Colors presents nro. 1 dj of the world Armin van Buuren 16.2.2008

449 posts, 23 pages, 98,151 views

anislusis

Posts: 6

#301 • • anislusis
Jahas iltamat takanapäin, pienimuotoinen pettymys ainakin musiikin suhteen. Odotukset olivat tietysti kovat nr.1 kohtaan, mutta tuntui, että yleisö ja dj eivät löytäneet sitä yhteistä punaista lankaa ja porukka ei lähtenyt niin hyvin mukaan kuin vaikkapa La Tourissa 2004. Ehkä syy oli sekä dj:ssä, että yleisössä. Kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet.

Arminin lopetus oli toki maistuva ja Burned With Desire tykitti.


plussat:
+ priven puoli
+ Alex Kunnari

miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)
- Blake Jarrel
- Armin van Buuren (lukuunottamatta viimeistä 30min)
- lasinsirut
- ilmanvaihto
MRC

Posts: 1,346

#302 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Viper, 17.2.2008 20:07:
Studio oli saatu niin koreeks, etten meinannut paikkaa tunnistaa. En muista milloin viimeksi olen tullut bileisiin ennen kymmentä ja jengin fiilis on ollut jo katossa. Äänentoisto soi nätisti ylätasanteella ja ilta menikin rattoisasti musaa kuunnelleen ja valoja/screenejä katsellen. Väriä vaihtava ledivaloseinä sopi Studioon pieniin tiloihin hävyttömän hyvin.

Olihan tuolla kuuma kuin kasvihuoneessa kesäpäivänä, mutta itse olin vielä toipilaana edellisviikon flunssasta joten tilanpuute ei päässyt pahemmin vaivaamaan. Löysin spotin jossa viileä ilmastointi puhalsi raitista ilmaa ja viilensi mukavasti, siellä oli mukava käydä virkistäytymässä *nauru* Sol-pullosta hörppimisen ohessa.

Kiitos Colors, ensi kertaan *iloinen*




?????????? eihän siel ollu decoja yhtään. Screenejä joo mut decoja ei. En vieläkään ymmärrä miksi nää bileet pitää tunkea studioon joka aivan liian pieni paikka näin isoille bileille.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

tigerrr

Posts: 6

#303 • • tigerrr
Musiikista kyllä tykkäsin mutta valitettavasti väkimäärä ja hapenpuute pikkasen latisti tunnelmaa...
Paperino

Posts: 458

#304 • • Edited Paperino Sam-El
Olipas huikeat pippalot! Klaustrofobiasta ja nestehukasta huolimatta oli kivaa koko ilta. Jarrell oli todella iloinen yllätys, ei ollut mitään hajua (Europaa lukuunottamatta) mitä se soitti, mutta ei sen väliä kun oli kerran hyvää *nauru*. Mitä miehen setin ekat noin viisi biisiä olivat? Ja Armin oli just niin down-to-earth kuin olen hänen olettanutkin olevan. Miehen setti oli mielestäni vähän sekava, mutta monta hyvää biisiä tuli, joten en viitsi nillittää siitä sen enempää. Kiitokset järjestäjille!

P.S.

Alexin setissä oli ainakin nämä:

Super8 & Tab - Helsinki Scorchin' (Michael Cassette Remix)
Paul van Dyk feat. Rea Garvey - Let Go (Alex Kunnari Remix) (?)
Alex Kunnari - Lifter (Original Mix)
Chicane - Saltwater (Original Mix)
remotion

Posts: 5,283

#305 • • Edited remotion nostatus guru

anislusis, 17.2.2008 22:04:
miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)


en oo nähny pitkään aikaan, ehkä jopa ikinä jengiä noin tulisissa liekeissä kuin eilen oli. näin ainakin lavan edessä... ;)

ahdistanut muuten koko illan sikana rinnasta hmm. ehkä se oli se basso, tai hapenpuute, tai nesteenpuute, tai kaikki yhdes.
elysha

Posts: 53

#306 • • elysha pimkie!
MAHTAVAA, Armin on kyl ykkönen! *sydän* Mut ihan btw, mielelläni voisin maksaa lipusta vaikka tuplahinnan, jos ei tartteis kestää sitä vitun ryysistä, tönimistä ja olematonta ilmanvaihtoa!

