Colors presents nro. 1 dj of the world Armin van Buuren 16.2.2008

449 posts, 23 pages, 95,005 views

Josssu

Posts: 506

#341 • • Josssu
Ainiin sekin vielä *nauru* Osaan kuvitella itteni siel kompuroimassa. Siin lavan edes oli meinaa sellanen kiva mukkura maassa. Se+korkkarit+lasinsirut= hatara yhdistelmä.
Ninuzka

Posts: 46

#342 • • Ninuzka
Bileet oli ihan jees, ei mitää ennakko-odotuksia jne. Se oli kyl virhe et lähettiin liikenteeseen aivan liian myöhään, ja päästiin sisälle vast puolenyön aikoihin. *hmph* Ihan vitusti porukkaa, ei se muuten haitannut mut harmitti vaan ettei edes viitsinyt yrittää lähtee änkee sinne tanssilattialle lähemmäs dj-koppia, eli ihan suosiolla jäin jammailee siihen reunaan. Aika tungosta jo siinäkin, mut minkäs teet!

Arminin alotus oli aika juustoa ja frendinkaa jo funtsittiin ettei jakseta kauaa notkuu mestoil, mut sit rupes soundi maistuu ni ei vaan pystynyt olla menemättä takas tanssimaan ja sitä oikeen innostuikin!!*jiihaa* Hei miks jengin pitää olla niin urpoja et lähtee ryysii juomat käsissä sinne tungokseen vaik tasapainokin on ihan hukassa??....ihme spedeilyä!! *toktok* Tupakkakoppikin oli aika hanurista, mut pääasia et sai edes jossain polttaa.. Lopputulos koko illasta oli kuitenkin varsin bueno!*plur* Väsymys kyl yllätti ihan lopussa ja jalat muussina, joten tehtiin fiksusti ku päästiin just ennen pahinta ryysistä lähtee pois. Tietty sit missattiin loppuhuipennus, mut olihan se ilta jo muutenki ihan superia..*hih*
AaKo

Posts: 637

#343 • • AaKo Tosi veivaaja
Armini kyl heitti huomattavasti paremman setin kuinviimeksi käydessään :) tykkäsin! harmi vaan ettei oltu ihan vielä täydessä kunnossa, mut yesh! tykkäsin!

videoshöw oli mielenkiintoista seurattavaa, kerran tosiaanki luulin että siellä alkaa pyöriin emmerdale *nauru* muutenki näky että oltiin panostettu siihen

Mutta ilta oli vallanmainio, tiiä miten tosta enää parantaa? niillä puitteilla mitä studio tilana on antaa.
..seuraavia colorseja odotellessa..

--
En se mää ollut!!!

dj upi

Posts: 1,835

#344 • • dj upi

xl8r, 17.2.2008 20:56:
---
dj upi, 17.2.2008 19:35:
Jos jollain muullaki ku mulla tinnittää vielä viikon päästä niin taitaapi olla Club Colors lain mukaan maksamassa viulut.

---


Minkähän lain? Suomen oikeusjärjestelmä perustuu myös järjen käyttöön, ja jos menet trance tapahtumaan ilman tulppia niin kuulovaurio on vähän niinkuin oma vika. Ihan vaan pikkuisen ihmetyttää tämä joka helvetin tapahtuman jälkeinen "yhyy, musiikki soi liian lujaa" winettäminen. OSTAKAA SAATANA KUULOSUOJAIMET! (tai kuunnelkaa vastaavasti kotonanne sitten yksinänne sitä musiikkia hiljaa)



Haha... Arvasin et taas nousee älämölö täällä kun pistän vähän eriävän mielipiteen. Pidän itsekin konemusasta mm. juuri siksi että bassonvibrat tuntuu kivalta mut esim. eilen kävin Cuba Cafessa kuuntelemassa teknoa ja oli tosi muikea soundi ja tuntu vartalossa hyvältä vaik ei korvia särkenykkään. Arminissa taas soundikin meni puuroiseksi eli ehkä olis saanu olla astetta isommat pa:t niin astetta pienemmällä volyymillä olis saanu myös paremmat vibat aikaseksi.

