449 posts, 23 pages, 98,766 views
GurPizza, 17.2.2008 15:09:
No tietkö kun tilanne meni niin nopeesti. Katon et kaveri juoksee käsi suunsa edessä tanssilattialta pois ja siinä välissä päätti sitten päästää paineensa. Siis ai vittu, kun jäi mahtava fiilis :D Toiv ei roiskunu muiden päälle.
dj upi, 17.2.2008 19:35:
Jos jollain muullaki ku mulla tinnittää vielä viikon päästä niin taitaapi olla Club Colors lain mukaan maksamassa viulut. Silti: Hienot bileet! Itse odotinkin täytee myytyä paikkaa ja yksi syy bileisiin lähtemiselle oli juuri loppuunmyyty venue :)
Örh... vapinaa... jatkojenjatkojen jatkot täs kehitteil..
EDIT: kaikki vitun ruotsiblondit vois opetella vähän käytöstapoja. känniset korstotki on kohteliaampia ku pilalle hemmotellut ruotsipissikset
dj upi, 17.2.2008 19:35:
Jos jollain muullaki ku mulla tinnittää vielä viikon päästä niin taitaapi olla Club Colors lain mukaan maksamassa viulut.
xl8r,
[...]Ihan vaan pikkuisen ihmetyttää tämä joka helvetin tapahtuman jälkeinen "yhyy, musiikki soi liian lujaa" winettäminen. OSTAKAA SAATANA KUULOSUOJAIMET!
opmdevil, 17.2.2008 21:08:
No joo, pysy kotona jos et halua kuunnella musiikkia kovaa? Tossa alkaas kuule tulemaan jo työsuojelupykälät vastaan ja kyllä siellä laissa on säädetty kuka on vastuussa jos jollekin tulee pysyvä kuulohaitta. Siitä tietää, että musa on liian kovaa kun yrittää tilata drinkkiä niin pitää sille baarineidille huutaa 20 cm päästä että tuota noin ja osoittaa samalla sormella. Joku roti sentään vaikka onhan se kivaa, että bassosta koko lattia väräjää.
Siitä ei kuitenkaan ole kenellekään mitään hyötyä, että ne volat väännetään nuppiin koska vähemmälläkin pärjää.