44 posts, 3 pages, 6,096 views
Paikan valintaan vaikutti mm. se että ukko kun ei ole halvimmasta päästä tarvitaan kohtalaisen monta bilettäjää kattamaan äijän kuluja. Screen isännöi myös kahta huonetta tämän vuoden Koneistossa kahtena päivänä ja teema juontaa osittain juurensa myös siitä. Toki myös se että kaikki tilat ei aina ole vapaina rajaa osan paikoista pois.
mä oon jo tuolla!!
PeryMason:
Huomen pitää liput hakee.. toivottavasti ei oo loppuumyyty.....???
nipsukeiju:
Hii...tännepä vie tämänkin keijun tie
Taika:
---
Ja muista se kassillinen tikkareita! Tänne mennään sit kans bilettämään eli tanssimaan, viime kertainen ördäily riitti ainakin mulle vähäks aikaa..*nauraa* MelodyPopsit mukaan ja menoks!
nipsukeiju:
Juu, iso kasa tikkareita mukaa ja mähän en muuta teekää ku tamppaan ja soitan samalla säkkijärvenpolkkaa Muistaakseni olin viimeksi hesperiassaki ihan selvinpäin joten kuin taas eräät kaksi nimeltämainitsematonta(vaikee sana) henkilöä Mä oon ihan vesi selvä Joks osaat säkkijärvenpolkan ulkoo?
Taika:
En mä oo viel ehtinyt harjoittelemaan Säkkijärven polkkaa mut onhan meillä alku-ilta aikaa*nauru* Hanna parka..Se varmaan toivoo etten löydä yhtään tikkaria tästä kaupungista mut mähän etsin ne vaikka kiven alta*pahis*
Säkkijärven polkkaa ja polkkaa sit illalla..*heiii*