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Kalinka

Posts: 30

#307 • • Kalinka

remotion, 17.2.2008 22:42:
en oo nähny pitkään aikaan, ehkä jopa ikinä jengiä noin tulisissa liekeissä kuin eilen oli. näin ainakin lavan edessä... ;)



Yhdyn kyllä tähän, tai ainakin itse olin niin suurissa liekeissä ettei tosikaan. Tosin, sen verran keskittynyt olin Arminiin ja itseeni, etten kovin suuresti ehtinyt ympäristöäni tarkkailemaan.

--
Don´t you know who I think I am?!

-xx-

Posts: 5,001

#308 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD
Plussat ja miinukset suunnilleen kumoavat toisensa osaltani. Sain kuunneltua, katseltua ja suurinpiirtein tanssittuakin Arminin setin, ja vältyin ruumiinvammoilta. Onneksi #1:stä on tullut jo fiilisteltyä muuallakin, ja niistä kerroista hyvät muistot säilyvät edelleen. Arminin hymyilevää olemusta oli kyllä ilo katsella musiikista nauttiessa :)

Henkisiä traumoja tuli lopun narikkasumassa kun laseja putoili sirpaleiksi ja vieri alas portaita väkijoukon sekaan. Ja se pari senttiä vettä lainehtimassa vessan lattialla, ei kiva. ):

Etkot ja jatkot kavereiden seurassa tekivät tästä onnistuneen bileviikonlopun, kiitokset ihanat <3

remotion, 17.2.2008 22:42:
---
anislusis, 17.2.2008 22:04:
miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)
---
en oo nähny pitkään aikaan, ehkä jopa ikinä jengiä noin tulisissa liekeissä kuin eilen oli. näin ainakin lavan edessä... ;)


Minunkin vinkkelistäni katsottuna (lavan sivulla ylätasanteella heiluneena) yleisö näytti kyllä enimmäkseen melko apaattiselta, vaikka niitä poikkeuksiakin varmasti oli.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Samu81

Posts: 1,224

#309 • • Edited Samu81 kokolihaa

-xx-, 17.2.2008 23:08:
Plussat ja miinukset suunnilleen kumoavat toisensa osaltani. Sain kuunneltua, katseltua ja suurinpiirtein tanssittuakin Arminin setin, ja vältyin ruumiinvammoilta. Onneksi #1:stä on tullut jo fiilisteltyä muuallakin, ja niistä kerroista hyvät muistot säilyvät edelleen. Arminin hymyilevää olemusta oli kyllä ilo katsella musiikista nauttiessa :)

Henkisiä traumoja tuli lopun narikkasumassa kun laseja putoili sirpaleiksi ja vieri alas portaita väkijoukon sekaan. Ja se pari senttiä vettä lainehtimassa vessan lattialla, ei kiva. ):

Etkot ja jatkot kavereiden seurassa tekivät tästä onnistuneen bileviikonlopun, kiitokset ihanat <3


---
remotion, 17.2.2008 22:42:
---
anislusis, 17.2.2008 22:04:
miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)
---
en oo nähny pitkään aikaan, ehkä jopa ikinä jengiä noin tulisissa liekeissä kuin eilen oli. näin ainakin lavan edessä... ;)

---

Minunkin vinkkelistäni katsottuna (lavan sivulla ylätasanteella heiluneena) yleisö näytti kyllä enimmäkseen melko apaattiselta, vaikka niitä poikkeuksiakin varmasti oli.




Apaattiselta? :)

Kyllä minusta siellä oli fiilis aika katossa, esimerkiksi:

http://samu81.pp.fi/images/image/Armin%20van%20Buuren%20@%20Studio51%2016.2.2008/IMG_6042.JPG

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

bobo

Posts: 36

#310 • • bobo

Hipsutin, 17.2.2008 21:05:
No käyttäkää ihmiset nyt järkeä! Tottakai tälläsissä tapahtumissa tullaan soittamaan musiikkia lujaa ja todellakin olette itse vastuussa omasta kuulostanne. Turhaan tänne tuutte itkemään että musiikki oli liian lujalla, ei kyseessä ollu mitkään kellarihumppa konsertti...



mun mielestä näissä bileissä ei musiikki edes soinu yhtä kovaa ku tiestoissa :)
MiksuK

Posts: 74

#311 • • Edited MiksuK hmm
Hengissä selvittiin tästäkin reissusta.

Tuli otettua pohjia ilmeisesti "hieman" liian nopeaan tahtiin kun iski aivan helvetinmoinen vatsakipu vajaaksi puoleksi tunniksi. *hikoil* Onneks meni ohi ennenku saavuttiin paikalle.

