Screen >The Koneisto Experience >28/05/2003 >Carl Cox

44 posts, 3 pages, 6,080 views

anonymous

#1 • • anonymous
[img]HTTP://www.screenclub.net/transfer/klubitus_03-05-28_cox.gif[/img]

[img]HTTP://www.screenclub.net/transfer/platinum_03-05-28_cox.jpg[/img]

28/05/2003
Kaapelitehdas, Helsinki, Finland

MAIN ARENA Merikaapelihalli (½)
Carl Cox
Jay Mellin

Micko & Uzi - visuals
Jooga Jykylä - lights
Precision Audio - sound

ON STAGE
Capoeira team Cuidado
Nexus Extreme

LOUNGE Hima & Sali
Orkidea (chill-out set)
Hiski & Pinnie

TICKETS STILL AVAILABLE (20 / K-18)
www.lippupalvelu.fi - 0600-10-800 (1 /min+pvm)
www.streetbeat.ac - 09.632.630

TRAVEL
Tampere / Turku
Petra 041.519.3891

PRE-PARTY > 23/05 > JACK @ KERMA
4 with Screen advance ticket
Kiki [Mayday / City Rockers - Berlin]
Orkidea [Jack / Unity]
Ihana Superstars

AFTER HOURS > 29/05 > ILLUSIONS @ NOSTURI
from 05 till late
Jokke
Lil' Tony
Perwert (live)
Hiski & Pinnie

MORE INFO
www.screenclub.net
www.koneisto.com
www.carlcox.com

CU SOON!
Screen Team 2003

[muokattu 3.5.2003 17:49]

[muokattu 15.5.2003 22:00]

[muokattu 15.5.2003 22:17]
#2 • • tuntematon Guest
carl cox!!!
r0n

#3 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
corl cax!!

--
6er reihe

FreeFall

#4 • • FreeFall music addict
CARL COX!!! *pihkassa*
*ökkö*

--
Lintuperspektiivi

#5 • • tuntematon Guest
CARL COXXX!!!!
#6 • • ikj Guest
tuntematon:

CARL COXXX!!!!

toi oli mun...mut mä sanon uudestaan CARL COX!!!
Mao & Taikahattu

#7 • • Mao & Taikahattu UG-///
Kyllä!!! Carl Cox!!! *ökkö*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Ant

#8 • • Ant africant
jibijibijeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! *plur**plur**plur*

--
...antwillalwaysbewithyou...

She

#9 • • She
Jaa kuka? Koksin Kake jaa....*joo*

[muokattu 18.4.2003 15:24]
#10 • • tuntematon Guest
kuilu:

No huhhuh, ei kovin! Tässä on Skriinin sabluunan vastaanpanematon voima, pydee raahaa tällasiaki artisteja mestoille! Onneks pitäis olla bäk Damista tähän mennessä, ja jo nyt ilmoitan et kaks lippua pitää olla meitsiä venaamassa! Prkle! Jos jotenki missaan, ni…

”Muistatkos kuka Kaivoon putosi, muistatkos sinä sen, mitä!?””Ensin putosit sinä, sitten putosin minä, ou jee, ou jee!”*nauraa*

Joutuu soittaa Chicagon Crobarin liven puhki, nyt voi ja uskaltaa!

*piis*

- kaarlohymiökyrvät -

Mark

#11 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tätä ei voine jättää väliin *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

super-enkuli

#12 • • super-enkuli
Iiik...tämäkin vielä!!! miten mun rauhalliselle toukokuulle käy...apuva.. Carl Cox...pakko päästä kattomaan! *ökkö*

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Karski

#13 • • Karski Pomon kätyri
Just myyvä toi 'the Koneisto experience' -teemanimi *justjoo*

Tää on pakko missata *igor*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anonymous

#14 • • anonymous
Lipunmyynti alkaa 24.4. Lippupalvelussa sekä Street Beatissa.

