Screen >The Koneisto Experience >28/05/2003 >Carl Cox

44 posts, 3 pages, 6,117 views

trance moon

#21 • • trance moon ZamZa...
Pakko jättää väliin.... *nyyh**pupu*
Mark

#22 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tuntematon:

Paikan valintaan vaikutti mm. se että ukko kun ei ole halvimmasta päästä tarvitaan kohtalaisen monta bilettäjää kattamaan äijän kuluja. Screen isännöi myös kahta huonetta tämän vuoden Koneistossa kahtena päivänä ja teema juontaa osittain juurensa myös siitä. Toki myös se että kaikki tilat ei aina ole vapaina rajaa osan paikoista pois.

onks merikaapelihalli käytössä? *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

#23 • • milla
kuilu:

Mut ei kai sua sellanen mallityttötungos haittais..?*vink**vink*

hei. ai laav mallitsubut*iloinen*
kuilu:

Täähän o vast toukokuun lopulla?*voiei*Exä tuu ees seuraavaa Ykkösee?*täh*Jos et, ni se on porttari lakkiaispäivänä…*joo**täh*

yritän tulla. pakastan mummoni lennän luoksesi!
ATD

#24 • • ATD
varmaan vois lippui lähtee ostaa..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

LauriA

#25 • • LauriA Creative
Joo älkää ihmiset välittäkö kuilun nihkeilystä ;) Mun mielestä kaikki teknompi soundi kuuluu halleihin ;) Jos merikaapelihalli on käytössä niin ite en ainakaan parempaa tilaa voisi toivoa :) Mistress Barbara viime koneistossa oli jotain ihan levotonta! pari tuhatta ihmistä tanssimas hymysuin teknoo, joista vielä merkittävä osa myös naisia! *sydän* *sydän*

Kaapelilla nähdään!

-L

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

Inferno

#26 • • Inferno [Terrorcraft]
mä oon jo tuolla!!*sydän**ökkö**super*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

#27 • • ikj Guest
Phobos:

mä oon jo tuolla!!*sydän**ökkö**super*

niin mieki!
anonymous

#28 • • anonymous
Tapahtumatiedot päivitetty :)
Everes

#29 • • Everes
carl cox! aaaah.. harmin paikka. voivoi. pitää yrittää bilettää sit KOKO viikko ku pääsen pois intistä... ei mikään muu voi korvata sitä että oon intissä kiinni JUURI CARL COXIN soittaessa kaapelitehtaalla..*uros*

--
living in irresponsible selibacy

anonymous

#30 • • anonymous
Ennakkobileet siis perjantaina 23/05 Kermassa *hymy*
Teknon maailmaan johdattelemassa Kiki Berliinistä sekä
Orkidea. Sisään 4 ekua Screenin ennakolla. Kermasta myös
saatavilla lippuja Kaapelille.

CARL COX PRE-PARTY > 23/05/2003
JACK @ KERMA
4 with Screen advance ticket

MAIN ROOM
Kiki [Mayday / City Rockers - Berlin]
Orkidea [Jack / Unity]

REDRUM
Ihana Superstars
Tonyw

#31 • • Tonyw Manufackture
oijoijoi *ökkö* prebileitä ei kait voi missata *hymy*
main eventistä puhumattakaan *sydän*
keijukainen

#32 • • keijukainen kiksumurmeli
Hii...tännepä vie tämänkin keijun tie *plur*

--
*seepla*

wattsson

#33 • • wattsson
Huomen pitää liput hakee.. toivottavasti ei oo loppuumyyty.....??? *ding*
anonymous

#34 • • anonymous

PeryMason:
Huomen pitää liput hakee.. toivottavasti ei oo loppuumyyty.....??? *ding*

Lippuja on toistaiseksi saatavilla Street Beatistä sekä Lippupalvelusta.
Jos ei kumpaankaan millään kerkeä niin liput saa kätevästi myös Lippupalvelun
nettikaupasta. Lippuja säästetään jonkin verran myös ovelle mattimyöhäsiä
varten :)
#35 • • Taika Guest

nipsukeiju:
Hii...tännepä vie tämänkin keijun tie *plur*

Ja muista se kassillinen tikkareita!*plur* Tänne mennään sit kans bilettämään eli tanssimaan, viime kertainen ördäily riitti ainakin mulle vähäks aikaa..*vink**nauraa* MelodyPopsit mukaan ja menoks!*plur*
keijukainen

#36 • • keijukainen kiksumurmeli

Taika:

---

Ja muista se kassillinen tikkareita!*plur* Tänne mennään sit kans bilettämään eli tanssimaan, viime kertainen ördäily riitti ainakin mulle vähäks aikaa..*vink**nauraa* MelodyPopsit mukaan ja menoks!*plur*

Juu, iso kasa tikkareita mukaa *plur* ja mähän en muuta teekää ku tamppaan ja soitan samalla säkkijärvenpolkkaa *iloinen* Muistaakseni olin viimeksi hesperiassaki ihan selvinpäin joten kuin taas eräät kaksi nimeltämainitsematonta(vaikee sana) henkilöä *iloinen**vink* Mä oon ihan vesi selvä *plur* Joks osaat säkkijärvenpolkan ulkoo? *iloinen*

--
*seepla*

milla

#37 • • milla
voi v*ttu:( oon ollu vapusta asti kilttinä kotona ja odottanu näitä.. ja nyt oon kipee.. saas nähä mitä tästki tulee*uuh*
#38 • • Jazz Guest
Tänään jyrähtää. Paikalla ollaan, kunnosta en tiedä.
#39 • • Taika Guest

nipsukeiju:
Juu, iso kasa tikkareita mukaa *plur* ja mähän en muuta teekää ku tamppaan ja soitan samalla säkkijärvenpolkkaa *iloinen* Muistaakseni olin viimeksi hesperiassaki ihan selvinpäin joten kuin taas eräät kaksi nimeltämainitsematonta(vaikee sana) henkilöä *iloinen**vink* Mä oon ihan vesi selvä *plur* Joks osaat säkkijärvenpolkan ulkoo? *iloinen*

En mä oo viel ehtinyt harjoittelemaan Säkkijärven polkkaa mut onhan meillä alku-ilta aikaa*nauru* Hanna parka..Se varmaan toivoo etten löydä yhtään tikkaria tästä kaupungista mut mähän etsin ne vaikka kiven alta*pahis*
Säkkijärven polkkaa ja polkkaa sit illalla..*heiii**plur*
super-enkuli

#40 • • super-enkuli

Taika:
En mä oo viel ehtinyt harjoittelemaan Säkkijärven polkkaa mut onhan meillä alku-ilta aikaa*nauru* Hanna parka..Se varmaan toivoo etten löydä yhtään tikkaria tästä kaupungista mut mähän etsin ne vaikka kiven alta*pahis*
Säkkijärven polkkaa ja polkkaa sit illalla..*heiii**plur*

*nauru* Tahtoo kuulla sit illalla teijän soitantoa... *iloinen* *nauru*

onko mahdollisuus esittää toiveita kappaleesta? toi säkkijärvenpolkka ei henkilökohtaisesti kolahda mulle, mut hämähämhäkki ois kiva kuulla..*iloinen**nauru*...*justjoo*...sekoaa... aikaa on aivan liikaa... mut illalla CARL COX!!!! tähän sopis ökkö hymiö, mut se on riistetty pois..

ei jaksa odottaa...

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex