ei ole samat kassat enää kysyneet.


Se et ne jotka lähikaupas tunnistaa joutuu kysyy niitä sen takia ettei pomo rupee itkemään. Ja kun lähikauppaan eksyn yleensä silloin kun ei oo papereita mukana.
Aikasemmin ei oo ollu onkelmia.
Jättää hyvin vähän myyjälle mahdollisuutta harkintakykyyn.
Musta se ei oo huvittavaa jos vastaus on et kyl mä tiedän mut nää on säännöt..

-M
Syntse

Posts: 1,652

#256 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

REivaaja, 18.6.2008 10:29:
---
Ja kun lähikauppaan eksyn yleensä silloin kun ei oo papereita mukana.
Aikasemmin ei oo ollu onkelmia.
Jättää hyvin vähän myyjälle mahdollisuutta harkintakykyyn.
Musta se ei oo huvittavaa jos vastaus on et kyl mä tiedän mut nää on säännöt..



Nojuu tietysti tuossa tapauksessa voi harmittaa jos ei ole mitään papereita mukana kun menee jotain ostamaan ja niitä kysytään. Omat kokemukset hieman vähissä kun se ajokortti on yleensä mahtunut mukaan vaikka lähikaupassa on käynyt.
Anselmi

Posts: 2,578

#257 • • Anselmi And sell me

REivaaja, 18.6.2008 10:29:
Ja kun lähikauppaan eksyn yleensä silloin kun ei oo papereita mukana.


Kauheeta nillitystä vaikka syynä on yksinkertaisesti se että et osaa. Ota ne
paperit mukaan niin ei tarvi itkeä. Myyjällä on oikeus kaikissa tapauksissa kysyä sun paperit
joten se ei ole sun murhe miksi se niin tekee.

--
sen pituinen se

Avatar
#258 • • Edited REivaaja Guest

Anselmi, 18.6.2008 10:42:
Kauheeta nillitystä vaikka syynä on yksinkertaisesti se että et osaa. Ota ne
paperit mukaan niin ei tarvi itkeä. Myyjällä on oikeus kaikissa tapauksissa kysyä sun paperit
joten se ei ole sun murhe miksi se niin tekee.


No voi jeesus, ihme nillitystä...
No, et pääse nahan alle. Et vain osaa.

-M
hemuz

Posts: 2,178

#259 • • hemuz kätevä emäntä

REivaaja, 18.6.2008 10:44:
---
Anselmi, 18.6.2008 10:42:
Kauheeta nillitystä vaikka syynä on yksinkertaisesti se että et osaa. Ota ne
paperit mukaan niin ei tarvi itkeä. Myyjällä on oikeus kaikissa tapauksissa kysyä sun paperit
joten se ei ole sun murhe miksi se niin tekee.

---

No voi jeesus. Ihme nillitystä...
No, et pääse nahan alle. Et vain osaa.

-M



Ite nyt taidat nillittää!
Ole sitten ostamatta, jos et osaa sopeutua lakeihin ja säädöksiin.
Avatar
#260 • • Edited REivaaja Guest

hemuz, 18.6.2008 10:46:
Ite nyt taidat nillittää!
Ole sitten ostamatta, jos et osaa sopeutua lakeihin ja säädöksiin.

:D Tää on kivaa!
Ite oot! Ja kaveris kans!

Nii, ja

-M