MADWAVE vs. FINRG 30.4.2008

75 posts, 4 pages, 19,561 views

FINRG Recordings

Posts: 128

#41 • • FINRG Recordings
Tapahtumassa FINRG tiski jossa kevään kunniaksi paljon alehintaisia poistotuotteita!
Meke

Posts: 2,083

#42 • • Meke GT Digital, BCN Records
Klubin terassi on auki myös myöhään yöhön asti joten eiköhän kaikki sinne sankoin joukoin juomaan etkoilu kaljat. Ysiltä jatkuu sisällä *känni*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

SuperSalmiak

Posts: 95

#43 • • SuperSalmiak
KIITOS-KIITOS ja vielä kerran KIITOOS. *jiihaa**jiihaa*Viimeset kolme tuntia oli alusta loppuun niin mahtavaa, että...olen sanaton. Nyt kolahti pitkästä aikaa oikein kunnolla. Kiitos tästä vapusta. Nyt aamupuurolle ja sit *nukkuu*
Horzi

Posts: 646

#44 • • Horzi FINRG Recordings
Oli kyl mahtava meininki paikan päällä. *hymy* Kiitos!
ravec

Posts: 1,102

#45 • • Edited ravec
Aika raskaat 3 päivää olleet tällä viikolla. duunin jälkeen 2,5h unet olivat paikallaan.
Safka-kahvi-biosorin kromi2+cayanne valmiste suuhun, pikkusen etkoilun poikasta ja sit menoks.


Aika maistuva ilta... siis todella maistuva.
"i dont mean drinkaboll"

10 minuuttia mennyt ajatuksen kuvailuun....

Tulimme pikkasen Sergein alotuksen jälkeen ja sytyimme heti tuleen.
Kevään tuoma lämpö oli mukavaa.
Ihmiset olivat iloisia ja osa loisti jo olemuksellaan.

Edit 2: siis genix olikin poliisi ja iih...pää hajoo...
Sergei johdatteli Poliisia kohti ja uuuuh... jo 8minuutin jälkeen olin "tää on mun Dj".

Siis Poliisin setissä oli rakkautta ensi silmäyksellä. Viinirypäle mehu on todella maistuvaa kesken setin... ja eikun liikkumaan tunteiden ja sykäyksien tahdissa uudestaan.
Olisin halunnut sedän jatkavan aina vaan...

Genixin setti antoi mulle turvotusta jalkoihin.
Palautui monien vuosien takaiset tunteet ja Mä tartten Genixin hoitoa lisää ....päätin ihan selkeästi.

Epyx & Cyrez live ....hmmm...empä ollut törmännyt heihin ennemmin.
Aika vapauttavaa....eka 15min...meni rentoutuessa heidän darkempaan beattiin.
vesi, redbull, ulkoilmaa...ja back tamppaus. ja nyt voi sanoa että tamppausta oli mukana.
Siitäkin on hetki...että voi sanoa oikeesti tampanneensa.

Sitten vanha alkoi väsyä ja piti ottaa illan ekat 20min...puhdasta pousaamista.
aplari, vesi, pringless...happea.
Ja Meke vs Swoosh lähtivät liikkeelle aeron skandiravenaviationin muodossa "tuskin oli tuo lento" mut NAM. tuohon mennessä jo aattelin että perk*le...Sergei vetäs nyt maton alta...koska
oli niin hyvä ilta ollut jo tuohon mennessä.....mutta

Eli Ilta oli niin loistava.
Kiitos Sergei.

Ehkä vanhus ei muista enään...mutta parhaimmat muistaa aina kaihoisasti.
Tämä tulee muistumaan....samassa lokerikossa kuin...eka housenation, weekender, planetit, the tower, labyt, lp:t, messilä goes techno :)

Ja kuvat: http://ravec.1g.fi/kuvat/MADWAVE+vs+FINRG+30.4.2008+%40+Tampere/
Videot uppaantuu juuri.

edit: link
edit: sekoilua, kun luulee esiintyvän artistin olevan eri "nolo"
André

Posts: 457

#46 • • Edited André Madwave, Force
Tää oli taas mun iltani. Aivan loistava fiilis jäi päälle, tosin se loppuu lyhyeen kun menen puolen tunnin kuluttua töihin... Miinuksia ei oikein löydy koko illasta, tietenkin satunnaiset jaloilla tanssijat on aina mutta ei mitään järjestelyiden puolesta.