Kasin jälkeen oltiinkin jo siel hyvissä ajoin kun porukka oli sormilla laskettavissa eikä jonottaa tarvinut mihinkään. *nauru*

Kunnari soitteli hyvää alkuillan settiä mutta Jarrell ei oikein sytyttänyt. Liikaa progeilua mun makuuni. Onneks löyty sieltä jostain peräkammarista mukavan pehmonen sohva.

Itse maestro sitten aloitti uhkaavan tylsästi mutta löytyihän sieltä niitä ihku hehkutus kiksu helmiäkin seasta.

Kartsa, 17.2.2008 20:28:
- Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure mix)
- Mark Pledger vs. Super 8 and Tab - Worldwide (Original Mix)



*jiihaa*

Enemmänkin ois näitä voinu tulla.

Ihmisiä oli yksinkertaisesti aivan liikaa. Tanssiminen oli mahdotonta ainakin siinä vasemmalla muutama metriä lavasta kun porukka jyräs päälle joka suunnasta. Lasimurskakin tuntui inhottavasti ainakin mun kenkien läpi. Miks ei muovituoppeja? Seuraavaks kerraks täytyy valita sellaset monot joita kelpaa nostella vaikka minkälaisessa paskassa. Kuumaa ja tunkkaistakin siellä oli ja happi tuntu loppuvan *pökr* Näähän nyt oli ihan odotettavissakin mut itse olisin ainakin valmis maksamaan vaikka 50 edes pienestä liikkumatilasta siellä ihmismassassa.

Kokonaisuutena kuitenkin ihan onnistunut ilta. Hyvä fiilis jäi *plur*

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Hipsutin

Posts: 71

#312 • • Hipsutin

bobo, 18.2.2008 00:26:
---
Hipsutin, 17.2.2008 21:05:
No käyttäkää ihmiset nyt järkeä! Tottakai tälläsissä tapahtumissa tullaan soittamaan musiikkia lujaa ja todellakin olette itse vastuussa omasta kuulostanne. Turhaan tänne tuutte itkemään että musiikki oli liian lujalla, ei kyseessä ollu mitkään kellarihumppa konsertti...

---


mun mielestä näissä bileissä ei musiikki edes soinu yhtä kovaa ku tiestoissa :)



Joo siinä oot kyllä oikeessa! Ei kyl sielläkään mun mielestä ollu liian lujalla mutta mielipiteistä on vaikea väitellä kuka on oikeassa :) Hauskaa oli molemmilla keikoilla ja Colors ei ole vielä pettänyt kertaakaan!! Propsit sille <3
Tarsu

Posts: 2,449

#313 • • Tarsu

anislusis
miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)

- Armin van Buuren (lukuunottamatta viimeistä 30min)



:D

ei vittu!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Instinct

Posts: 2

#314 • • Edited Instinct
Taas oli täyteen tungetut colorsin bileet... ylläri? En rehellisesti missään muualla paitsi suomessa oo nähny noin yli-myytyjä bileitä, ja oon jonkun verran maailmaa kierrelly. Kuten tässä on jo aikasemmin ehdotettu pariin kertaan, oisin ihan valmis maksamaan 50-100E jos vaan vois takuuvarmasti nauttia näinkin kovatasosesta keikasta. Samalla sieltä varmaan tippuis pois pahimmat teinit ja muut örveltäjät.

Ja hyvä keikka ehdottomasti olikin, vaikkei ehkä ihan parhaiden ASOT episodien luokkaa ollutkaan. Loppu ei ollu ihan mun makuun, vähän yleisön aliarviomista soittaa kolme isoo klassikkoa putkeen. Tulin paikalle vähän turhan myöhään etten Jarellista oikeen osaa mielipidettä antaa, vaikka tais loppupuolella soittaakkin Tracy Thorn - Grand Canyon, iso plussa ihan vaan siitä.

