FUXXX. Tyttöjen ilta 22.2.2008 @ Lahti

230 posts, 12 pages, 41,996 views

jadexsiy

#181 • • jadexsiy norja ja nopea
Kiitos oli todella mukava ilta. Musiikki oli mieluista *sydän* ja meno loistava.
Jadexsiy kiittää.*hihu*
Camomilli

#182 • • Edited Camomilli
Oli kivaa ja hyvää settiä. Tänään ei kyllä sitten kuntoillakaan. Hyvä jos saan keittiöön ja vessaan raahattua itseni muussaantuneilla jaloillani. *tanssittel*
onni3mk

#183 • • onni3mk Onni on.
Maija *sydän*
Maijan hittiparaati *sydän*
Antti *sydän**sydän*

Oli aika kivat kekkerit

--
Onni on.

hemuz

#184 • • hemuz kätevä emäntä
Joo kyllä jalat kiittää, kun ei oo hetkeen päässy ennen eilistä jorailee.
Kiitos ja anteeks *blush*
kesä_elli

#185 • • kesä_elli zoom bonvivant

Raver71, 23.2.2008 11:22:
Aivan mahtavaa! Musiikki upposi koko illan varsin mainiosti. Femi heitti omaan makuun parhaimman setin. Jouduin rähinän sivusta kärsijäksi mutta semmoista se elämä on. Shit happens... Siellähän oli "pari" tosi hottia typyä *lmao* että ei voinnut kuin repeillä. Todella onnistunut ilta kaikkinensa. Siitä pienestä välikohtauksesta huolimatta joka latisti illan tunnelmaa, parani fiilis loppua kohti. Tätä lisää!

oliks jotkuu pahatkin mähinät? mitenkä missannu ihan täysin vaik olin kuski?*ding*

--
elli eminem meni meille

Kolera

#186 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

kesä_elli, 23.2.2008 13:33:
---
Raver71, 23.2.2008 11:22:
Aivan mahtavaa! Musiikki upposi koko illan varsin mainiosti. Femi heitti omaan makuun parhaimman setin. Jouduin rähinän sivusta kärsijäksi mutta semmoista se elämä on. Shit happens... Siellähän oli "pari" tosi hottia typyä *lmao* että ei voinnut kuin repeillä. Todella onnistunut ilta kaikkinensa. Siitä pienestä välikohtauksesta huolimatta joka latisti illan tunnelmaa, parani fiilis loppua kohti. Tätä lisää!

---

oliks jotkuu pahatkin mähinät? mitenkä missannu ihan täysin vaik olin kuski?*ding*

no se oli ennen 23 ku siinä nenän eessä vähän vastaantulevat sankarit törmäs toisiinsa niin et toisen drinkki tippu ja siinä sit oli yritys saada toisen päätä polveen joka johti siihen et päätä polveen yrittäny kaatu selältee lattialle ja herrat päätti siirtyy eri teille. paskal munkil se olis kaatunu häntäluu edel portaan kulmaa. siinä osu jalka mun polvee ja joku muu osa limpas raiverin kameran linssin muoviosan lattialle.
Sanottakoon vielä stereotyyppisesti että kummatki rähinöitsijät oli turisteja =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Raver71

#187 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver

---

Yksi kaveri aiheutti toisen tuopin putoamisen täysin tahattomasti joka hajosi ja mähinä oli valmis. Tönimistä heti siihen ja siinä sain sitten täysin sivullisena osani toiminnasta. Ei ne kaiketi ihan nyrkkirysyyn asti kerenneet.
kesä_elli

#188 • • kesä_elli zoom bonvivant

Raver71, 23.2.2008 13:42:
---
---

---

Yksi kaveri aiheutti toisen tuopin putoamisen täysin tahattomasti joka hajosi ja mähinä oli valmis. Tönimistä heti siihen ja siinä sain sitten täysin sivullisena osani toiminnasta. Ei ne kaiketi ihan nyrkkirysyyn asti kerenneet.

