http://www.students.oamk.fi/~t5veja00/buuren/
449 posts, 23 pages, 98,792 views
pördis, 19.2.2008 23:09:
---
---
Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.
Kiitän jo etukäteen
mikke, 19.2.2008 23:12:
---
---
---
Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.
Kiitän jo etukäteen
---
Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)
on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna
Daniel Braun, 19.2.2008 23:29:
---
mikke, 19.2.2008 23:12:
---
---
---
Kiitän jo etukäteen
---
---
Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)
Tarsu, 20.2.2008 00:28:
---
---
Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
---
hitto, alkaako trance kuulostaan tältä?
voiskin ostaa jos löytyy 12" (ja varmaan löyty)
tomii, 20.2.2008 09:17:
---
---
---
Kyl.
---
---
(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.
tomii, 20.2.2008 09:17:
---
---
---
Kyl.
---
---
(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.
bastian|, 20.2.2008 09:37:
Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S
Daniel Braun, 20.2.2008 10:50:
---
Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S
---
Tunge nyt toi sun "progepaska" hevonkuuseen...!
Sä et vissiin edes ymmärrä mikä on termin "proge" tarkoitus/merkitys.
Ja toiseksi, opettele yhdyssanat, kiitos!
Kolmanneksi.
Kiva että diggaat polkasta ja muusta räimeestä, hyvät sulle.
Mut ei sitä tarvi mollata muita musiikkityylejä.
Voi voi jos sua ei miellytä, meitä muita ei kiinnosta.
Hitto, ignone on kiva.
dOrKA saa kaverin.
Kiitos ja hyvästi bastian ;)
Individual, 20.2.2008 11:03:
---
Daniel Braun, 20.2.2008 10:50:
---
---
Tunge nyt toi sun "progepaska" hevonkuuseen...!
Sä et vissiin edes ymmärrä mikä on termin "proge" tarkoitus/merkitys.
Ja toiseksi, opettele yhdyssanat, kiitos!
Kolmanneksi.
Kiva että diggaat polkasta ja muusta räimeestä, hyvät sulle.
Mut ei sitä tarvi mollata muita musiikkityylejä.
Voi voi jos sua ei miellytä, meitä muita ei kiinnosta.
Hitto, ignone on kiva.
dOrKA saa kaverin.
Kiitos ja hyvästi bastian ;)
---
Joo, aika samoilla linjoilla. Alkaa aikuisten oikeesti pikku hiljaa palaa käpy, kun tota "proge sitä ja proge tätä"- mantraa pitää tunkea joka vitun viestiin. Helvettiä sitten ostaa lippuja kotimaisiin tapahtumiin, jos kerta kaikissa tulee vaan prokea. Jos tää kyseinen tapaus ees tunnistaa koko musiikkia. Epäilen vahvasti. Muuta sinne vitun Hollantiin, niin saat kuunnella 24/7 sitä muovista leffasämple haartstylee.
Kuunteleppas tosta alhaalta toi mun kiksumix, jos siitä vaikka olis ensiavuksi.tomii,
(OT)
Holle, 20.2.2008 11:33:
---
Kuunteleppas tosta alhaalta toi mun kiksumix, jos siitä vaikka olis ensiavuksi.
bastian|, 20.2.2008 11:27:
Kukaan mistään Hardstylestä ole edes puhunut. Pirun hyvää musaa en kiellä.