MADWAVE vs. FINRG 30.4.2008

75 posts, 4 pages, 19,553 views

Avatar
#61 • • Krankkenhakken Guest
Koskas kuvia tulloo?
Auacusha

Posts: 1,097

#62 • • Auacusha Koneradio
Hmm, mitäs tähän nyt sanois...
Tiivistetysti: HELVETIN HIENOA *aplodit*
Musa toimi pääasiallisesti muutamia settejä lukuunottamatta ja meininki oli korkealla.
Klubi toimi paikkana niinkuin aina ja järjestelyt toimi, missää tarvinnut paljoa jonotella yms.
Oma humala olisi ehkä voinut olla pikkaisen pienempi mutta en antanut sen häiritä menoa.
Kiitos järjestäjille mukavista bileistä!
Niinkuin edellä jo mainittu niin mökkiseikkailuja harrasteltii ja välillä miltein alkoi jopa meno itseäkin hirvittää *sydän*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#63 • • Cyrez Guest

Sensuurikalastaja, 4.5.2008 14:16:
Niinkuin edellä jo mainittu niin mökkiseikkailuja harrasteltii ja välillä miltein alkoi jopa meno itseäkin hirvittää *sydän*

Menikö perjantai viel samois tunnelmis? Vai ootteko vieläkin tunnelmis?*uros*
Auacusha

Posts: 1,097

#64 • • Auacusha Koneradio

Cyrez, 4.5.2008 14:22:
---
Sensuurikalastaja, 4.5.2008 14:16:
Niinkuin edellä jo mainittu niin mökkiseikkailuja harrasteltii ja välillä miltein alkoi jopa meno itseäkin hirvittää *sydän*

---
Menikö perjantai viel samois tunnelmis? Vai ootteko vieläkin tunnelmis?*uros*



Pe meni samois tunnelmis (tai sekavemmissa.. *nauru* ), mä jouduin eilen himmaa kun olin yöl töissä, muut jatko viel sillonki, mut nyt alkaa mulla revanssia :D

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Decion

Posts: 1,569

#65 • • Decion Koneradio

Cyrez, 4.5.2008 14:22:
---
Sensuurikalastaja, 4.5.2008 14:16:
Niinkuin edellä jo mainittu niin mökkiseikkailuja harrasteltii ja välillä miltein alkoi jopa meno itseäkin hirvittää *sydän*

---
Menikö perjantai viel samois tunnelmis? Vai ootteko vieläkin tunnelmis?*uros*



vieläkin ollaan kännissä!!!

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

shkuroff

Posts: 583

#66 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Madwave kiittää ja kumartaa!! Jälleen kerran mahtavat kemut, joista suuret kiitokset jaetaan tasapuolisesti seuraaville :

Kaikki Te bilettäjät, jotka saavuitte paikalle ja teitte illasta unohtumattoman!
Poliisi, Genix , Meke, Swoosh, Epyx, Cyrez ja Quakey mahtavista seteistä!
Tero "The Driver" Kalliokoski, Sami Hamilo, Aki Valo, RX , Minna, Markku "Iron Man Meke" Rantanen vielä kerran, Beliar, Juki 54, Auku, Uzu ja kaikki te, jotka autoitte bileiden toteuttamisessa!


Seuraavaksi sitten Bora Boran houseilut Mixeissa toukokuun 23. päivä ja tietty vuoden parhaat bileet aka Tidy Finland yo-talolla 6. päivä kesäkuuta!!! Kaikki paikalle ! :)

T: Sergei / Madwave

--
Support your local madness dealer!

Avatar
#68 • • Krankkenhakken Guest
Niimpä. *täh*
Jahas

Posts: 1,435

#70 • • Jahas

Quakey, 19.5.2008 12:23:
---
hallusinogenetic, 11.5.2008 11:24:
eikö kemuista saha kuvia klubbarii olleskaa..?

---


niipä :S



Mulla on koneella ihan muutamia ruutuja täältä, ja lähinnä vain soittajista. Mut kaipa voin ne tänään tänne ladata, josko haluatte.
Ozma

Posts: 867

#71 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
tamperetta vaivaa kuvaajapuutos ... pitais varmaan saada ostettua se Canon 350D + linssi pian! :) Varsinkin kun Juki54 ottaa vaan noita taidekuvia ;) Enemman tarvis ihmisista semmosia kivoja kuvia joista jokainen voi bongata itsensa ja nauraa kuinka kannissa ollut. Tosin taitaa klubbarin rajat tulla vastaan. Voihan niita tosin pistaa omaa kuvapalveluun ja linkkia tanne :)
hallusinogenetic

Posts: 49

#72 • • hallusinogenetic

Ozma, 19.5.2008 14:15:
tamperetta vaivaa kuvaajapuutos ... pitais varmaan saada ostettua se Canon 350D + linssi pian! :) Varsinkin kun Juki54 ottaa vaan noita taidekuvia ;) Enemman tarvis ihmisista semmosia kivoja kuvia joista jokainen voi bongata itsensa ja nauraa kuinka kannissa ollut. Tosin taitaa klubbarin rajat tulla vastaan. Voihan niita tosin pistaa omaa kuvapalveluun ja linkkia tanne :)



nimenomaa,näkisin et ollaan asian ytimessä=)
Ozma

Posts: 867

#73 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

hallusinogenetic, 19.5.2008 16:30:
nimenomaa,näkisin et ollaan asian ytimessä=)


Niin just! Saakoot taiteilijasielut pitaa klubbarin ittellaan *hihu*
ravec

Posts: 1,102

#74 • • ravec
ite otan joka bileistä kuvia, mutta tolla pokkarilla ei voi ottaa ihmisistä kuvia.
Se vaan ei ole tarpeeksi hyvä siihen.

Sillä saa kyllä fiilari kuvia, ihan jees
http://ravec.1g.fi/kuvat/MADWAVE+vs+FINRG+30.4.2008+%40+Tampere/


vaivaa rahapuutos.
mulla on ihan kiva ana järkkäri, mutt...se touhu ei ole kannattavaa.
filmirulla+kehitys+kuvamaksut+käsipelin scannaus ja kuvien editointi.

Sitten kun mulla on varaa ostan jonkun D400 ja jonkun 1.4-1.6 valovoimasen putken.
Ozma

Posts: 867

#75 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Itse tässä suunnitellut käytettyä 350D + Canon EF 50mm f/1.8 II. Siinä 400eur hujakoilla mentäisiin. Tietääkseni pitäisi vielä riittää bilekuvaukseen aika mainiosti. Todellisuuttahan ei tiedä ennen kuin kokeilee :D