KooKie, 28.3.2008 21:33:
---
niomic, 28.3.2008 21:29:
---
KooKie, 28.3.2008 21:20:
Ai SÄ lähet freesinä liikenteeseen?! *SARS* Mä en kyllä sit varmasti tuu, arvostan näkökykyäni, enkä toivo sen pakenevan.
---
En mä nyt missään suihkus käy ennen bileitä! The word you were looking for was ummm hideous maskless abomination loose on mankind?
---
Joo just se, mutta kun yritin googlettaa, niin se antoi vaihtoehdon: "hideous massless abomination loose on mankind", eikä tollasta läskiä voi parhaimmalla tahdollakaan sanoa "massless":ksi.
Yritätkö sä viedä ihmisiltä KAKSI aistia yhdellä näyttäytymisellä?
Two? Two! It's not enough, we must move to the last phase of the experiment - total unescapable sensory horror on an unimagineable scale.
When humanity falls, scriptures of old will reveal the catalyst, The Blotched One they called it, a Cookie of somekind.
Näin monta tuttua, kävin mielenkiintoisen keskustelun,sain paljon haleja ja pääsin lopultakin siihen tanssifiilikseen josta olin unelmoinut jo ihan liian pitkään 
Mietin jo siinä töistä paikalle väsyneenä raahautuessa, että varmaan ois jääny bileet väliin jos en ois ennakkoa ostanu. Onneks tuli näin tehtyä
Anton Soninin ja efon setti laittoi ne jalat sitten viimein liikkumaan
). Mutta kun tunnelmat oli hyvät jo klo yhden jälkeen, niin harmikseni en vaan jaksanut jäädä pitkän koulu+työpäivän päätteeksi enää, vaan pehmeä peti kutsui