jeskamandöör mitä meinikiä...*eikä*

--
elli eminem meni meille

unoha

#189 • • unoha Lti-/UG Collective
Kivasti oli porukkaa kerääntyny mestoille. J7:n setin soundi khyl maistu parhaiten joka sitten loppujen lopuksi sai mun koivetkin liikkeelle. Paikka oli laitettu nätiks....Niiku Teemukin*pepsodent*

Eli kaikinpuolin mahtavat pippalot, propsit FUXX:in posselle*hymy*

--
Never Quit !

akir0

#190 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tattis Teemulle ja muille, oli iha lystikkäät juhlat. Maijan setissä tuli hyviä biisejä, mut versiot oli vähä turhankin polketta omaan makuun. Ja breaksit tuntu karvan verran kuivahkoilta ton hehkutuksen jälkeen, ehkä se kuitenkin loppua kohti lähti sit paranemaan.

Tuttuja oli mukavasti ja kaikki hyvällä fiiliksellä. Kiitos!
T-mu

#191 • • T-mu Läskimooses
Jeah kiitokset ihmiset, bileet oli loistavat!!

Kaikki dj:t (Maijalle, Jennille Terhille ja Mialle vielä extrakiitsat ja *plur*) kolahti mulle ja olipas hauska nähdä tuoreita naamoja tanssilattialla jortsuumassa koko illan läpi. Nää paskajutut täällä onkin jo mainittu eli joidenkin "turistien" käyttäytyminen on ala-arvoista. Jos turpaanvedon kriteeriksi riittää lasin särkyminen niin ollaan kyllä heikoilla hangilla.
Vessaepisodi oli kyllä harmittava takaisku johon ravintolan puolesta reagoitiin välittömästi tilaamalla huoltoyhtiö paikalle. Lupauksista huolimatta huoltoyhtiön väki ei koskaan saapunut ja saimmekin sitten nauttittiin ankkalammesta tamppoonikohoineen.

Jatkossa katellaan lisää!
P-DaRay

#193 • • P-DaRay

Egodiizei, 23.2.2008 14:03:
Kivasti oli porukkaa kerääntyny mestoille. J7:n setin soundi khyl maistu parhaiten joka sitten loppujen lopuksi sai mun koivetkin liikkeelle. Paikka oli laitettu nätiks....Niiku Teemukin*pepsodent*

Eli kaikinpuolin mahtavat pippalot, propsit FUXX:in posselle*hymy*

Kiitokset kaikille. En pukeutunut minäkään turhaan kauniiksi! Teemukin vähintään muumimamman kauniina tanssahteli ;) Kovinkaan moni ei meitsiä tunnistanut... Saati osannut salasanaa.
Toisaalta tarjous on edelleen voimassa ;) oikealla salasanalla Cumpassa ensimmäinen oikein vastannut saa multa ilmaisen hanatuotteen!
Hanoista ja vessoista sen verran että... Naistenvessojen hanoissa oli tukos. Kaljahanoissa ei ollut, hyvin virtasi. Viemärit on rakennettu vuonna 1843, korjattu 2008... eilen. Kaikki kunnossa. Huoltomiehellä ollut pientä narkolepsiaa.

ps, huulikiilto maistuu kurpitsalle!

--
-
Mun maksa kestää kyl koko elämän
-

#195 • • Edited Annakins Guest
\\o/

Niin siis piti tuulettaa ihan kahel kädel mut i has faileth :/

Oli kivaa selvinpäinkin =D
yaya

#198 • • yaya
harmi etten voinut jäädä loppuun asti ku aamulla oli töihin suoriuduttava. olisin viihtynyt hyvin ja piiiitkäään*plur**tanssittel*
Yore

#199 • • Yore
Siisti ilta oli todellakin, lattiallahan heiluessa se pääosin kului. Miinukset vessan kuosista, välillä sai uiskennella kuselle.*ankka* Dj:t vakuutti täysin, näitä iltoja lisää! Kiitos.*piis*
Kolera

#200 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

P-DaRay, 23.2.2008 14:21:
Kovinkaan moni ei meitsiä tunnistanut...

No selvishän se vihdoinki kuka se komea nuori nainen oli nii =P
ei oo paljoo tullu törmättyy suhunkaa ilman partaa ni vähän hämmää =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä