FUTURE PLANET 28.3.2008 @ Helsinki

113 posts, 6 pages, 22,286 views

nomic

#81 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
En mä musasta tiedä. Kalja oli hyvää.

Onx kuwia???
tws

#83 • • tws
tulipas taas liikuttuu paljo *nauru* no mut eipä ihme, oli kyllä niin hyvät setit ainakin ne mitä kuulin *jiihaa* E&C ja Proteus & Neon oli kyl niin parasta! *joo*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

vns

#84 • • vns
*jiihaa*
anis

#85 • • anis
Mukavaa oli, kiitos siitä. *hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Wegez

#86 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Kivvoo oli ja proge + ylipitchattu house kolis ainaki itelle tiskin takana ! ! ! *plur* *jiihaa*

Thanx Efo och kumppanit! *joo* *aplodit*

--
...we´re all made of stars...

Wegez

#87 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Kivvoo oli ja proge + ylipitchattu house kolis ainaki itelle tiskin takana ! ! ! *plur* *jiihaa*

Thanx Efo och kumppanit! *joo* *aplodit*

--
...we´re all made of stars...

aiccu

#88 • • Edited aiccu poksuva sydänilmapallo
*pihkassa**tanssittel**jiihaa**plur*
sanattomaks veti ...

edit: Kersantti M. jos olitte Kielo - sotaharjoituksessa kesällä 06 niin välttämättä mikään ihme jos näytin tutulta..meikäläinen vietti harjoituksen rannassa ja taisitte olla sijoittuneina juurikin meidän kotilaiturin päähän ja silloin ainakin itse juttelin useammankin "maakravun" kanssa.*hymy*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

#90 • • Muussika Guest
RUMPUBASSSOOOOOO!!!!

Huh että tulikin jorattua, Genki ja Nuance vetäs sellaset setit notta PLUR! *plur*

Siitä sitten pystyikin jatkamaan jorailua E & C:n setillä, joka myös oli tooodella maistuva! Ei tullu pidettyä minkäänmoista breikkiä jorailussa, kun musa vei naista mennessään. Nooh, tulipaha urheiltua, olin ko piäni (tai no mun tapauksessa iso) hikinen sika!

Onneksi ihana baarimikko pelasti mut nestehukalta ilmaisella vesituopilla, thänk jyyy! *sydän*

Kiitoksia kemuista, oli vallan mahtava fiilis! *jiihaa*

Oli myös ihana nähhä ihania immeisiä! <3

(Tällä kertaa jäi Proteukset ja Neonit väliin, mutta sai tuon tanssikiintiön paremmin ku hyvin täyteen jo aiemmin *hih*)
Diverse System

#91 • • Diverse System Ithaqua
hyvät karkelot!

piti poistua ku kengästä lähti pohja irti..

hyvää musaa ja siellähän oli kaikki tutut!

ja mä tein sen! rohkaistuin viunan voimalla juttelemaan!

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Kizunen

#92 • • Kizunen ^[**]^
Kivaakivaa! Mut essohemmot...rajottakaa vähä*toktok* seksimessut pidetään mun tietääkseni vanhal jäähallil eikä suinkaan Studiol.

--
UPSS!

#93 • • Edited niomic Guest

genki, 29.3.2008 13:41:
oli kyl priimabileet, kiitos efo & co et pääs soitteleen tänne!

Akustiikka nyt ei ihan loistanut, mut äijillä toimi kyl b2b erittäin nätisti ja tuntu koko setti yhdeltä parhauskimaralta. Meinasin jo et loppuu ku tuliki sit tän hetken omiakin kovimpia suosikkeja Calyx & Teebee - Warrior ja viel rewindeilla! *pahis*

nuanke, ens kerral sit ultimatum! :P

Oli kyl kiva nähdä jengii liekeis setin aikana, jotku tais olla vähän liian liekeis ku kävi koneeseenki kiinni - ihme ettei Ananator laittanu välittömästi maihin :F

En kyl oikein lämmennyt Proteuksen ja Neonin b2b, vähän liikaa suoraa paahtoa ilman koukkuja ja darkkeja melodioita omaan makuun.
Zeratul

#94 • • Zeratul Captain miserable
Jees, kiitti kaikille kamuille, eritoten efolle, oli kivaa! :)
Nyt paino väsy sen verran ettei jaksanu tampata, mut musa oli hyvää, ja jakso tappiin asti pörrätä ihan vaa sitä kuunnellen ja kavereiden kanssa jutustellen.

niomic, 29.3.2008 17:38:
En kyl oikein lämmennyt Proteuksen ja Neonin b2b, vähän liikaa suoraa paahtoa ilman koukkuja ja darkkeja melodioita omaan makuun.

Etkös sä ollu loppuillasta joo nii pleksit ettei sun pitäis ees muistaa mitää? :P

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

remotion

#95 • • remotion nostatus guru

niomic, 29.3.2008 17:38:

joo samaamieltä, muuten ihan huippu musaa koko ilta. tosin kyllä se synkistelykin tuli tanssittua sata lasissa vaikka polvet vähän sanoi vastaan.
Syntse

#96 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Videooo...