Lainsäädännöstä sen verran että niin se vaan menee vuoden 2007 alussa tulleen lain mukaan että tapahtumajärjestäjän on nimettävä vastuuhenkilö joka pitää huolen siitä että äänenpaine pysyy sallituissa rajoissa. Nämä rajat ovat tietysti säälittävän alhaiset enkä itsekään toivoisi niitä noudatettavan, saati sitten että joku klubijärkkäri siitä vielä laitettaisiin vastuuseen. Kommenttini olikin lähinnä retorinen. Itsekin olen ollut mukana järjestämässä erinäisiä tapahtumia ja niin se vain on että järjestäjistä riippumattomista syistä äänenvolyymilla on tapana nousta illan aikana ja mielestäni se on oikein hyvä niin, ihan jo fiiliksen takia. Silti täytyy muistaa että ihmisillä on rajansa ja suht kalliilla lipun hinnoilla olisi kiva kuulla ne biisit hyvällä soundilla (=ei tulppia). Itselläni on noin 20e maksavat earit mutta en ole niiden soundiin tyytyväinen, eikä klubikansalta voi vaatia 160e customeiden hankintaa joka lienee seuraava aste.

Noh, tinnitys loppu. Odotan vaan sitä kertaa kun se jää päälle. Ystävälleni kävi niin kun eräällä keikalla Semifinalissa miksaaja kämmäsi ja kuului joku ihme pamahdus. Tinnitys voi myös laueta takautuvasti, kuten eräällä Pop & Jazz-konservatorion rumpujensoiton opettajalla.

Jees. Mut hyvät bileet oli! Kiitos Colorsille kun jaksavat näitä rakentaa vuodesta toiseen! Ens kerralla vaan sit vähän enemmän decoja tms.. :)
aca

Posts: 108

#345 • • aca Trance Visual
videoshöw oli mielenkiintoista seurattavaa, kerran tosiaanki luulin että siellä alkaa pyöriin emmerdale *nauru* muutenki näky että oltiin panostettu siihen..


*pahis**pahis**aplodit**aplodit* joo mukavaa et maistu...... kun vaan ois plasmat pelittäny loppuun asti... tuli sit melkein 6 dv-kasettia videoo....... 5 menos koneelle

--
What do UFO´s and good VJs have in common?
You keep hearing about them, but never see any.

Razur

Posts: 3

#346 • • Razur
Onpahan nyt kuultu ja nähty tuokin keikka. Vähän jäi huono maku suuhun liiasta väkimäärästä. Mutta musiikki oli ihan ok, ja oli mukavaa jammailla sen mitä tilat antoi periksi. Tulipa myös todettua, että eipä nuo isot keikat juurikaan pienille paikallisille keikoille turpiin anna. Mutta, hienoa että jotkut jaksaa näitäkin järjestää, seuraavalla kerralla vaikka hinta ylös ja väkimäärää hieman alaspäin. Ellei sitten isompia tiloja löydy suomesta?
makelant

Posts: 8

#347 • • makelant ShUiz
Tämä taitaa olla yksi monesta joka ..... okei vanhuuttaa ... on ruvennut hiukan suojelemaan kuuloaan. Eli minulla on nuo hiukan hinnakkaammat suojat ( FinFonic ) ja 25db tuntui olevan äärimmäisen hyvä. Basson paine vartalolla ja silti kivan tasoisena kuuluva musa. En kyllä tuohon niitä hankkinut mutta äärimmäisen hyvät ovat. Suosittelen.. Jos paljon käy tuollaisissa tapahtumissa niin oman kuulon hinta on enemmän kuin 200 egee... Itse hommasi nuo siksi että kuulimme toisia kovassa vauhdissa rundaillessamme saksassa mopottimilla.
remotion

Posts: 5,283

#348 • • remotion nostatus guru

dj upi, 18.2.2008 18:24:
Noh, tinnitys loppu. Odotan vaan sitä kertaa kun se jää päälle. Ystävälleni kävi niin kun eräällä keikalla Semifinalissa miksaaja kämmäsi ja kuului joku ihme pamahdus. Tinnitys voi myös laueta takautuvasti, kuten eräällä Pop & Jazz-konservatorion rumpujensoiton opettajalla.



joo tuota kyllä pelkään eniten. inhottavaa vaan kun toinen oma elacin hävisi, ja nyt ois taas uus 160 setti edessä. pakko se vaan on hankkia koska terveyttä ei uskalla menettää. ostan tosin vaan 15eb suodattimilla. niin ei mee fiilikset.
dj upi

Posts: 1,835

#349 • • dj upi

remotion, 18.2.2008 19:19:
---
dj upi, 18.2.2008 18:24:
Noh, tinnitys loppu. Odotan vaan sitä kertaa kun se jää päälle. Ystävälleni kävi niin kun eräällä keikalla Semifinalissa miksaaja kämmäsi ja kuului joku ihme pamahdus. Tinnitys voi myös laueta takautuvasti, kuten eräällä Pop & Jazz-konservatorion rumpujensoiton opettajalla.

