"Japanilainen mies koki elämänsä yllätyksen löydettyään kotinsa komerosta naisen, joka oli elänyt siellä useita kuukausia ilman lupaa"
Vois olla aika karu yllätys löytää omasta komerosta joku asumassa :D
796 posts, 40 pages, 278,105 views
Anselmi, 22.5.2008 11:22:
Tällainen ehdottomasti saatava steissille!
REivaaja, 18.6.2008 06:28:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id93892.html
Heittäny läpäl et en saa kahviakaan ilman papereita. Kohta se ei oo enää läppä...
VOI VITUN JEESUS SAATANA.
'onx sul papereita?'
-No vittu mul on täs pölypusseja, kalapuikkoja, parsaa, perunoita+yks vitun Battery saatana!! Noi muut on varmaan hämäyksex...
Ja kuka urpo antaa lapsilleen niin paljoa rahaa et voi ittensä Batterylla tappaa?
kahvilois portsarit valvoo juhlamokkaa ja pelikoneita LOL
Sunshine^82, 18.6.2008 06:46:
tulee taas se tapaus mieleen kun kamu (oli silloin yli 20) osti tulitikkuja ja varmaan 17 vuotias neiti kysyy kassalla papereita.
REivaaja, 18.6.2008 06:28:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id93892.html
No porvariston kasvojenkohotustahan toi on. Ne on kato niin välkkyjä et ne saa kasvattaa muitten lapset. Tosin harmi että se on vielä suhteellisen totta :($, 18.6.2008 10:03:
MIKSI kauppa (vai mikä taho tässä nyt onkaan kyseessä oikeasti) tahtoisi kieltäytyä MYYMÄSTÄ yhtään mitään etenkään jos sitä ei ole säännöstelty? Mitä haittaa kaupalle on siitä että se saa katteen myydystä energiajuomasta, vieläpä täysin laillisin keinoin?
Suositus on suositus, ei laki.
Jumaleisshön.
REivaaja, 18.6.2008 06:55:
---
Sunshine^82, 18.6.2008 06:46:
tulee taas se tapaus mieleen kun kamu (oli silloin yli 20) osti tulitikkuja ja varmaan 17 vuotias neiti kysyy kassalla papereita.
---
ainaku mulle käy noin mä oon ihan raivona :D
-Jumalauta oot sä ennen nähny kaljuuntuvaa 16 vuotiasta! :D Ärsyttävää. Se on kyllä jännä juttu et naiset kysyy harvemmin papereita. Johtuukohan se mun poikamaisesta charmista
-M
Syntse, 18.6.2008 10:12:
Mitäköhän ärsyyntymistä tai raivoomista siin on jos kysytään papereita osti sitten mitä vaan kaljaa tai tulitikkui. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Kauppoihin tuli vastikään tuo sääntö että kaikilta alle 23v näyttäviltä tulisi kysyä paperit kun tupakka tai alkoholituotteita ostaa. Sen jälkeen onkin aika usein kysytty papereita kun askin käynyt ostaan ja enhän mä täytä ku 30v :D Kumma kyllä toista kertaa ei ole samat kassat enää kysyneet.
Syntse, 18.6.2008 10:12:
Mitäköhän ärsyyntymistä tai raivoomista siin on jos kysytään papereita osti sitten mitä vaan kaljaa tai tulitikkui. Huvittavaahan tuo lähinnä on. Kauppoihin tuli vastikään tuo sääntö että kaikilta alle 23v näyttäviltä tulisi kysyä paperit kun tupakka tai alkoholituotteita ostaa. Sen jälkeen onkin aika usein kysytty papereita kun askin käynyt ostaan ja enhän mä täytä ku 30v :D Kumma kyllä toista kertaa ei ole samat kassat enää kysyneet.
REivaaja, 18.6.2008 10:29:
---
Ja kun lähikauppaan eksyn yleensä silloin kun ei oo papereita mukana.
Aikasemmin ei oo ollu onkelmia.
Jättää hyvin vähän myyjälle mahdollisuutta harkintakykyyn.
Musta se ei oo huvittavaa jos vastaus on et kyl mä tiedän mut nää on säännöt..
REivaaja, 18.6.2008 10:29:
Ja kun lähikauppaan eksyn yleensä silloin kun ei oo papereita mukana.
Anselmi, 18.6.2008 10:42:
Kauheeta nillitystä vaikka syynä on yksinkertaisesti se että et osaa. Ota ne
paperit mukaan niin ei tarvi itkeä. Myyjällä on oikeus kaikissa tapauksissa kysyä sun paperit
joten se ei ole sun murhe miksi se niin tekee.
REivaaja, 18.6.2008 10:44:
---
Anselmi, 18.6.2008 10:42:
Kauheeta nillitystä vaikka syynä on yksinkertaisesti se että et osaa. Ota ne
paperit mukaan niin ei tarvi itkeä. Myyjällä on oikeus kaikissa tapauksissa kysyä sun paperit
joten se ei ole sun murhe miksi se niin tekee.
---
No voi jeesus. Ihme nillitystä...
No, et pääse nahan alle. Et vain osaa.
-M
:D Tää on kivaa!hemuz, 18.6.2008 10:46:
Ite nyt taidat nillittää!
Ole sitten ostamatta, jos et osaa sopeutua lakeihin ja säädöksiin.