Kartsa, 17.2.2008 20:28:
Oli kyllä loistavat bileet! Alex soitti loistavan setin ja Blaken progesetti iski kyllä niinku miljoona volttia... Helmenä aivan ehdottomasti Sultan & Ned Shepard - Eye Spy (Matthew Dekay remix). *hymy*

Arminin setti oli jälleen kerran jotain aivan uskomatonta! *sydän*

Tässä muutamia bongauksia arminin setistä:

- Armin van Buuren feat. Susana - If You Should Go (Inpetto vs Duderstadt remix)
- Rank 1 vs. Jochen Miller - And Then
- Majai - Phoria (Jorn van Deynhoven dub)
- Cosmic Gate - Body of Conflict (Filo & Peri Mash up)
- Peter Martijn Wijnia vs DJ Shah - Not The End Who Will Find Me (mash up)
- Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure mix)
- Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 remix) *jiihaa*
- Mark Pledger vs. Super 8 and Tab - Worldwide (Original Mix)
- Oliver Smith - Nimbus
- Skunk Anansie - Brazen (Weep) (Richard Durand Remix)
- Markus Schulz vs. Andy Moor - Daydream (Ronski Speed remix)
- ja sitte lopuksi Communication Part 3 ja Burned With Desire...

Above & Beyondia odotellessa... *nauru*



Ois kiva nähdä kokonainen tracklist jossain vaiheessa, aika hyvin tossa niitä onkin - hienoo että sait ton kasaan. Yhen biisin vois lisätä:

Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard @ 2:08, mun ehdoton suosikki, ois vaan voinu säästää vähän myöhemmälle.

Tota Cosmic Gate - Body of Conflict kohtaa vois tarkentaa - se on siis Cosmic Gate feat. Denise Rivera - Body Of Conflict vs. Nenes - Teksha (Filo & Peri Mashup) (ASOT 326 #14)... jos ketään oikeesti kiinnostaa *joo*
Kartsa

Posts: 19

#315 • • Edited Kartsa
Päivitellään vähä taas listaa:

- Armin van Buuren feat. Susana - If You Should Go (Inpetto vs Duderstadt remix)
- Rank 1 vs. Jochen Miller - And Then
- Majai - Phoria (Jorn van Deynhoven dub)
- Cosmic Gate vs Nenes - Body Of Teksha (Filo & Peri Mash Up)
- Peter Martijn Wijnia vs DJ Shah - Not The End Who Will Find Me (Armin van Buuren Mash Up)
- Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure mix)
- Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 remix)
- Mark Pledger vs. Super 8 and Tab - Worldwide (Original Mix)
- Markus Schulz featuring Departure - Cause You Know (Nic Chagall Remix)
- Andrea Doria featuring LXR - Beauty Of Silence (Inpetto Remix)
- Oliver Smith - Nimbus
- Skunk Anansie - Brazen (Weep) (Richard Durand Remix)
- Ernesto & Bastian - Thrill (Original Mix)
- Aly & Fila - Lost Language
- Plastic Boy - Silver Bath (Glyn Waters 2008 Remake)
- Markus Schulz vs. Andy Moor - Daydream (Ronski Speed remix)
- Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard
- Armin van Buuren - Communication Part 3
- Armin van Buuren feat Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Remix)

Järjestys ei ole varmastikaan aivan oikein, poislukien setin avaus ja lopetus.
MiMoSa

Posts: 1,664

#316 • • MiMoSa
Olipas bileet, tykkäsin. *jiihaa*

Tultiin paikalle puol 11 aikaa ja suht. nopeesti päästiin sisälle. Alkuillasta tuli lähinnä vaan kierreltyä tiskeillä ja jorailtuakin aina välillä.*känni**pepsodent* Porukkaa oli kyllä paljon mut eipä se mua haitannut. Tiskiltä sai juotavaa melko nopeesti ,eikä vessoihinkaan tarvinnut kauaa jonottaa. Tanssilattialla oltiin tosissaan itekin välillä kunnon ryysiskohdassa, mut siihenhän autto niinkin yksinkertanen homma kun paikan vaihto.*vink* Arminin setti tuli tanssittua lähes kokonaan, luukuunottamatta yhtä tiski- ja vessareissua. Vesipullot oli kyllä tosi hyvä juttu, tuoppien kanssa en viittinyt tanssimaan lähteä, mut vesipullo oli hyvä, kun sen sai taskuun ja pysty aina tankkaa jorailujen välissä.*joo*

Ja olihan niitä lasinsiruja tosiaan, mut ainahan niitä on. Ite en jaksa pikkuasioista nillittää kun viihdyin muuten tosi hyvin. Narikassakaan ei ollut hirveetä ryysistä kun istuskeltiin johki neljään asti ennenkö ees lähettiin narikkaan ja melkein heti saatiin takit. Volat oli ihan kohdallaan, kiitos elacinien.*sydän* Mun mielestä kyl ihan turha valittaa, et volat on kovalla jos ei ite tajua tulppia käyttää.