---


joo tuota kyllä pelkään eniten. inhottavaa vaan kun toinen oma elacin hävisi, ja nyt ois taas uus 160 setti edessä. pakko se vaan on hankkia koska terveyttä ei uskalla menettää. ostan tosin vaan 15eb suodattimilla. niin ei mee fiilikset.



Toi on saletisti hyvä idea :) Pitää varmaan laittaa ostoslistalle kun opiskelijan rahatilanne taas kesällä parantuu.
ramsau

Posts: 403

#350 • • ramsau chuck my norris

Individual, 18.2.2008 14:34:
---
MiMoSa, 18.2.2008 14:29:
---
ramsau, 17.2.2008 16:01:
Niijoo, Tiëstossa se oli Aitolehti kuka munas jälleen itsensä - eilen se oli Fingeroos. Oh god *ding*

---

Mitä se nyt taas on tehnyt?

---


Hei, hei, hei..juorut kehiin ja yhteiseen hyvään. *grr*


Eikös seiska ollut sitä varten? *whaat*
Haha, Enempi vähempi jätän spekulaatiot omaan koppaani.

"eskooooo eskooooo eskooooo anteeeeeeks soriiii.. eskoooo älä meee eskoooo" *eiei*
antti83

Posts: 206

#352 • • antti83
Olipas vallan mukava ilta. Lähtö meni harmittavan myöhään mutta pääsihän sitä sisälle reilun puolen tunnin odottelun jälkeen. Jarrellin setistä kerkesin kuulla loppua ja ainakin loppupäässä kuulosti oikein asialliselta. Armin oli kyllä juuri sitä mitä odotinkin, loistavaa settiä alusta loppuun ja mieshän oli yhtä hymyä koko soitannan ajan. Verrattuna Tieston puisevaan soitantaan Arminin iloisuus ja yleisön viihdytys oli kyllä ihan omaa luokkaansa. En kyllä ihmettele yhtään miksi tämä mies on maailman dj numero 1. Ja vielä nimmareitakin jakeli yleisölle, Tieston starailuun verrattuna mukavan maanläheistä ja ystävällistä toimintaa mieheltä kaikin puolin *hymy*

Minua ei se tungos haitannut, otin heti kärkeen vakiopaikkani ihan sieltä oikeasta takakulmasta lavan vierestä. Sieltä näki Arminin hyvin ja tungos ei vaivannut ollenkaan missään vaiheessa. Jos ei halua tungokseen niin ei kannata mennä sinne tanssilattialle, reunoilta löytyi kyllä hyvin tilaa. Studion ilmastointi oli jälleen kerran aivan perseestä, tosin tällä kertaa ilmaa riitti ainakin itselleni huomattavasti enemmän kuin Tieston keikalla. Kyllähän tuollaisen nimen saapuessa porukkaa riittää, tungoksen ei pitäisi olla kenellekään yllätys. Eipä minulla mitään kummempaa valitettavaa ole, kun suhtautuu jo alkuun positiivisesti niin ei tarvitse valittaa joka asiasta. Jatkakaahan Alex ja pojat samaan malliin *sydän*
calvin

Posts: 513

#353 • • Edited calvin

ProgettoPaperino, 18.2.2008 20:44:
Mun pokkarikameralla keikalta ottamani videonpätkät..



Minkäslaisella pokkarilla noi on kuvattu? Meikäläisen ixus 60:llä menee bassot aina aivan puuroks :(

Jahas eli näköjään panasonicilla kun otti silmän käteen ja vähä katteli *nauru*

Ainiin semmoinen tuli vielä mieleen että mitähän porukkaa ne oli jotka kuvas ja haastattatteli jengiä lontooks, että ollaanko tässä kohta jossain arminin dvd:llä ??*hikoil**hih*
Syntse

Posts: 1,652

#354 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

calvin, 18.2.2008 21:45:
---
ProgettoPaperino, 18.2.2008 20:44:
Mun pokkarikameralla keikalta ottamani videonpätkät..