Sergei soitti taas sellaisen mukavan setin. *sydän*

Poliisi: yritin alku illasta muistella viime kertaa kun olen kuullut poliisia mutta en sitä päähäni saanut. Ei se mitään setti ainakin toimi loistavasti.

Genix: ensimmäinen kerta kun kuulen herran settiä ja kyllä se sytytti.

Epyx & Cyrez: aivan mahtavaa, taas huomasin omat rajani ja Ravecin tavoin piti "tankata" että jaksoi tampata *hymy*

Meke vs Swoosh: KIITOS.

Kaikin puolin siis loistava ilta musiikin saralla. Hyvä fiilis jäi ja tätä lisää.

Kiitos järjestävälle taholle, loistava toteutus jälleen kerran.

EDIT: soittajat oikeisiin kohtiin *blush*
serotonot

Posts: 3,137

#47 • • serotonot Paul Easy
Ettei mene puurot ja vellit sekaisin niin mun ja Genixin settien paikat vaihtui siis keskenään, ku herran lento oli myöhässä.

Eli sergein jälkeen oli poliisi ja sitten vasta genix.

Mut oli kyl iha reiviä, niinku vappuna pitääki olla
Michelle.s

Posts: 78

#48 • • Michelle.s Amatööri
Tämäkin viihtyi vallan mukavasti mestoilla ja kiitos niille muutamille tutuille, ketä jaksoivat tulla moikkaamaan, kun itse ei paljoa päässyt liikkumaan ja kiertelemään. :)
Musiikki oli varsin maistuvaa, limsaa oli tarpeeksi ja tuoli pehmeä... Ja sitä stroboa ei ole koskaan liikaa... ;)
Emma

Posts: 54

#49 • • Emma
oli aivan mahtavat bileet *pihkassa*
hallusinogenetic

Posts: 49

#50 • • hallusinogenetic
harvemmin tulee oltua bileissä mis jokainen setti kolahtaa..eilen kolahti..helwetin hyvät bileet!
Kondomi

Posts: 2

#51 • • Kondomi
Oli kyl tosi hienot bileet! HC kolahti hulluna!
Avatar
#52 • • Edited Krankkenhakken Guest
Kivat vappubileet oli! *aplodit* Saavuttiin kaverin kaa ensimmäisinä paikalle, porukka ei meinannu mitenkään mennä tanssiin mut sit ku frendin kaa ite mentiin ni kaikki muutki tuli mukaan. :D Sergei sai jalat liikkeelle tosi kivasti! Genixi ei oikeen iskeny vaikka musa oli hyvää, johtu ehkä väsymyksestä ja kiristävästä topista. *nauru* Epyx & Cyrezin darkempi setti sai mut ihan syttyyn ja tamppasin hulluna. *jiihaa* Meken ja Swooshin settiä ootin kuin kuuta nousevaa ja se olikin pirun kova! Harmi vaan et piti lähtee jo kolmen jälkee et kerkes bussiin. :< Mut väsyttikin jo sillon kovasti. :D

Ravecin videoissa hohdan kivasti neon-oranssina! *hih*
ravec

Posts: 1,102

#53 • • ravec

-disease, 1.5.2008 21:38:


Ravecin videoissa hohdan kivasti neon-oranssina! *hih*



Toivottavasti ulkona otetut kuvat oli jees *nauru*
Avatar
#54 • • Krankkenhakken Guest

ravec, 1.5.2008 21:57:
---
-disease, 1.5.2008 21:38:


Ravecin videoissa hohdan kivasti neon-oranssina! *hih*

---


Toivottavasti ulkona otetut kuvat oli jees *nauru*



Siis kuvasiks meitä salaa? : DD Tosin kyl joku kaljupää kuvaili kans mut mun omal kameral. :D
André

Posts: 457

#55 • • André Madwave, Force

-disease, 2.5.2008 00:45:

Siis kuvasiks meitä salaa? : DD Tosin kyl joku kaljupää kuvaili kans mut mun omal kameral. :D



Minulta ainakin kysyitte tupakka paikalla, vosinko ottaa kuvan teistä ja osoitin raveccia ja sanoin että osaa kuvata paremmin. Eli siis salaa *joo* *nauru* *pepsodent*
Avatar
#56 • • Krankkenhakken Guest

André(cosmo), 2.5.2008 00:53:
---
-disease, 2.5.2008 00:45:

Siis kuvasiks meitä salaa? : DD Tosin kyl joku kaljupää kuvaili kans mut mun omal kameral. :D

---


Minulta ainakin kysyitte tupakka paikalla, vosinko ottaa kuvan teistä ja osoitin raveccia ja sanoin että osaa kuvata paremmin. Eli siis salaa *joo* *nauru* *pepsodent*



Aijjuuniin. :D
Johnson

Posts: 123

#57 • • Johnson RAF
Oli oikein kivat bileet! Omasta mielestä poliisi pisti pippalot kunnolla käyntiin ja samalla soitti ehdottomasti illan parhaan setin! Epyx & Cyrez sekä Swoosh & Meke soitti myös loistavat setit. Quakey tuli missattua ja Sergei fiilisteltyä terassilla. Totaali pettymys oli Genix joka alkoi lähinnä puuduttaan kun oli päässyt vauhtiin Poliisin setin aikana, olis ehkä toiminut sen alkuperäisen aikataulun mukaisesti paremmin.

Kaiken kaikkiaan hyvää musiikkia ja loistavat bileet.
Epyx

Posts: 466

#58 • • Epyx
jesh, kaikin puolin hemmetin hyvin järkätyt bileet ja soittaminen oli todella kivaa.humalakin tais käydä tervehtimässä.muutenkin ihan ykkös vappu, onneks jäätiin viel lisäyöks mestoille niin saatiin hemmetin mukavat mökkiseikkailutkin
Avatar
#59 • • Cyrez Guest

Epyx, 3.5.2008 18:29:
jesh, kaikin puolin hemmetin hyvin järkätyt bileet ja soittaminen oli todella kivaa.humalakin tais käydä tervehtimässä.muutenkin ihan ykkös vappu, onneks jäätiin viel lisäyöks mestoille niin saatiin hemmetin mukavat mökkiseikkailutkin

Joo oli kyl niin bueno vappu kaikinpuolin et vielki hymyilyttää. Vaik eilen illal hymy oliki kaukana*hikoil* Ja joo, kuulin et saatto yks tai kaks olutta siin muutaman päivän sisäl maistuu *känni*
*minttu*

Posts: 366

#60 • • *minttu*

Cyrez, 3.5.2008 18:45:
---
Epyx, 3.5.2008 18:29:
jesh, kaikin puolin hemmetin hyvin järkätyt bileet ja soittaminen oli todella kivaa.humalakin tais käydä tervehtimässä.muutenkin ihan ykkös vappu, onneks jäätiin viel lisäyöks mestoille niin saatiin hemmetin mukavat mökkiseikkailutkin

---
Joo oli kyl niin bueno vappu kaikinpuolin et vielki hymyilyttää. Vaik eilen illal hymy oliki kaukana*hikoil* Ja joo, kuulin et saatto yks tai kaks olutta siin muutaman päivän sisäl maistuu *känni*



Mr Nice Guys :D:D:D

Muksaa oli, vappukänni jatkui pitkälle seuraavaan päivään. Väsy tuli ehkä liiankin aikaisin vapunpäivän iltana...Oon ilmeisesti tullu vanhaks tjtn *ding*

Lentoemo kiittää ja kuittaa *piis*