Ainoat miinukset on, että en kuullut Arminilta 2 biisiä, mitä olisin halunnut ja lisäks olis ollut kiva nähdä bileissä joitain tuttujakin, mut sehän nyt ei oo muiden syy, jos mulla ei oo kavereita.*pepsodent*

Mut oli onnistunut ita ja Armin rokkas!*sydän**plur*

Kiitos vaan järkkäreille!*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

drifter

Posts: 834

#317 • • drifter RoadMonkey | K1
Jepjep, Jarrell veti ihan hyvin, eiköhän tässä ole muuten jo todettu kaikki plussat ja miinukset moneen kertaan, paitsi että ainoa asia mitä kukaan ei vielä ole huomauttanu oli valot ,). Jokainen ajaa tavallaan, tottakai, mut jätti hiukan kylmäksi noi 'perusvalot' (stagella 4 stroboa linjassa , oliks nää nyt polkkabileet?).

Talon omiinki olis voinu jotain kuvioita väsätä, aika samoilla liikeradoilla mentiin kun peruslauantainaki. Mut toisaalta mitäs sitä turhaan näkemään vaivaa tällästen pienten klubikekkereiden takii, tuskin tänne ees kettää tulee...

Onhan kyllä kiva huomata että tälläsiin bileisiin on jopa "panostettu", nimittäin oli sentään iso lava!

Ennen kuin mun palava kritiikin piiska sivaltaa liian kirpeästi mä rupeen tekemään ihan oikeita töitä.

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

MiMoSa

Posts: 1,664

#318 • • MiMoSa

FinnRaver, 17.2.2008 16:21:
Paikalle saavuttiin siinä puol ysin jälkeen, jolloin ovet oli jo aikatauluista huolimatta auki.


Aikatauluissa ja keskustelussa mainittiin bileiden aikaistaminen mutta on tainnut teiltä mennä sit vaan ohi.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

hane

Posts: 242

#319 • • hane
Vau! Tunkua pitääkin olla kun on nr. 1 DJ of the world soittamassa ja se fiilis kun astu ylälavalle...ihan kuin saunassa *hymy* Ajatus lähtiessä olikin päästä Bileisiin ja ne kyl toteutui. Se Prive puoli oli mukava levähdyspaikka, ja se musiikki kaikkialla (etenkin päälavalla)*sydän*
Jarrell loistava, van Buuren muisti nostatella *tirsk*
voisi lähteä uudestaan :)

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

STU

Posts: 70

#320 • • STU teamnokia

Samu*, 18.2.2008 00:15:
---
-xx-, 17.2.2008 23:08:
Plussat ja miinukset suunnilleen kumoavat toisensa osaltani. Sain kuunneltua, katseltua ja suurinpiirtein tanssittuakin Arminin setin, ja vältyin ruumiinvammoilta. Onneksi #1:stä on tullut jo fiilisteltyä muuallakin, ja niistä kerroista hyvät muistot säilyvät edelleen. Arminin hymyilevää olemusta oli kyllä ilo katsella musiikista nauttiessa :)

Henkisiä traumoja tuli lopun narikkasumassa kun laseja putoili sirpaleiksi ja vieri alas portaita väkijoukon sekaan. Ja se pari senttiä vettä lainehtimassa vessan lattialla, ei kiva. ):

Etkot ja jatkot kavereiden seurassa tekivät tästä onnistuneen bileviikonlopun, kiitokset ihanat <3


---
remotion, 17.2.2008 22:42:
---
anislusis, 17.2.2008 22:04:
miinukset:
- väsynyttä klubikansaa (jos Armin ei saa syttymään, niin kuka saa?)
---
en oo nähny pitkään aikaan, ehkä jopa ikinä jengiä noin tulisissa liekeissä kuin eilen oli. näin ainakin lavan edessä... ;)

---

Minunkin vinkkelistäni katsottuna (lavan sivulla ylätasanteella heiluneena) yleisö näytti kyllä enimmäkseen melko apaattiselta, vaikka niitä poikkeuksiakin varmasti oli.

---



Apaattiselta? :)

Kyllä minusta siellä oli fiilis aika katossa, esimerkiksi:

http://samu81.pp.fi/images/image/Armin%20van%20Buuren%20@%20Studio51%2016.2.2008/IMG_6042.JPG



Meitsi on kyl samoilla linjoilla menon suhteen. Kamerasta löytyy tusina kuvia, missä koko studio on kädet ilmassa Armin mukaan lukien.

--
Tranz is a form of life!!!