---


Minkäslaisella pokkarilla noi on kuvattu? Meikäläisen ixus 60:llä menee bassot aina aivan puuroks :(

Jahas eli näköjään panasonicilla kun otti silmän käteen ja vähä katteli *nauru*



OT:na itse bile aiheeseen. Itse kun oon pokkarilla videoita napannut niin auttaa kun laittaa sormea siihen kameran mikrofonin eteen niin ääni hieman vaimentuu ja ei tuu ihan puuroa... ääntä kuitenkin riittää yleensä nois bileis et se sinne videolle kyl tulee.
Kartsa

Posts: 19

#355 • • Kartsa

calvin, 18.2.2008 21:45:

Ainiin semmoinen tuli vielä mieleen että mitähän porukkaa ne oli jotka kuvas ja haastattatteli jengiä lontooks, että ollaanko tässä kohta jossain arminin dvd:llä ??*hikoil**hih*



Kyllä saattaa olla että tulevassa dvd:ssä on tästä suomenkin keikasta. Oliskohan ollu joku Arminin mukana kulkeva kuvausryhmä?! Jos näin käy niin meikäläinen on ainakin lähikuvissa *nauru*
z

Posts: 1,146

#356 • • z

Syntse, 18.2.2008 22:03:
---
calvin, 18.2.2008 21:45:
---
ProgettoPaperino, 18.2.2008 20:44:
Mun pokkarikameralla keikalta ottamani videonpätkät..

---


Minkäslaisella pokkarilla noi on kuvattu? Meikäläisen ixus 60:llä menee bassot aina aivan puuroks :(

Jahas eli näköjään panasonicilla kun otti silmän käteen ja vähä katteli *nauru*

---


OT:na itse bile aiheeseen. Itse kun oon pokkarilla videoita napannut niin auttaa kun laittaa sormea siihen kameran mikrofonin eteen niin ääni hieman vaimentuu ja ei tuu ihan puuroa... ääntä kuitenkin riittää yleensä nois bileis et se sinne videolle kyl tulee.


ja prot laittaa purkan siihen, ni ei tarvi pitää sormea ;)
Paperino

Posts: 458

#357 • • Paperino Sam-El

zZz, 18.2.2008 22:12:


ja prot laittaa purkan siihen, ni ei tarvi pitää sormea ;)



Mä olenkin sit ihan n00b, kun en pidä mitään. Panasonicissa taitaa olla purkkaa valmiiks mikrofonin sisällä *nauru*

Tiëston joulukuun keikalla oli ekaa kertaa kamera klubilla mukana, ja silloin jäi noi videot vähiin, kun oletin äänenlaadun olevan ihan puuroa. Mut se oli sit sen verran hyvä, että nyt tuli videoitua vähän enemmänkin.
Armadance

Posts: 322

#358 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
Jälleen kerran superkiitokset Colorsille hienojen bileiden järjestämisestä! Paikalle päästiin sopivasti klo 23 ja Blake soitti aika odotetun setin - toimi ihan hyvin lämppärisettinä ja Transit TIme rokkas niin kuin aina. Arminin setti maistui paremmin ja paremmin loppua kohden - illan helmet itselleni olivat Worldwide, Thrill, Anticipation ja Masochrist. Itse en ihmeemmin klassikkoja kaivannut vaan oli hyvä päästä kuulemaan tuoreempaa tuotantoa. No, tietysti lopussa Communication vei melkein jalat alta ja toi hyvät muistot vuoden 2004 La Tourin keikalta. Intoa olisi illan pääaritistilla ollut jatkaa vielä kolmaskin tunti mutta minkäs teet - järjestysmies sai käytännössä raahata päätähden pois lavalta *nauru*

Porukkaa oli paljon liikenteessä mutta ei nyt ihan heti tule mieleen Arminin (tai kenenkään muun huippu-DJ:n) keikkaa jossa tilaa olisi ollut yltäkyllin tanssikuvioiden hiomista varten... Meidän Hollanti-Puola-Australia-Suomi posse löysi tosin hyvän paikan lavan vierustalta jossa tungos ei paljoa häirinnyt. Sen sijaan kuumuus oli kieltämättä aika tuskaista kun kaikki tuulettimet puhalsivat tanssilattialle päin *hikoil* Eikä asiaa yhtään auttanut vilkkaana vipattanut tanssijalka *hih*

Toivottavasti uudet Colorsit pikapuoliin!
deviq

Posts: 77

#360 • • deviq

Hipsutin, 17.2.2008 21:37:
Kellään tietoa muuten mitä biisejä Alexin settiin sisältyi?



Edellä mainittujen lisäksi myös Tiësto - Elements of Life (Alex Kunnari Remix) <3