Lyhyt pimeä pätkä Genki & Nuance

Pientä pätkää Epyx & Cyrez

Ja vielä Proteus & Neon
#97 • • niomic Guest

Zeratul,
Etkös sä ollu loppuillasta joo nii pleksit ettei sun pitäis ees muistaa mitää? :P

Joo vaik tilaski joka kerta ison veden mukaan, ni tuli kyl lientä litkittyä aika kohtuullisesti ja nykyisellä paskalla viinapäällä on kyl nopeesti hyvissä :] Ja olit kyl täys lahna!

Syntse, 29.3.2008 18:04:
Videooo...

Näin ihan taltiointimielessä ois kyl kiva nähdä vähän muutaki ku ite jukat :) Kerrankin sentään ääni tallentunu ees kohtuullisesti, kestää kuunnella ilman et korvat hajoo.

Oli kyl kans hauska kuunnella näitä kahta genreä illan mittaan kun toisessa vedetään liftuppiin breakbeattiä ja toisessa tasaa ja liftupin jälkeen taas switch :) Onhan sen aina tienny, mut tuli jotenkin eilen niin konkreettisesti koettua.
Zeratul

#98 • • Zeratul Captain miserable

niomic, 29.3.2008 18:18:
Ja olit kyl täys lahna!

Ja toihan on kehu, eikö totta?

T: "Sellaisena kun minut halusit"

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Syntse

#99 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

niomic, 29.3.2008 18:18:
---
Syntse, 29.3.2008 18:04:
Videooo...

---

Näin ihan taltiointimielessä ois kyl kiva nähdä vähän muutaki ku ite jukat :) Kerrankin sentään ääni tallentunu ees kohtuullisesti, kestää kuunnella ilman et korvat hajoo.

Juu oon ruvennu viime aikoina kuvaileen myös yleisöä kuten esim tuos Proteus&Neon pätkässä näkyy. Enemmän mä itseäni varten kuvailen tietysti niin videoissa on enemmän mikä itseä kiinnostaa. Muutamat tyypit on pyytäneet mua kuvaamaan niitä jotta saavat linkattua sivuilleen tai myspaceen videota itsestään joten sen takia voinee olla että kuvaa vaan dj:tä. Koitetaan kuitenkin tulevaisuudessa myös muistaa ottaa videota muustakin kuin ukkeleista pyörittelemässä levyi tai cd:tä :P

Äänihän nois videois riippuu aika paljon paikan äänestä jos se siel paukkaa älytömillä volyymeillä niin vaimennuksesta huolimatta se myös tulee videolle niin kuten esim Housenation pätkissä. Vaihtoehtona ois tietysti vain mutee videon ääni ja tökkästä joku random biisi taustabiisiksi mutta oon halunnut niin että videoissa kuuluisi se mitä soitetaan ehkä mitä dj kikkailee ja niin edelleen. Vähän niinkuin pääsisi vierailemaan taas niissä bileissä mistä video on.
sapeli

#100 • • sapeli jokukukamikä?
Jäi oikein positiivinen kuva näistä bileistä *hymy* Alueet oli jaettu fiksusti eikä toisen musiikki haitannut ollenkaan toista - ainakaan vielä siinä puolenyön maissa - ja päälavan valot ja screenit oli hienot, nostatti fiiliksiä muutenkin nostattelevan klasarikiksun myötä. *sydän*

Harmi ettei voitu jäädä kuuntelemaan efon ja antonin settiä mikä ois varmasti napannut aika hyvinkin...

Pääsalin hyvät puolet eli valoisuus ja avaruus kohtui myös sen kohtaloksi, koska jos tuollaisessa salissa on liian vähän ihmisiä, se latistaa kieltämättä fiiliksiä. Vähän sama kuin kaapelitehtaalla olis päähallissa "vain" jotain 100 ihmistä. Jollei ole ihan lavan edessä, mistä tätä ei huomaa, siinä tulee (ainakin mulle) vähäsen alaston olo. Noin isossa tilassa savukin taitaa hälvetä aika tehokkaasti...

Äänentoisto oli erinomainen tanssilattian keskellä, mutta oli muutoin aika hajaantunut. Ihan lavan edessä, missä yleensä itsekin hengailen, musa meni selkeästi selän takaa eikä oikein ollut napakkana. Samoin jos meni vähääkään kauemmaksi isossa salissa, bassot katosi tosi nopeasti. Hallmarkeissa en kiinnittänyt vastaavaan huomiota, mutta toisaalta siellä ei päässytkään vaeltelemaan ihan samalla tavalla ympäri salia.

Mun mielestä olisi todella hyvä juttu jos tämänlaatuisia ja -hintaisia bileitä tulisi enemmänkin studiolle!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.