FUXXX. Tyttöjen ilta 22.2.2008 @ Lahti

230 posts, 12 pages, 40,406 views

Avatar
#143 • • Annakins Guest
Niin. Mun pitää varmaan selvittää et miten tänne ajetaan. Siis sinne mestaan, Lahessa. Kyl mä Lahen motarille osaan ajaa *nauru*
T-mu

Posts: 2,980

#145 • • Edited T-mu Läskimooses

Annakins, 22.2.2008 13:11:
Niin. Mun pitää varmaan selvittää et miten tänne ajetaan. Siis sinne mestaan, Lahessa. Kyl mä Lahen motarille osaan ajaa *nauru*



Motarilta vaan suoraan Uudenmaankatua - Vesijärvenkatua pitkin Lahden hornankattilaan ja veskulta Trion kulmilta Vapaudenkadulle. Siitä n. 100m niin olet paikan edessä. Parkkitilaa kannattaa metsästää Grand/Kirjasto suunnalta.
Avatar
#146 • • astaroth Guest

domi, 20.2.2008 20:32:
Havaitsen threadissa aikomuksia olla humalassa.


taas samat tyypit paikalla :(

Annakins, 22.2.2008 13:11:
Niin. Mun pitää varmaan selvittää et miten tänne ajetaan. Siis sinne mestaan, Lahessa. Kyl mä Lahen motarille osaan ajaa *nauru*


älä huoli, oon kyydissä
P-DaRay

Posts: 16

#148 • • P-DaRay
Mies voi lähtee lahest. Mut eihän miehisyys voi lähtee lahest? Eihän?

Tosiaan, radio päälle jo klo 16 ja siitä sit klo 19 asti ;) ihan varmuuveks. Se kuka löytää meitsin ekana bileistä saa ilmasen hanatuotteen! :D

Koodisana on: "Halusaiskos pikkuneiti ottaa erän bililaardia?"

Ilmainen situkka / bisse odottaa ottajaansa!

--
-
Mun maksa kestää kyl koko elämän
-

Miinapiina

Posts: 3,494

#149 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään sit *tanssittel*
pitää sitä kait pikkasen yrittää olla humalassa *känni* *nauru*
ihana lähtee hippaileen, ku on muutenki nii super hyvä fiilis *hihu*

--
pinkki on pop!!!

phear

Posts: 804

#150 • • phear <X>
Saatan herättää pahennusta.
Rels

Posts: 796

#151 • • Rels setämies
jospasjospasjospas..

..ehkä tänään suutareiden ohjeiden mukaisesti..

Kenkien teko-ohjeessa (=heidän Pharmaca) sanotaan: "Kun kenkien teko aloitetaan, OTETAAN TUKEVAT POHJAT..."


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Verano

Posts: 4,649

#152 • • Edited Verano Merituuli

Annakins, 20.2.2008 20:46:
ehkä mä vaan huvitan itseäni muiden kustannuksella :D



o/

Kivaa saada vähän eksotiikkaa elämään, road trip Lahteen. Oikeasti kyllä mukavaa että tulee vähän vaihtelua :) Tyttöin kaa tänne *plur* ja kai vähän poikienki. Kivaa nähdä teitä sellaisiakin naamoja ja ihmisiä niiden takana, joita ei kauhean usein normisti näe *joo* Maijaa ja Miazua ainakin sitten tanssimaan. Muita en ole kuullut, mutta Femin linjaus vaikuttaa hyvälle.
Chadonna

Posts: 152

#153 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Jepjep. Odottaen keikkaa, tai jotain.. onneksi tissieläimet pääsee ilmatteeksi hyvään aikaan. tällä opiskelijatissieläimellä ei olisi muuten rahaa.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

enrg

Posts: 2,040

#154 • • enrg
jep jep
JayVee

Posts: 887

#157 • • JayVee FINRG / Supercharged
koht vois lähtee ajelee lahtee päin *känni*

--
FINRG / Supercharged

Freja

Posts: 8,775

#158 • • Freja Sihteeri
Jee!
Mä tuun tänää ekaa kertaa elämässäni Lahteen! Lähin tätä ennen on ollu Hartsun tehdas.
Jännää. Onneks o hyvä seura <3 :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#159 • • Annakins Guest

Verano, 22.2.2008 17:53:
---
Annakins, 20.2.2008 20:46:
ehkä mä vaan huvitan itseäni muiden kustannuksella :D

---


o/

Kivaa saada vähän eksotiikkaa elämään, road trip Lahteen. Oikeasti kyllä mukavaa että tulee vähän vaihtelua :) Tyttöin kaa tänne *plur* ja kai vähän poikienki. Kivaa nähdä teitä sellaisiakin naamoja ja ihmisiä niiden takana, joita ei kauhean usein normisti näe *joo* Maijaa ja Miatzua ainakin sitten tanssimaan. Muita en ole kuullut, mutta Femin linjaus vaikuttaa hyvälle.



Minähän en tanssi. Murjotan nurkassa kokislasin kanssa ja kysyn 10 minsan välein et voidaanks jo lähtee kotiin.

yeah right :D