Lippuja saatavilla myös 26.4. Screenin kauden päättäjäisistä Kaivohuoneella.
#15 • • tuntematon Guest
Carl Cox *nauru* ja vielä kaapelitehtaassa. Tätä i voi jättäväväliin. Toivottavasti olisi iso sali käytössä.*super*
Henna

#16 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Onhan se kaapelille tultava, ja igor kans... *igor*
milla

#17 • • milla
hei syväkuilu, älä oo noin nihkee*igor* ;)

mä oon tääl \o/
Mark

#18 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kuilu:

Btw, hyvä että Skriinillä on muutto edessä, mielenkiinnolla odotan uutta venueta, ei ainakaan kauheesti voi huonontaa Kaivosta. Siis jos Stadissa pysyy! Toivotaan, ettei Turkusen posse oo täysin pyörittäny orgia perusteettomaan nousuhuumaan…*justjoo*

jaa mikäs läppä tää on? Missä sanotaan että skriini muuttaa...? *täh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#19 • • tuntematon Guest
Kiitos kaikista palautteista, ilman niitä voimme vain arvailla mistä ihmiset pitävät tai ei.

Koska illan teema tuntuu aiheuttavan jyrkkiä mielipiteitä haluan hieman valottaa miten homma käytännössä toimii.

Eli tapahtuma on täysin Screenin järjestämä. Teemme luonnollisesti parhaamme että myös käytännön järjestelyt toimisivat parhaalla mahdollisella tavalla. Itse olemme ensimmäistä kertaa Kaapelilla ja yritämme oppia muiden siellä pidettyjen bileiden virheistä sekä käyttää hyväksi toimivaksi havaittuja järjestelyjä. Tähän liittyen jos on ehdotuksia tai ideoita ovat ne enemmän kun tervetulleita vielä tässä vaiheessa kun asioihin voi vaikuttaa :)

Paikan valintaan vaikutti mm. se että ukko kun ei ole halvimmasta päästä tarvitaan kohtalaisen monta bilettäjää kattamaan äijän kuluja. Screen isännöi myös kahta huonetta tämän vuoden Koneistossa kahtena päivänä ja teema juontaa osittain juurensa myös siitä. Toki myös se että kaikki tilat ei aina ole vapaina rajaa osan paikoista pois.

Kiitos myös tässä vaiheessa jo etukäteen kaikille tulijoille jotka loppupeleissä mahdollistavat sen että tämänkin tasoiset äijät saadaan vihdoin tänne asti :)

tnx,

micko / screen
milla

#20 • • milla
kuilu:

milla:hei syväkuilu, älä oo noin nihkee*igor* ;)
Jos oot juonu skumppaa leppeän lämpimällä terassilla ja mansikoita tähtien alla, ja samalla lempee läski neekeri on soittanu helmeimpiä housubiisejä vain sinun suurille silmilles… Ni mä en aio sitä muistoa pilata sillä syyhkyilyllä mitä Kaapelilla on aina odotettavissa…

Tungosta, tylyä kohtelua, vittumaisia kyttiä, ylihintasta nestettä ja ennen kaikkea älytöntä ja täysin perusteetonta haippausta.

Jos arvaan etukäteen, ettei todellakaan tule nauttimaan tapahtumasta, en enää väkisin sinne tunge! Olen jo ohittanut vaiheen, jolloin täytyy, on suorastaan ”pakko”, mennä jokaikisiin kissanristiäisiin ja supermegahypemustgohäppeningeihin. Katokkaas, ku tulee parrankasvua, ni tulee myös valikoivuutta lisää, kakki paska ei enää meekkää alas nii helposti!*eiei*

Eli jos joku on nihkee, ni se joka teki päätöksen pistää tän tapahtuman Kaapelille. IMHO. Vähän ku mä reenauttaisin Vierikolle jopnkun Camus’n Sivullisen superhienona monologina ja sit pistäisin sen esiintymään Korkeasaaren yleisövessaan keskellä syysmyrskyjä…

Koneistossa (ja sen off-tapahtumissa) inhimillisesti kohdellaan vain ulkomaisia artisteja ja lehdistöä. Ja niitä nuoleskellaanki sitten arvatkaa kenen kustannuksella? Laskekaa vessajonot ja voittakaa matka Manilaan!

ymmärrän pointtis. ja varmasti olis mukavempaa jossai klupil. mut niinku micko sanoi, ei varat riitä moiseen. mä en o niin valikoiva, ehkä sit kun toi parta alkaa kasvamaan*iloinen*

täytyy viel sanoo et enemmän ku halleja, mä vihaan tungosta.
kuilu:

Ai samoin ku olit Ykkösen avajaisissa...?*joo*

six ihmettelenkin et kuin et tuu tänne, koska en ollu tuolla ykköses. luulis et on jo ikävä! *plur*